Treffikumppaneiden epähygienisyys
Vähän tabu aihe, mutta pakko kysyä onko muilla kokemusta.
Olen 45+ nainen, eronnut ja käyn epäsäännöllisesti treffeillä. Treffikumppanit yleensä ikähaarukkaa 50-60 - ja miehiä. Kaikki muuten ok, mutta alkanut rasittaa ihan perushygienian puutteet: henki haisee, ja jos edetään pidemmälle, niin myös intiimihygieniassa on puutteita. Pahinta on, etteivät miehet itse joko huomaa tai noteeras näitä lainkaan; pannan menemään haisulina kuin kaikki olisi perin normaalia - mitäpä pienistä löyhkistä. Minä en aikuisille ihmisille rupea pesuohjeita jakelemaan, vaan laitan lempparit kiertoon heti. Ihmetyttää vain, kuinka moni tällaista jaksaa katsella?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
No entäs suomiakat sitten?
Ei käydä päivittäin pesulla, ei pidetä huolta hampaista, alapää peseytyy itsestään ja viidakko on hygienisempi kuin posliini ja eletään läävässä. Ei edes tiskata!
Onpa sulla ollut hienoa seuraa. 😄
Siirry lääkäreihin, luulis olevan hygieenisempia.
Niin se varmaan on. Just tuli sellaista viitettä, että tyyppi jonka kaa halusin treffeille onkin näätä.
Vaikka olisi ollut pitkään sinkkuna ja äijien kaa vaan dokaamassa urheilemassa, saunassa, niin Kai nyt tajuaa treffejä varten ryhdistäytyä!?
Vierailija kirjoitti:
Siirry lääkäreihin, luulis olevan hygieenisempia.
Muahaha, täällä on just toinen ketju haisevasta hammaslääkäristä! Mies, ikää en tiedä.
Ja muuten, meillä oli yläasteella LImainen haiseva koululääkäri. Hy hemmetti.
Siirry metroseksuaaleihin!
Vierailija kirjoitti:
Outoa toimintaa kirjoitti:
Tätä piirrettä en ymmärrä naisissa että ikinä ei kerrota rehellisesti syytä pakeille.
Teet tuossa karhunpalveluksen ja edistät haisulimiesten yleisyyttä kun he eivät ikinä kuule todellista syytä pakkeihin.
Olen minä pari kertaa sanonut. Muotoilin, että hammaslääkärikäynti olisi paikallaan, ja että suihku ennen ja jälkeen seksin on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Ihan hirveä loukkaantumisefekti.
Suihku ennen ja jälkeen? Kai vaadit vielä desinfioinnit myös ja steriilit hanskat jos koskettaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että nuo haisulit on niin synnistä turtuneita, että mm hajuaisti ei toimi kunnolla, niin eivät osaa huomioida hajuja. Ja omaan hajuun tottuu. Epähygienisyys ehkä pahimpia turn offeja noin muuten. Voi olla, että vanhuus jo vaikuttaa eikä aistit pelaa kunnolla, niin eivät huomaa.
Kyllä hygieniasta huolehtiminen on ihan perusasia vaikka olisikin huono hajuaisti. Itsellänikin se on iän myötä huonontunut, mutta en silti käy harvemmin pesulla. Naisillahan se hajuaistin huononeminen johtaa helposti siihen että laittaa liian paljon hajusteita ja siitä sitten moni saa päänsärkyä. Sitä yritän itse välttää.
Olen huomannut saman. Tapailin miestä, joka ei kai käynyt joka päivä pesulla. Löyhkä oli hirveä. En kehdannut sanoa asiasta. 7
vuoden tapailu loppui muista syistä.
Miehet on muutenkin epähygienisiä, yli 30 v. vain puolet pesee hampaat, vai oliko vielä harvempi, kaksi kertaa päivässä. Suuriosa jättää kädet pesemättä vessakäynnitn jälkeen. Monet ei vaihda puhtaita alusvaatteita päivittäin tai peseydy. Nuo sun treffikumppanit pitävät pesemättömyyttään ihan normaalina. Ja yleistä se onkin. Miehet eivät viitsi vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on muutenkin epähygienisiä, yli 30 v. vain puolet pesee hampaat, vai oliko vielä harvempi, kaksi kertaa päivässä. Suuriosa jättää kädet pesemättä vessakäynnitn jälkeen. Monet ei vaihda puhtaita alusvaatteita päivittäin tai peseydy. Nuo sun treffikumppanit pitävät pesemättömyyttään ihan normaalina. Ja yleistä se onkin. Miehet eivät viitsi vaivautua.
Jostain syystä miehet vanhetessaan alkaa olla epähygieenisiä, vaikka nuorena oltiin niin putsissa. Oma isänikin muuttui sellaiseksi ikääntyessään, eikä hänellä ollut mitään muistisairautta tai sellaista. Ei vaan välittänyt enää. Partakin rehotti usein kun ei sitäkään viitsinyt enää ajaa.
Hyi helvetti että ne miehet haisee kuvottavilta haaroistaan.
Ei ole todellista, että jankkaat tuota samaa YHÄ EDELLEEN! Vaihda jo levyä 😑😑😑