Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppaneiden epähygienisyys

Vierailija
26.08.2022 |

Vähän tabu aihe, mutta pakko kysyä onko muilla kokemusta.

Olen 45+ nainen, eronnut ja käyn epäsäännöllisesti treffeillä. Treffikumppanit yleensä ikähaarukkaa 50-60 - ja miehiä. Kaikki muuten ok, mutta alkanut rasittaa ihan perushygienian puutteet: henki haisee, ja jos edetään pidemmälle, niin myös intiimihygieniassa on puutteita. Pahinta on, etteivät miehet itse joko huomaa tai noteeras näitä lainkaan; pannan menemään haisulina kuin kaikki olisi perin normaalia - mitäpä pienistä löyhkistä. Minä en aikuisille ihmisille rupea pesuohjeita jakelemaan, vaan laitan lempparit kiertoon heti. Ihmetyttää vain, kuinka moni tällaista jaksaa katsella?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa toimintaa kirjoitti:

Tätä piirrettä en ymmärrä naisissa että ikinä ei kerrota rehellisesti syytä pakeille.

Teet tuossa karhunpalveluksen ja edistät haisulimiesten yleisyyttä kun he eivät ikinä kuule todellista syytä pakkeihin.

Olen minä pari kertaa sanonut. Muotoilin, että hammaslääkärikäynti olisi paikallaan, ja että suihku ennen ja jälkeen seksin on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Ihan hirveä loukkaantumisefekti.

Suihku ennen ja jälkeen seksin? Kenen iho kestää tuollaista?

Vierailija
22/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisen aina katson miestä kuin hevosmies ostaessa hevosen. Hevosen Harjan,hampaat ja kengät..Ei tule silloin koskaan vastaan ongelmaa mitä mainitset ja tarkoituksena pilkat miestä tai yleistät asia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden pesun ja säännöllisen suihkussa käymisen allekirjoitan, mutta nykyään muodikas ylihygieenisyys johtaa vain allergioihin ja muihin ongelmiin. Seksin aikana hikoilee joka tapauksessa ja hiessä on hien haju.

Vierailija
24/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin vastenmielistä. Olen huomannut saman ongelman naisilla, deodoranttia ei käytetä lainkaan "koska eihän naiset haise hielle". Sen lisäksi että hengitys haisee myös.

Vierailija
25/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyminen ennen seksiä on turhanpäiväistä, koska kyllä ne pahimmat putsaantuu sormileikkejä harrastaessa. Jos siis on vaikka takapuoltaan kaivellut tjms. T:M65+

Vierailija
26/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt mene intiimiin saakka. Katso joku hygieeninen tai nuorempi.

Jos joku jo päällepäin haisee, hiukset likaiset ja suu haisee, vaatteet ja koti haisee, niin miten ihmeessä tsekkaat intiimihygienian tilanteen vielä?

Miten voit olettaa sieltä löytyvät puhdasta ja raikasta?

Vierailija
27/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä piirrettä en ymmärrä naisissa että ikinä ei kerrota rehellisesti syytä pakeille.

Teet tuossa karhunpalveluksen ja edistät haisulimiesten yleisyyttä kun he eivät ikinä kuule todellista syytä pakkeihin.

Olen minä pari kertaa sanonut. Muotoilin, että hammaslääkärikäynti olisi paikallaan, ja että suihku ennen ja jälkeen seksin on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Ihan hirveä loukkaantumisefekti.

Puhumattakaan MIKÄ MAAPALLO KESTÄÄ TUOLLAISTA??? Pokkaa on....

Vierailija
28/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan MIKÄ MAAPALLO KESTÄÄ TUOLLAISTA??? Pokkaa on....

Ei tarvi pitkää suihkua, mutta pieni raikastava pikapesu. Niin on hyvä olo molemmilla. Suosittelen kokeilemaan,

Vierailija
29/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku jo päällepäin haisee, hiukset likaiset ja suu haisee, vaatteet ja koti haisee, niin miten ihmeessä tsekkaat intiimihygienian tilanteen vielä?

Miten voit olettaa sieltä löytyvät puhdasta ja raikasta?

😂Erittäin toiveikas on näin toimiva henkilö.

