Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lähtisit lomamatkalle lokaloppu - maalisalku -ajalla?

Vierailija
26.08.2022 |

Mulla meni tämä kesä täysin pirun rankoissa syöpähoidoissa. Loppuivat vasta viime viikolla 17.8 ja vieläkin tässä toivutaan eli karsea väsy piinaa kivut ovat voimissaan, vaikkakin lievää hiipumista onkin havaittavissa. Painokin tippui yli 10 kg ja vaatteet alkaa tippuu päältä.... Paino nyt hurjat 49 kg.....
Mutta se siitä. Tämä oli vähän tämmönen taustakartoitus.
Johtuen noista hoidoista, koko kesä meni ihan "ohi". Olen suunnitellut, että kun kontrollit ja tutkimukset tässä saadaan pakettiin ja itseni hieman kuosiin, niin voisin lähteä omalle kesälomalleni.
Minne sinä lähtisit seuraavilla spekseillä? Ei älytöntä lentomatkaa (eli Thaimaa, jne pois laskuista) ja paikan päällä lomailu aika noin 10 pv. Aurinkoa pitää olla. Vaikka en ole mikään älytön rantalomailija, niin matkan päätavoite on rannalla (varjossa) lekottelu, rantakatuja pitkin lepsuttelu, ei mitään "kellokourassa paikasta paikkaan", hyvää ruokaa pikku paikoissa, joitain nähtävyyksiä voisi käydä katsomassa. Ihana lisä olisi hypätä hepon selkään ja käydä jollain reissulla porukassa tai kaksin open kanssa/tai ihan rantaratsastusta.
Eli kovin vaativat kriteerit mulla ei ole, mutta kenties suurin ongelma on tuo auringon löytäminen tuohon aikaan ei-pitkällä-lentomatkalla....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla