Teinin huoneessa revittyjä johtoja, mitä tarkoittaa
Mitä ihmeen askartelua tämä on? Erilaisia kaapeleita, usb- ja virtajohtoja, joiden päät on leikattu irti, muovikuoret avattu ja sisällä olevat johdot revitty auki?
Mihin näitä käytetään tai mihin tämä liittyy?
Kommentit (37)
Miten toi piri tähän liittyy? Tai huumeet? Joku oli vastannut noi.
Vierailija kirjoitti:
Olivatko esillä vai piilossa? Teininä epäilin, että vanhempani tutkivat laatikoitani, kun olen poissa. Siispä keksin hankkia kaikkia outoja tavaroita, joita sitten "piilotin" laatikoihin ja porukat saivat miettiä että mitähän oikein puuhaan :D
Kiitos sinulle kevennyksestä, sinä ihana ihminen. Olisipa kyse vain jostakin tällaisesta!
Ihan aidosti huolissani täällä kyselen ja nämä jotka vetävät vastauksensa "huumoriksi" tai pervoiluksi saavat toivomaan, että helvetissä olisi oma paikkansa niille, jotka keskustelupalstalla hätää kärsiville ilkkuvat.
Ap
Itse tiedän tapauksen, jossa suvun miehet lopettivat yhden lastensuojelun asiakkuuden sitomalla sosiaalityöntekijän tuoliin ja hieroivat tämän jalkoja sähköjohdoilla, kunnes hän myönsi olevansa väärässä ja lupasi lopettaa asiakkuuden.
Onko teinillä lukko ovessa että saa yksityisyyttä Ulla Taalasmaalta ja parittelurauhan?
Itse tein tuota teininä kun kiinnosti vaan mitä siellä johdon sisällä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi piri tähän liittyy? Tai huumeet? Joku oli vastannut noi.
Se on palstalla kiertävä vitsi, että kaikki vieraat asiat liittyvät huumeiden käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Onko teinillä lukko ovessa että saa yksityisyyttä Ulla Taalasmaalta ja parittelurauhan?
Lapsi hankitaan omaisuudeksi, ei sillä ole oikeuksia.
Sähkön väärinkäyttö ei ole leikin asia. Tikintokissa siihen opettavat.
Vierailija kirjoitti:
Muutama on vastauksissa viitannut huumeisiin tai piriin. Onko näillä jotain yhteyttä?
Ap
Elektrolyysillä voi erotella aineita vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama on vastauksissa viitannut huumeisiin tai piriin. Onko näillä jotain yhteyttä?
Ap
Elektrolyysillä voi erotella aineita vedestä.
Elektrolyysillä pystyt erottelemaan vedestä vetyä ja happea. En tiedä miten nuo kaasut huumeisiin liittyvät.
Kuparia se on sieltä vailla. Sitä myymällä saa helposti rahaa. Asun ulkomailla missä toi myynti on ihan laillista kunhan vaan kupari tulee omista johdoista eikä varastetuista. En tiedä onko Suomessa eri määräykset myyntiin? Mutta jos varastelee johtoja niin eihän se tietenkään laillista ole. Mihin käyttää rahat? Karkkiin, leffalippuihin vai aineisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ap
En kyllä keksi miten huumeisiin liittyisi revityt johdot. Epäilen että on katsonut tiktokista tai tubesta jotain tyhmiä viritelmiä ja koettanut tehdä itse perässä. Kai ymmärtää että verkkovirran kanssa ei kannata sitten leikkiä?
Ei niissä ole niin paljon kuparia, että sitä kannattais myydä. Eikö tuo nyt mihinkään huumeisiin liity. Kunhan silppuaa.
Puhdas kupari on hinnoissaan tällä hetkellä.
Sähköjohdon pystyy kiristämään kyynertaipeen yläpuolelle, käsivärren ympäri, niin että kyynertaipeen suonet tulee paremmin esille/pintaan, mikä helpottaa piikittämistä.
Olivatko esillä vai piilossa? Teininä epäilin, että vanhempani tutkivat laatikoitani, kun olen poissa. Siispä keksin hankkia kaikkia outoja tavaroita, joita sitten "piilotin" laatikoihin ja porukat saivat miettiä että mitähän oikein puuhaan :D