Vierailija
30/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseytyminen ennen seksiä on turhanpäiväistä, koska kyllä ne pahimmat putsaantuu sormileikkejä harrastaessa. Jos siis on vaikka takapuoltaan kaivellut tjms. T:M65+

Hyi, äkkiä tulis  tulehdus.

Vierailija
31/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyminen tappaa halut koska feromonit on hiessä: https://www.rsc.org/news-events/articles/2012/02-february/no-sweat-is-b…

Vierailija
32/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel...... mä sanoisin ihan varmasti että pesulle jos tuollainen haisuli kohdalle sattuisi. Onneksi ei ole sattunut.

Vierailija
33/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että nuo haisulit on niin synnistä turtuneita, että mm hajuaisti ei toimi kunnolla, niin eivät osaa huomioida hajuja. Ja omaan hajuun tottuu. Epähygienisyys ehkä pahimpia turn offeja noin muuten. Voi olla, että vanhuus jo vaikuttaa eikä aistit pelaa kunnolla, niin eivät huomaa.

No ei tosiaankaan vanhuus vaikuta 50-60 v. XD

Vierailija
34/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat ovat pesuhulluja sekä siivoushulluja.

Vierailija
35/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että epähygienia ei haittaa jos on nuori?

Vierailija
36/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit ihmetellään, miksi naiset sanovat naisten tason olevan miesten tasoa kovempi. Osalta miehistä puuttuu sellaisia perusasioita, mitä vain todella harvoissa tapauksissa naisilta puuttuisi. Milloin olette tavanneet naisia, jotka olisivat laiminlyöneet hygieniaansa yhtä pahoin kuin miehet? Jeps, ette tuskin koskaan tai harvoin. En näe naisia vilpottamassa tuolla kolme kuukautta sitten pestyjen farkkujen kanssa, joissa olisi majoneesitahroja, sinappia, vähän ruohoa polvissa ja ahterissa valtava menkkaläikkä.

Farkkuja ei pestä.

Farkkujen pesemättömyys ei vaikuta bakteerimääriin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-farkkuja-ei-kannata-pesta-…

Vierailija
37/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harva mies tajuaa, että suihku sekä hammaspesu ovat ennen seksiä erittäin tärkeitä. Tämän lisäksi säännöllinen hammaskiven poisto ja itsehuolto. Kakkosen jälkeen takamus _pestään_ - pyyhkiminen ei riitä.

Eli jos käyn paskalla viisi kertaa päivässä niin siinähän menee pesuihin iso osa elämästä ja puolet Saimaasta. Kuljetatko töissäkin jotain persepyyhettä? 

Vierailija
38/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne jotka luulevat tuoksuvansa hyvälle haisevat todellisuudessa aivan vehkeelle.

Yleensä deodoranttien ja hajuvesien käyttäjät.

Vierailija
39/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit ihmetellään, miksi naiset sanovat naisten tason olevan miesten tasoa kovempi. Osalta miehistä puuttuu sellaisia perusasioita, mitä vain todella harvoissa tapauksissa naisilta puuttuisi. Milloin olette tavanneet naisia, jotka olisivat laiminlyöneet hygieniaansa yhtä pahoin kuin miehet? Jeps, ette tuskin koskaan tai harvoin. En näe naisia vilpottamassa tuolla kolme kuukautta sitten pestyjen farkkujen kanssa, joissa olisi majoneesitahroja, sinappia, vähän ruohoa polvissa ja ahterissa valtava menkkaläikkä.

Farkkuja ei pestä.

Farkkujen pesemättömyys ei vaikuta bakteerimääriin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-farkkuja-ei-kannata-pesta-…

Mitä sä teet farkuille, joissa on vaikka joku ruokatahra?

Vierailija
40/71 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi harva mies tajuaa, että suihku sekä hammaspesu ovat ennen seksiä erittäin tärkeitä. Tämän lisäksi säännöllinen hammaskiven poisto ja itsehuolto. Kakkosen jälkeen takamus _pestään_ - pyyhkiminen ei riitä.

Eli jos käyn paskalla viisi kertaa päivässä niin siinähän menee pesuihin iso osa elämästä ja puolet Saimaasta. Kuljetatko töissäkin jotain persepyyhettä? 

Toilet pyyhe. Amazonista voi tilata hanuri ja palli dödöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä