Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö luottamaan kumppaniisi?

Vierailija
26.08.2022 |

Itse olen aloittanut uuden suhteen ja taas samat inhottavat tunteet alkaa nousta pintaan. Ahdistaa, pelottaa ja tuntuu siltä, että kumppani varmasti pettää tai tekee jotain pahojaan netissä. En pääse näistä tunteista yli vaikka asioista onkin puhuttu. Aiemmissa suhteissa olen tullut petetyksi ja on ollut kaikenlaista ikävää miehien puolelta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla valmis uuteen suhteeseen jos entisten traumat iskevät päälle uudessa suhteessa ilman mitään syytä.

Vierailija
2/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla valmis uuteen suhteeseen jos entisten traumat iskevät päälle uudessa suhteessa ilman mitään syytä.

Näistä jo vuosia aikaa, en kai sitten ole ikinä valmis uuteen suhteeseen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en. Nykyään pystyn.

On aikuistunut.

Vierailija
4/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan. Luotan mieheeni täysin. Olen luottanut 25 vuotta ja luotan tästä eteenpäinkin sama myös toisin päin, eli mieheni luottaa minuun.

Käy ap ammattilaisen kanssa hoitamassa tämä asiasi kuntoon.

Vierailija
5/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä enää seiso, joten aika luottavainen voin olla

N29v + M31v

Vierailija
6/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi puolisoni kanssa ellen luottaisi. Sellainen elämähän olisi ihan helvettiä, missä pitäisi koko ajan epäillä.

Vierailija
7/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän kumppaniin lähtökohtaisesti luotetaan. Muunlaisessa suhteessa ei ole mitään järkeä jos ei sitten ole sovittu avoimesta suhteesta tai roikuta esim. omaisuuksien perässä. Jos en voisi luottaa, lopettaisin suhteen heti. Eikä epäluottamus puolisoa kohtaankaan ole reilua ja oikein.

Vierailija
8/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan niin kauan kuin mikään ei viittaa siihen että ei kannattaisi luottaa. Mitään suhdetta ei voi perustaa pelolle tai epäluottamukselle.

Vierailija
9/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tietenkin luotan. Enhän olisi yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, johon en luota. Omituinen kysymys.

Vierailija
10/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehenkään et voi luottaa 100 % vaikka olisitte tunteneet monta vuotta, pettäjät osaa peittää jälkensä halutessaan erittäin hyvin. Itsekin luotin 15 vuotta kunnes se pahin tapahtui, koko maailmani romahti enkä ole sen jälkeen pystynyt suhteeseen.

Vierailija
11/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sillä enää seiso, joten aika luottavainen voin olla

N29v + M31v

Jos noin nuorena ei enää homma toimi kotona, niin silloin käy vieraissa tai on masennusta tms. kannattaa jutella asiasta.

Vierailija
12/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä.

Ap:n kannattaisi hakea apua huonoon itsetuntoonsa ja luottamusongelmiinsa, selvästikään eivät itsellään parane.

Vierailija
13/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan. Sitä paitsi ihmiset tekevät, mitä tekevät, joka tapauksessa, eikä kukaan omista ketään. Teen päätöksen pysyä suhteessa sen mukaan, mitä tietooni tulee ja miltä asiat minusta tuntuvat. Minua ei kiinnosta yhtään miettiä, mitä mies ehkä tekee tai ei tee jossain netissä. Jos jotain tulisi esiin, katsoisin sitten, mitä tehdään tilanteen mukaan. Aivan turha on etukäteen vaivata päätään, jos on suhteessa muuten tyytyväinen. En tiedä, viitsinkö olla suhteessa, jos se olisi tuollaista angstia. Ainakaan en olisi sellaisessa suhteessa, jossa olisin itse koko ajan epäilyksen alaisena riippumatta siitä, olenko mitään tehnyt vai en.

Vierailija
14/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai luotan puolisooni, ja se olisi kyllä maailman ties monesko IHME, jos jäisi kiinni rinnalla kulkevasta suhteestaan.  Sama toisinpäin. Se vasta IHME olisikin, että minä......

Vierailija
15/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, johtuen sekä traumaattisesta lapsuudesta että puolison tekemisistä. Pystyn silti elämään suhteessa.

Vierailija
16/16 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus meni, kun puoliso läträsi päihteiden kanssa ja pisti juoppokaverit aina etusijalle. Ei sitä luottamusta tunnu takaisin tulevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan