Pahoinvointia vihreästä teestä. Join eilen vihreää teetä ja vartin päästä tuli hirveä olo ja oksensin.
Kommentit (35)
Tanniinit, rikkaruoho seassa (koneellinen poiminta), kofeiini, fluoridi teessä, migreeni, toksisuus, tyhjään vatsaan?
"Vaikka vihreää teetä pidetään juomana terveellisenä, voivat siitä valmistetut luontaistuotteet sisältää moninkertaisen määrän teen ainesosia ja aiheuttaa terveyshaittoja." wikipedia
"Vihreä tee on kuivatuista teepensaan (Camellia sinensis) lehdistä hauduttamalla valmistettua juomaa." wikipedia
"Although Camellia sinensis leaf extract is considered safe and usually well tolerated, there are some reports of unwanted side effects. For example, it may lead to jitteriness and headaches due to its caffeine content."
"Taking green tea along with stimulant drugs might cause serious problems, including increased heart rate and high blood pressure. Avoid taking stimulant drugs along with caffeine."
Siis joitko tyhjään vatsaan tai melkein tyhjään vatsaan? Jos näin, niin siitä tuo huono olo ja oksentaminen johtui. Ainakin itse olen tullut siihen tulokseen. Sama käy joissain vitamiinitableteissa, varsinkin jos ovat poretabletteja tai kapseleita.
Vierailija kirjoitti:
On detoxia. Vihreä tee detoxaa kropan ja jos reagoit vihreään tee:n oksentamalla, niin se on merkki siitä että vihreän teen detoxaus on aktivoitu.
HA HA HA HA!
Vihreä tee voi aiheuttaa hyvinkin helposti erilaisia ruoansulatusongelmia. Ei ole ihan niin mietoa ja lempeää, mitä annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
On detoxia. Vihreä tee detoxaa kropan ja jos reagoit vihreään tee:n oksentamalla, niin se on merkki siitä että vihreän teen detoxaus on aktivoitu.
Ahhahhaahaa!
Oliko kiinalaista? Kannattaa juoda vain japanilaista vihreää teetä ja siinäkin mielellään luomua.
Kiinnostavaa.
En yhtään pidä vihreästä teestä. Eikä siitä ikinä tule hyvä olo.
Olen silti juonut sitä joskus kun sen terveellisyydestä niin jankutetaan.
Ainoastaan Nordqvistin teestä ei ole tullut epämukava olo ja sitä voi melkein sanoa hyvänmakuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vihreää siirtymää.
Vihreän siirtymän kuuluukin maistua pahalta ja tuottaa ihmisille pelkkää tuskaa.
Ja maksaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kiinalaista? Kannattaa juoda vain japanilaista vihreää teetä ja siinäkin mielellään luomua.
Kiina on parempi kuin Japani. Japanilaiset aina vaa tppaa valaita se on sairasta ja julmaa.
Oon luullut pitkään että vaan mulla on joku vihreän teen ongelma kun aina kun kupillisenkin juo niin alkaa oksettaa niin että meinaa ylös tulla :D mausta tykkään mut ei voi juoda kun alkaa heti yrjöttää vaikka olisi syönyt. Musta tee ei aiheuta samaa mutta välillä eri laaduista saattaa silti tulla huono olo. Olen vakiintunut kahvinjuoja ja olisi kiva juoda teetä, mutta se oksetus.. yrttijuomia ja rooibosta menee joka ilta :)
Vierailija kirjoitti:
Myös vanhentunut vadelmakeitto detoxaa hei tosi hyvin :) Tuli tuossa huomattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös vanhentunut vadelmakeitto detoxaa hei tosi hyvin :) Tuli tuossa huomattua.
Sokeripaskaa
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen sencha saa aikaan vatsanväänteet mulla, kiinalainen vihreä tee ei tee samaa.
Huono olo minullakin vihreästä teestä, en käytä enää. Nykyään en edes kahvia juo. Yrttiteet ok.