Naiset, olisitteko mielummin pelaajan vai kaljaveikon kanssa? :D
Oletuksena, et molemmat kävisi 8h arkipäivinä töissä. Toinen tykkäisi illalla pelailla tietokonepelejä.. jopa 4h ajan ja vkl enemmän. Menoja pitäisi suunnitella hänen "raidien" ja "questien" mukaan.
Toinen taas tykkää tissutella vähän bissee aina kun tekee mielu. Vkl menee kaljoitellen. Vapaapäiviä edeltävinä päivinä usein juhlia.
Kommentit (78)
Vaikea kysymys ap. Täällä moni valitsee mielummin pelaajan, mutta eivät ymmärrä millaisia he ovat. He monesti muuttuvat yhtäkkiä ihan eri ihmisiksi. Jos ovat muuten hyviä kumppaneita, niin pelien mennessä huonosti saattavat muuttua ihmisiksi, jotka itkee ja huutaa sulle painu helvettiiin! Sit myöhemmin pahoittelevat ja tunnustavat rakkauttaan kun pallit on taas täynnä.
Kaljaveikot parisuhteessa sen sijaan eivät voi edes sitä Ikean kirjahyllyä koota ilman muutamaa "asennuskaljaa" ja puhuvat että pitää olla jotain sivujuttuja siinä, vaikka oikeasti se kalja on se tärkein elementti tilanteessa. Lisäksi jos asutte kerrostalossa ja saunavuoro on vaikka keskiviikkona, niin eihän saunaan voi mennä ilman muutamaa "saunaolutta".
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys ap. Täällä moni valitsee mielummin pelaajan, mutta eivät ymmärrä millaisia he ovat. He monesti muuttuvat yhtäkkiä ihan eri ihmisiksi. Jos ovat muuten hyviä kumppaneita, niin pelien mennessä huonosti saattavat muuttua ihmisiksi, jotka itkee ja huutaa sulle painu helvettiiin! Sit myöhemmin pahoittelevat ja tunnustavat rakkauttaan kun pallit on taas täynnä.
Kaljaveikot parisuhteessa sen sijaan eivät voi edes sitä Ikean kirjahyllyä koota ilman muutamaa "asennuskaljaa" ja puhuvat että pitää olla jotain sivujuttuja siinä, vaikka oikeasti se kalja on se tärkein elementti tilanteessa. Lisäksi jos asutte kerrostalossa ja saunavuoro on vaikka keskiviikkona, niin eihän saunaan voi mennä ilman muutamaa "saunaolutta".
Harva se viikko näkee otsikoissa että joku Super Mario päissään ajoi perheensä hankeen ja puukotti pelikaveri Reiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Saunassa pitäisi käydä ilman olutta? Muutamasta saunaoluesta ei mies tule edes hiprakkaan niin missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva se viikko näkee otsikoissa että joku Super Mario päissään ajoi perheensä hankeen ja puukotti pelikaveri Reiskaa.
Peliveijari häviää tyttöystävälleen painissa, juo yhden kaljan ja lähtee 'kännissä' ammuskelemaan talon katolta ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunassa pitäisi käydä ilman olutta? Muutamasta saunaoluesta ei mies tule edes hiprakkaan niin missä ongelma?
Lihominen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihominen
Oluessa on vähemmän kaloireita kuin appelsiinimehussa tai maidossa. Saunamaidosta et kuitenkaan valittaisi.
Nörtin kanssa tietysti, ihan tyhmä kysymyskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihominen
Oluessa on vähemmän kaloireita kuin appelsiinimehussa tai maidossa. Saunamaidosta et kuitenkaan valittaisi.
Jos sitä mehua tai maitoakin lipittää muuten vaan litratolkulla harva se päivä, niin kyllä sekin lihottaa. Ei kukaan juo vain lasillista olitta, kuten mehua tai maitoa.
Jopa 4h. Ensimmäinen poikkis pelasi 18h päivässä. Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin kumpaakaan? Eihän noista ole mitään iloa itselle.
Mitä sitten pitäisi tehdä? Kiehnätä 24/7 ja tuijottaa Netflixiä?
Voisit tehdä enemmän töitä että voit ostaa naisellesi kalliita lahjoja? Kun tulet kotiin teet tietysti kotityöt, laitat ruoan ja käyt kaupassa. Sitten pyykit hoitoon ja niskahieronta naiselle.
Lyhyen unen jälkeen herätät naisesi tuoreen kahvin tuoksuun ja alat hipsiä takaisin töihin, mitä muuta muka elämääsi kaipaat? Naisella on sentään vagina
Unohdit aivot.
Juoppoa en ota, pelaaja käy, jos hän tekee osansa kotitöistä. Asunnon pitää olla niin iso, että pelaajalle on oma huone kaukana muista tiloista. Ja siellä miehelle oma vessa, jonka hän saa itse pestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi tuoda jotain positiivista elämääni, että jonkun ottaisin. Miksi ottaisin sellaisen joka huonontaisi omaa elämänlaatuani? Sillä kumpikin noista ihmisistä huonontaisi. Luuletteko että yksin oleminen on niin kamalaa, että joku on pakko ottaa?
Kai tää oli et jos ois pakko valita
-kysymys. Typeriä ja turhia nuo "en kumpaakaan" vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee molempia :)
Olen pahoillani puolestasi.
En kummankaan, koska kumpikaan ei huomioi parisuhdetta.
Lisäksi eltaantunut kaljan haju ja humalaiset ihmiset (sehän ei koskaan pysy siinä yhdessä kaljassa...) turn off. Itse en juo.
Himopelaaja (töitten jälkeen 4 h), nou thänks, vaikka itse pelaankin, mutta se ei ole pois ihmissuhteistani, eikä aja niitten päälle tärkeysjärjestyksessä.
Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Nyksäni ei juo eikä pelaa.
Kokemukseni mukaan on mahdollista valita molemmat.
Pelaavan kaljaveikon kanssa olen nyt. Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei syytä, se on ihanin mies :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei syytä, se on ihanin mies :)
Mies, joka juo suunnilleen kaikki vapaa-ajat? Niin varmaan. Sano nyt vielä, että teillä on lapsia ja sinä hoidat heidät yksin.
Meillä pelattiin, olen 37 ja vanhemmat syntyneet 60 luvun puolivälissä. Pelattiin yhdessä ja kaikilla oli omat koneet, äidiltä harrastus jäi 25 jälkeen jälkeen, osti tosin wiin myöhemmin ja pelaa sillä edelleen miehensä kanssa keilaamista. Isä harrastaa edelleen koneita ja rakentelua, pelannut vähemmän nykyään, mutta jonkin verran kuitenkin.
-eri