Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjät, mitä mieltä,voiko juhlissa kasvispiirakkaa ja kinkkupiirakkaa leikata samalla veitsellä?

Vierailija
26.08.2022 |

Mitä mieltä kasvissyöjät on , onko se niin tarkkaa? Olin meinaa juhlissa joissa ensin leikattiin kinkkupiirakkaa tarjolle ja sitten samalla veitsellä kasvispiirakkaa.. mietin haittaako kasvissyöjiä tuollainen?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei itseäni haittaisi, mutta juhlissa olisi kyllä kiva olla joka sortille omat ottimet.

Vierailija
42/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, en ole niin tarkka. Mutta tiedän että monet ovat, joten eri veitset laittaisin. Näin vakavasti vastattuna, vaikka varmaan olikin provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi olla allergia vaara, jos sellainen on. Tai uskonnollisesta syystä juutalaiset ja muslimit ei syö sikaa.

Vierailija
44/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi uskonnon vuoksi lihaa syömättömälle voi olla häiritsevää.

Vierailija
45/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa se, lantunmaku tarttuu veitsestä kinkkupiirakkaan.

Onko sun "kinkkupiirakka" pelkkä kokonainen possu? Vai meneekö se pilalle jos siinä piirakassa on vaikka paprikaa tai sipulia seassa?

Vierailija
46/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

repäisee sormin siitä piirakasta ja pistää poskeensa

Vierailija
47/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa leikkaisi kasvispiirakan ensin, ja sen jälkeen kinkun? Sekasyöjät syö myös kasviksia, mutta kasvissyöjät ei syö lihaa. Niin ei luulisi haittaavan.

Vierailija
48/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa se, lantunmaku tarttuu veitsestä kinkkupiirakkaan.

Onko sun "kinkkupiirakka" pelkkä kokonainen possu? Vai meneekö se pilalle jos siinä piirakassa on vaikka paprikaa tai sipulia seassa?

Niin ja muistat kai että esim. vehnä ei ole lihaa. Et kai voi siitä tehtyä piirakan pohjaa syödä?

Vierailija
49/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso homma pestä veistä välissä.

Vierailija
50/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottimet ottimet OTTIMET! keittiössä paloiteltiin YHDELLÄ SAMALLA VEITSELLÄ molemmat piirakat suurilta pelleiltä tarjolle laitettavaksi tarjoilupöytään, TARJOILU VADEILLE JOSSA MOLEMMILLA PIIRAKOILLA OLI OMAT KAKKULAPIOT OTTIMENA.

kinkkupiiras+ tarjoiluvati+otin, kasvispiiras+tarjoiluvati+otin.

LEIKKAUSVEITSI JA OTIN OVAT ERI ASIA. V*TTU.

Vierailija
51/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole soijaa leikattu samalla veitsellä. Kasviestrogeenit pudottaa testotasot nolliin ja sitten pukkaakin jo miestissiä.

Vierailija
52/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa leikkaisi kasvispiirakan ensin, ja sen jälkeen kinkun? Sekasyöjät syö myös kasviksia, mutta kasvissyöjät ei syö lihaa. Niin ei luulisi haittaavan.

No eipä leikannut noin, näin olisi fiksumpaa ollutkin.

Vierailija
53/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisessa ympäristössä monille sianliha ei ole ok.

Vierailija
54/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni voi leikata. Olen itse absolutisti, mutta voin juoda mieheni kuoharilasista limpparia lasillisen aivan hyvin.

Tiesitkö, että jo se pieni jäännösmäärä lasin pohjalla olevaa kuohuviiniä minkä juot limsan mukana voi aiheuttaa retkahduksen?

Absolutisti ei tarkoita samaa kuin alkoholisti.

Vierailija
55/55 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "lihansyöjä", mutta olen mahdollisimman tarkka jos jollain on joku aatteellinen syy "pelätä" jotain.

Olen esim. sianlihaa syömättömän kohdalla ollut niin tarkka kuin vain keksin, ettei ole tarjottavat lähelläkään, eikä puhettakaan että samalla leikkaisi, tai olisivat uunissa samaan aikaan. Ihan varma en ole kuinka tarkkaa on, mutta onhan nuo samaan asuntoon tulleet, joten en ole sen pidemmälle mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä