Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avain ja puhelin sisällä, sinä ulkona, mitä teet?

Vierailija
27.08.2022 |

Huomaat yöllä klo 2 kerrostalon alaovella ennen ulos menoa ettei olekaan avainta ja puhelinta, olit menossa viemään roskia katokseen. On pe-la yö ja asut isossa kaupungissa. Yö on viileähkö, sinulla on takki ja pipo. Minkä vaihtoehdon valitset siinä tilanteessa. Sillä hetkellä vannot että seuraavaa vastaavaa tilannetta ei tule.

Avain ja puhelin sisällä, sinä ulkona, mitä teet?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

41/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venttaan murhaajaa, kuten Susanna Lindholmkin teki 25 vuotta sitten pyöräkellarissa.

Vierailija
42/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaverini käveli yöllä unissaan ulos kotiovestaan kerrostalon rappuun yöpaidassa. En muista, miten pääsi takaisin sisään asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaverini käveli yöllä unissaan ulos kotiovestaan kerrostalon rappuun yöpaidassa. En muista, miten pääsi takaisin sisään asuntoon.

good story bro.

Vierailija
44/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähellä huoltoasema auki 24/7, menisin sinne ja pyytäisin saada soittaa huoltoyhtiöön..Ei tarvitse häiritä naapureita.Tuli tämäkin asia ratkaistua, kun olen sitä aikaisemmin miettinyt.

Vierailija
45/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kännää, nukun öisin.

Vierailija
46/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ulkoile kahdelta aamuyöllä.

Vierailija
47/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaan poliisin paikalle aiheuttamalla yleistä hässäkkää. Kyllä ne minulle majoituksen jostain löytää.

Vierailija
48/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin avainsäilöstä avaimen. Asumme omakotitalossa ja vara-avain on porraspäässä avainsäilössä.

Vierailija
49/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vvt kissanainen. en vie roskia. tilaan ruokaa kotiin. en poistu asunnosta enkä maksa vuokraa. kun häätö vuodenpäästä saa lainvoiman, omistaja saa siivota jätekerrokset. sossu hankkii minulle uuden asunnon. niiden on lainmukaan pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi