Saako kaikki naiset aina baarissa?
Onko tosiaankin niin että nainen saa ja mies ei meinaa millään saada?
Kommentit (31)
Juomia en juuri ikinä saa. Enkä seuraakaan. Eli ei.
Toki huonoa seksiä voi saada varmaan helpostikin, mutta mitään iloa siitä ei ole, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Päinvastoin, voi jopa olla traumaattinen kokemus, jolloin siitä on vaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rumakin nainen saa baarissa, koska miehiltä menee näkökyky sumeaksi, kun juovat liikaa. Ja rumiluskin näyttää ihan siedettävältä.
Ihan tarkoituksella sinne baariin mennään juomaan naiset kauniimmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toki huonoa seksiä voi saada varmaan helpostikin, mutta mitään iloa siitä ei ole, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Päinvastoin, voi jopa olla traumaattinen kokemus, jolloin siitä on vaan haittaa.
Ei kiinnosta olla jonkun kännisen äijän patja. Arvostan itseäni hiukan enemmän.
Nuorempana oli kutakuinkin noin, olin epävarma poika/mies joka juuri ja juuri uskalsin katsoa naisia silmiin, muutaman oluen jälkeen uskalsin juttusille mutta yksin lähdin kotiin joka kerta.
Vienti oli siis nolla, joka tietysti vaikutti negatiivisesti itsetuntoon, joka taas vähensi vientiä entisestään eli noidankehä.
Tinder ja nettideittailu vaan vahvisti tuon ajatuksen että olen liian ruma,tylsä jne jne jne, ei siis mitään positiivisia kokemuksia sieltäkään.
Olen miettinyt että jos olisi joskus nuorena onnistanut, eli olisin kokenut kelpaavani, se olisi todennäköisesti antanut pienen itsetuntobuustin ja ehkä tänä päivänä olisi vaimo ja perhe.
Nyt nelikymppinen ja tottunut yksinoloon.
En siis syytä naisia tästä, ymmärrän kyllä ettei epävarma mies kiinnosta.
Baareissa on maksullisiakin. Ovat sopivan aktiivisia. Tarjonta on laajaa. Kellonajasta riippuen tinkiminenkin onnistuu. Anaali on usein hinnoiteltu erikseen. Yleensä palvelu on erinomaista. Toivottavat tervetulleeksi uudestaan. Tässä on sekin hyvä, että ei jää joku nainen jatkuvasri roikkumaan kanssasi, vaan maksettuasi homma on selvä. Kaikki maksukykyiset hyväksytään asiakkaiksi. Uskallan suositella.
Joku lihava nainen ei saa helpolla mutta muuten kyllä.
Ei pidä paikkaansa.
Ihan samalla lailla olen juomat saanut kuin naisetkin.
-m
Vierailija kirjoitti:
Baareissa on maksullisiakin. Ovat sopivan aktiivisia. Tarjonta on laajaa. Kellonajasta riippuen tinkiminenkin onnistuu. Anaali on usein hinnoiteltu erikseen. Yleensä palvelu on erinomaista. Toivottavat tervetulleeksi uudestaan. Tässä on sekin hyvä, että ei jää joku nainen jatkuvasri roikkumaan kanssasi, vaan maksettuasi homma on selvä. Kaikki maksukykyiset hyväksytään asiakkaiksi. Uskallan suositella.
Täyttä asiaa. Helsingissä ainakin tarjonta on laajaa. Kannattaa tulla pitemmältäkin. Ei varmasti jää ilman, jos vaan on fyrkkaa. Voi sitten rehvastella maakunnassa kavereille.
Ainakin <30v naisista 99% saa todella helposti.
Se on eri asia kelpaako miehen taso naiselle, koska pelkässä seksissä naisten rima on korkeammalla kuin parisuhteissa. Siksi 80% miehistä saa parisuhteen, mutta vain vähemmistä kelpaisi pelkkään seksiin.
Se on ansa, kun naisella on omaa rahaa ostaa juomat. Ei tarvitse yrittää.