Nainen sanoi minulle että minun pitäisi laihduttaa, raitistua, ostaa uusia vaatteita ja tienata paremmin että hän suostuisi tapailemaan minua
Ja p*skat sanon minä, jos nuo tekisin niin voisin saada paljon kauniimpiakin naisia.
Kommentit (40)
Varmaankin totta, mikset siis tee noin?
No ne ovat hänen kriteereitään. Jos sulle ei ne sovi niin etsi uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin totta, mikset siis tee noin?
Ei jaksa, tyytyisin kyllä häneenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joko aloitit? Ja veikkaan että et voisi saada kauniimpia naisia, yritä nyt tyytyä tasoosi kun kerran kauniisti sanotaan.
Kyllä se on nainen joka tässä ei tyydy t. eri
Miksi sinun pitäisi tapailla sitä naista? Imeekö se sun aivot pellolle aina kun sä haluat? Tekeekö se parempaa ruokaa kuin kukaan koskaan? No niin justiinsa.
Kyllä se on s--tana kun roskatasonkin naiset haluu jotain ridge forresteria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tapaile laatunaisia?
Niistä on kauhea pula kun niitä on niin pirun vähän
Tämä on se laiskan ihmisen ratkaisu.
Ei haluta itse muuttua, niin joko tyydytään "huonompaan", tai valitetaan ja jäädään yksin.
Nainen ei halunnut kertoa sinulle suoraan, että ei halua olla kanssasi.
Älä ihmeessä tee mitään. Ole edelleenkin yksin harhoissasi.
Luonto kiittää luonnon ystävää 👍🏻
Joku päivä tapaat naisen joka pitää sinusta sellaisena kuin olet eikä sinua vaadita muuttamaan mitään itsestäsi.
Mene tuonne Lahden Liipolan Villiruusuun, eiköhän sieltä löydy elämäsi rakkaus!
Niin. Ja sitten kun olet laittanut itsesi kondikseen niin tulee uusi vaatimuslista.
Kerrankin nainen joka sanoo suoraan eikä jauha ympäripyöreätä paskaa. Arvostan miehenä isosti.
Niin sulle ei kelpaa lähiössä asuva Leena. Pitää irrota glamouria. Leenat on niin nähty. Saattavat rakastaa 😱
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja sitten kun olet laittanut itsesi kondikseen niin tulee uusi vaatimuslista.
Ite haluatte vaikeita 8/10 naisia.
Joko aloitit? Ja veikkaan että et voisi saada kauniimpia naisia, yritä nyt tyytyä tasoosi kun kerran kauniisti sanotaan.