Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit toivonut tietäneesi seksistä ja sen harrastamisesta heti alusta saakka?

Vierailija
26.08.2022 |

Jos voisit palata seksielämäsi alkuun, niin millä evästyksillä, neuvoilla ja ohjeilla neuvoisit kokematonta minääsi? Mitä ovat ne seksielämän kokemukset ja neuvot, jonka haluaisit kertoa nuorelle minällesi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin toivonut  että  olisin silloin ymmärtänyt ettei seksin määrä tulee kasvamaan suhteen alkuaikojen tasolle milloinkaan. Toiveet ovat toiveita, mutta todellisuus on sitten jotakin aivan muuta.

Olisin toivonut että olisin ymmärtänyt lukea ennusmerkkejä puolison tulevasta haluttomuudesta, koska ne merkit olivat selvästi nähtävissä. Pitäisi ymmärtää näkemänsä, eikä antaa hyvien toiveitten sotkea ajattelua.

Tämä!

Olen jopa tehnyt saman virheen kahdesti.

Rakkaus on sokea - ja välillä myös kuuro...

Vierailija
22/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei naisten "teen vaikka mitä" juttuja kannata ottaa tosissaan. Päinvastoin.

Hyvä havainto tämä. Ja totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nuorena ei kannata vakiintua, vaan paneskella ympäriinsä ja kokeilla kaikenlaista. 

Vierailija
24/26 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kuinka paljon nolostelin vartaloani vasten seisovaa erektiotani. Kuvittelin, että se olisi huono juttu ja sattuisi tyttöä. Yritin taivutella sitä vähän alaspäin ja harjoitella työntymistä sekä lopulta panna patjaa tyydytysmielessä. Toinen nolo juttu oli se, että kuvittelin, etten pystyisi jatkamaan heti ensimmäisen nopean yhdynnän jälkeen, että se sattuisi penikseen ja tyttöön. Menin pitkään tuolla harhamielikuvalla. Kuinkahan paljon enemmän olisin voinut antaa hänelle nautintoa ja nauttia itse. 

Mä opin tämän naisena vasta nykyisen miehen kanssa. Että voikin rakastella monta kertaa peräkkäin. Ja silloin siinä käy myös niin, että häviää suorituspaine ja laukeaa herkemmin, kun tietää, että tätä on tiedossa vielä pitkään.

Ja että voi olla sisäkkäin myös miehen laukeamisen jälkeen. Usein voi jatkaa suoraan siitä, erektio nousee hetken kuluttua uudestaan kun esim vähän pumppaa lantionpohjalihaksilla.

Piti elää viisikymppiseksi, että tämän oppi.

Vierailija
25/26 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kuinka paljon nolostelin vartaloani vasten seisovaa erektiotani. Kuvittelin, että se olisi huono juttu ja sattuisi tyttöä. Yritin taivutella sitä vähän alaspäin ja harjoitella työntymistä sekä lopulta panna patjaa tyydytysmielessä. Toinen nolo juttu oli se, että kuvittelin, etten pystyisi jatkamaan heti ensimmäisen nopean yhdynnän jälkeen, että se sattuisi penikseen ja tyttöön. Menin pitkään tuolla harhamielikuvalla. Kuinkahan paljon enemmän olisin voinut antaa hänelle nautintoa ja nauttia itse. 

Mä opin tämän naisena vasta nykyisen miehen kanssa. Että voikin rakastella monta kertaa peräkkäin. Ja silloin siinä käy myös niin, että häviää suorituspaine ja laukeaa herkemmin, kun tietää, että tätä on tiedossa vielä pitkään.

Ja että voi olla sisäkkäin myös miehen laukeamisen jälkeen. Usein voi jatkaa suoraan siitä, erektio nousee hetken kuluttua uudestaan kun esim vähän pumppaa lantionpohjalihaksilla.

Piti elää viisikymppiseksi, että tämän oppi.

Ihan parhautta! Itsellä edellisessä suhteessa oli tälläistä upeaa seksiä. Valitettavasti suhde päättyi muista syistä.

Tapailut tämän suhteen jälkeen eivät ole yltäneet läheskään samalle tasolle seksin osalta. En edes tajunnut aiemmin miten helposti monet miehet lerpahtaa tai kuinka vaikeaa joillakin voi olla edes saada erektio, kuinka erektio voi nuoremmallakin miehellä vaan lerpahtaa kesken yhdynnän! Olen tottunut aiemmissa suhteissani siihen, että miehellä alkaa housuissa herätä jo tuhmasta katseesta.

Vierailija
26/26 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin jo pikkupoikana että ei on ei. Nuorena miehenä olisi hyvä ollut tajuta että se ei muuttuu rauhassa lämmittelemällä ensi ehkä ja lopulta kyllä. Suotta jouduin runkkaulemaan pahimmat panetusvuodet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi