Ostin ihmesienen, miten sitä käytetään?
Eli pitäis saada tummuneet kylppärin lattiasaumat puhtaammaksi.
Miten käytän tuota ihmesientä, kastelenko lattiat ja sienen ensin ja sitten alan jynssäämään?
Pisti nimittäin silmään tämän päivän uutinen, missä siivooja sanoi, että sientä ei saa käyttää kuivana.
Kommentit (15)
Ihmesienen tarkoitus on saada käyttäjä ihmettelemään sientä.
Ihmesienellä saa ainakin monen kauniin kiiltävän pinnan muuttumaan likaantuvaksi mattapinnaksi.
Kokeile ensin vaikka ruokasoodaa tai klorinia.
Kostuta kevyesti ja hankaa peppureikää sillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmesienellä saa ainakin monen kauniin kiiltävän pinnan muuttumaan likaantuvaksi mattapinnaksi.
Kokeile ensin vaikka ruokasoodaa tai klorinia.
Kloriitti murentaa saumat.
Sillä ei saisi edes kovin hangata.. koska se "hioo" ihan sitä pintaa pikkuisen. Riippuen laatojen koostumuksesta, ala varovasti, ja kostutellulla sienellä. Ei läpimärällä:).
Itse en tykkää kuin ihan hätätilanteessa käyttää sientä. Puhdistuskivi niminen aine tai etikka ja sooda ovat parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensin vaikka ruokasoodaa tai klorinia.Kloriitti murentaa saumat.
Saumausaineessa on silloin vika!
Laatat on puhtaita siis. Mun ongelma on tummuneet kylppärin lattian saumat. Ne ei lähde millään etikalla, ei soodalla, ei cilit bangillä eikä mäntysuovallakaan.
Nyt ois toi sieni tossa odottamassa.
ap
Itse en käytä muita ihmesieniä kuin suippumadonlakkeja. Käytän niitä kuivina.
Vierailija kirjoitti:
Laatat on puhtaita siis. Mun ongelma on tummuneet kylppärin lattian saumat. Ne ei lähde millään etikalla, ei soodalla, ei cilit bangillä eikä mäntysuovallakaan.
Nyt ois toi sieni tossa odottamassa.
ap
Älä käytä sitä, se pilaa pinnat!
Ruokasooda + astianpesuaine. Hyvä yhdistelmä kiillottaa ja puhdistaa vaikka mitä. Saatte tiskialtaan hohtamaan kun liinaan tuota ja pyyhitte ja hieman hankaatte.
Tavallinen muovivamppu ja Vaasan poresaippua.
Kaikki muut ihmeet kokeiltu, sienet vain murenee käsiin.
Mutta tämä on paras.
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensin vaikka ruokasoodaa tai klorinia.Kloriitti murentaa saumat.
Saumausaineessa on silloin vika!
ennen vesieristeiden aikaa saumausaineet olivat kestäviä ja niin emäksisiä, ettei nykyiset vesieristeet kestä, joten nykyään käytetään heikkoja saumausaineita.
Kostutat sienen ja hankaat kevyesti. Se on hiova joten ole varovainen. En kyllä usko että toimii saumoihin, on hyvä lähinnä silloin jos pitää saada vaikkapa kuulakärkikynän jälki pois sileästä pinnasta.
Syö macigmushroom ja tunnin sisällä tiedät mitä olet.