Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tissi/peppu/säärimiehiä?

Vierailija
26.10.2006 |

Ovatko miehenne tai oletteko miehet tissi/peppu/säärimiehiä? Mun mieheni on säärimies täysin, haluaa aina että pidän minihameita, saumasukkia, stay uppeja, pitkiä saappaita tms. Hän myös tykkää nuolla sääriäni ja varpaitani, vaikkei se mua erityisemmin kiihota, mutta ei toki tunnu vastenmielisellekään. Sekin on hyvä puoli, että mieheni mielellään hieroo ja rasvaa jalkojani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi olevansa kaikkia noita :D

Vierailija
2/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyjen perään yli kaiken. ..mitään seksikkäämpää kuin kaunismuotoinen kiinteä peffa. M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimiehet ei kiinnostu minusta (B-kupit) ;-(. Mutta sanoisin, että takapuoli on yhtä hyvä kuin Jenniferillä ja sääret kuin Nicole Kidmanilla.

Vierailija
4/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin tissimies. mullakin kuppikoko b-c, mutta ei se miestäni haittaa, ei se että on tissimies välttämättä tarkoita isoista rinnoista pitäviä, mieheni ainakin sanoo pitävänsä siksi rinnoistani, koska ovat kiinteät ja kauniin pyöreät.

Vierailija
5/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppu, peppu ja vielä kerran PEPPU!

kaikesta muusta voi tinkiä mutta EI pepusta.

M40

Vierailija
6/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen vatsakin on aika kiihottava

Vierailija
7/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enemmän kuitenkin peppu ja sääret kiinnostaa mun miestä. Mä taas tykkään rintojen käsittelystä, ja sen takia se kiinnittää niihin paljon huomiota.

Mutta tajuatteko mitä tarkoittaa " turvallinen pylly" , jollainen mulla kuulemma on? Se on siis pehmeä ja pyöreä, mutta kumminkin ihan kuosissa. Omasta mielestä kyllä aika iso.

Vierailija
8/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä niin, koska omistan aika kivan pepun, rinnoissa ja säärissä olisi taas ainakin yleisten kauneusstandardien mukaan korjattavaa.

Mutta ehkä mieheni kuitenkin enemmän kiinnostunut kokonaisuudesta ja luonteesta kuin yksittäisistä ruumiinosista.

Aloituksessa olisi voinut huomioida myös, että joitakin miehiä kiinnostavat pyllyjä ja tissejä enemmän esim. kasvot, kapea vyötärö, hiukset tai jokin muu ruumiinosa :-)

Vierailija
9/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saakin mieheltä huomiota päivittäin, mies ei vaan malta pitää näppejään erossa. No hyvä että mies tykkää tällaisesta pienestä mutta muodokkaasta pyllystä, minäkin olen tyytyväinen :)

Vierailija
10/10 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan rinnatkin kivat, mutta säärissä en näe mitään. Naisen painopiste pitää olla pepussa ja lantiossa yleensäkin. Vaikka onhan se niin että usein näkee kauniita peppuja, mutta kasvot naisella onkin vähemmän ihanat. Parhaimmillaan peppu taitaa olla silloin kun saa nähdä sen kehittyvän. Töissä sain seurata nuoren kollegan hieman liian vaisun pepun kehitystä täydelliseksi ensimmäisen raskauden myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme