Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet karttavat naisia, joilla on eläimiä?

Vierailija
27.08.2022 |

Pelkäävätkö he jäävänsä kakkoseksi eläimelle/eläimille?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koiran ottaa, siihen sitoudutaan 10-20 vuodeksi. Ei kaikki ota toista koiraa tämän jälkeen.

Vierailija
62/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että moni koiraihminen inhoaa kissoja ja päinvastoin. Silti huutelevat tuota "ihmiset jotka ei tykkää eläimistä on #%¤&¤&". Outoa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Onpas Suomessa paljon eläinvihaa. Sairas maa. Suomalaiset ovat sairaita.

Olen huomannut, että muihin palstoihin verrattuna AV:lle on kertynyt huomattavan paljon koiravihaajia. Muilla palstoilla ja livessä ei samaa näy.

On täällä myös kissavihaajia. Hyvän mielen ketjut aina pilataan jollain sairailla kommenteilla.

Ilmianna ne kommentit ja myös jos joku typerys vastaa siihen kommenttiin. Joka kerta. Kyllä ne sekopäät saadaan siivottua palstalta kun vaan kaikki osallistuvat.

Teillä ei ole mitään oikeutta ilmiantaa kommentteja jotka ovat sääntöjen mukaisia. Silloin syyllistytte itse verkkokiusaamiseen.

Vierailija
64/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule se riippuu vähän että mikä eläin ja kuinka monta niitä on. Yksi marsu vai viiden ison koiran lauma, helppo sisäkissa vai tallillinen hevosia, kultakala vai useita paljon hoitoa vaativia käärmeitä, liskoja ja kilpikonnia.

Olen myös joutunut fretin puremaksi ja päässyt tutustumaan papukaijan ulosteeseen. Eli eläimet pitää kouluttaa ja huolehtia niiden tarpeista asianmukaisesti. Muuten ei kiitos.

Vierailija
65/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Onpas Suomessa paljon eläinvihaa. Sairas maa. Suomalaiset ovat sairaita.

Olen huomannut, että muihin palstoihin verrattuna AV:lle on kertynyt huomattavan paljon koiravihaajia. Muilla palstoilla ja livessä ei samaa näy.

Livenä ollaan kohteliaita ja jätetään ikävät mielipiteet lemmikeistä (ja lapsista) sanomatta. Palstalla voi puhua suoraan.

Vierailija
66/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on lemmikkejä, niin sellaisesta naisesta kannattaa pysyä kaukana. Narsisteja.

Vierailija
67/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voi olla suuri rasite kun tapaat jonkun, pitäisi treffailla ja tehdä asioita yhdessä mutta kun pitäisi olla ruokkimassa ja ulkoiluttamassa koiraa niin se on vähän sellaista nihkeää.

Ehkä joku saa koiran vaikka kuukaudeksi sukulaiselle/tutulle hoitoon niin voi keskittyä hetken pelkkään suhteeseen, eikä tarvitse katsoa kelloa, eikä välittää mistä herää aamulla.

Tarpeeksi vetävä nainen niin sittenhän ei ole mitään väliä vaikka olisi norsutarha pihassa, tämä on kyllä nähty tuhat kertaa, mutta taviksillla pienikin rasite suhteen alussa on suuri haitta.

Vierailija
68/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei saisi valita juuri sellaista naista kuin haluaa.Jos ei halua naista joilla on elukoita ei halua

Vierailija
69/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

massimies kirjoitti:

Miksi mies ei saisi valita juuri sellaista naista kuin haluaa.Jos ei halua naista joilla on elukoita ei halua

Onko joku jotain muuta väittänytkään?

Vierailija
70/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on lemmikkejä, niin sellaisesta naisesta kannattaa pysyä kaukana. Narsisteja.

Nauttivat siitä kun eläin on heidän vallassaan ja ihailee heitä. Useinhan kun kuulee miten lemmikki on aina iloinen heistä ja se on niin ihanaa. Koira on tällainen isännästään riippuvainen orjaeläin ja siksi suuresti naisten suosiossa.

Vierailija
71/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttivat siitä kun eläin on heidän vallassaan ja ihailee heitä. Useinhan kun kuulee miten lemmikki on aina iloinen heistä ja se on niin ihanaa. Koira on tällainen isännästään riippuvainen orjaeläin ja siksi suuresti naisten suosiossa.

Totta! Ja sitten kun mies ei taivukkaan naisen tahtoon, niin se ei naiselle käy.

Vierailija
72/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä niitä meneviä miehiä, jotka haluavat harrastaa, reissata ja nähdä uusia ihmisiä.

Kotona viihtyvät tylsimysnaiset olisivat heille muutenkin epäsopivia, mutta jostain syystä epäsopivuus projisoidaan koiran/kissan/sammakon syyksi.

Vierailija
73/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki eläimet ovat vastenmielisiä, en halua koskea niitä, enkä varsinkaan että ne koskettavat minua. Olen erittäin empaattinen ja toiset huomioiva, siis ihmisiä kohtaan. 

M42

Vierailija
74/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevonen vie naisen kaikki rahat ja lopulta miehenkin. Koirat on rasittavia ja kissat ilkeitä

Taidat olle siivellä eläjä, jonka itsetunto luhistuu, ellet ole jonkun ainut rakkaus. Haluat olla naisen lapsi, etsit äitiä joka huolehtii.

Pelkäät myös eläimiä tunne-elämäsi epäkypsyyden vuoksi. Eläimillä ei ole pahoja aikeita sinua kohtaan.

Toivottavasti et koskaan saa lapsia. Et sinä niitäkään ymmärrä. Ne on vain kilpailijoita sinulle, kuten aloittaja epäili.

Vierailija
75/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki eläimet ovat vastenmielisiä, en halua koskea niitä, enkä varsinkaan että ne koskettavat minua. Olen erittäin empaattinen ja toiset huomioiva, siis ihmisiä kohtaan. 

M42

Haha, kosketuskammoinen mies. Ei kerro hyvää aistillisuudestasi, että inhoat elävän olennon kosketusta.

Seksi kanssasi olisi kuolettavan tylsää.

Vierailija
76/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Haha, kosketuskammoinen mies. Ei kerro hyvää aistillisuudestasi, että inhoat elävän olennon kosketusta.

Inhoan vain eläinten kosketusta. Ihmisen kosketusta kaipaan hyvinkin usein ja paljon.

M42

Vierailija
77/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Monet jotka halivat ja pusivat kissojaan ja koiriaan, kuitenkin kavahtavat, jos heidän pitäisi ottaa käteensä vaikka hämähäkki, käärme tai tuhatjalkainen. Nekin ovat eläviä olentoja. Jos sellaisia ei halua silitellä, onko silloin automaattisesti tylsä seksikumppani?

-eri

Vierailija
78/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävän tarantella karkasi terraariosta.

Ei enää koskaan.

Vierailija
79/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa eläintenomistajista on rasittavia vouhottajia sen harrastuksensa kanssa.

En inhoa eläimiä, mutta suurinta osaa eläinten omistajista kyllä.

Vaimoni ei onneksi ole hankkinut eläimiä.

Vierailija
80/102 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun muijjan koira ensin tuijottaa vieressä, ja haluaa myös tulla nuoleskelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän