Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kauheasti kun mies painostaa lapsentekoon!

Vierailija
26.08.2022 |

Ollaan kyllä puhuttu, että lapset kiinnostaa molempia tulevaisuudessa mutta mies haluaa niitä tässä ja nyt! Itse olen 28 ja mies tasan kymmenen vuotta vanhempi, eli 38. Kuulemma kaikilla kavereillansa on jo perhe ja lapsia ja näin paljon parempi elämä.

Itse voisi kuvitella lapsia parin vuoden pääsä, mutta juuri nyt molemmilla on selvästi vielä menovaihe päällä ja pelkään että lapsesta tulisi vain kiistakapula välillemme. Suhdettakin takana kolmisen vuotta, joten vielä haluaisin nauttia ihan kahdenkeskisestäkin elämästä.

Mies kuitenkin vaatii lasta koko ajan ja asettelee aikarajoja, esimerkiksi jouluun mennessä pitää alkaa yrittämään viimeistään ettei ole liian vanha kun lapsi syntyy. Jos olen buukannut itselleni vaikka jonkun kaveriporukan matkan tulevaisuuteen, hän suuttuu koska näkee että vitkuttelen asiaa. Olen yrittänyt olla selkosanainen ja pyytänyt odottaa, mutta mies vaan hokee kuinka vanha on ja kuinka on jo kiire.

Kommentit (193)

Vierailija
41/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani painostaa tai ahdistaa, mieti miksi elät. Itsesi vai kumppanin takia.

Itse jättäisin tuon painostavan sian.

Vierailija
42/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia nuo neljääkymppiä lähestyvät miehet on, jos ei ole lapsia ennestään ja niitä haluaa... Erikoista, että on noinkin paljon nuoremman naisen saanut.

Tulihan tää täältä, jouduitko ap itse kirjoittamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sinä olet 38 ja valmis lapsiin niin mies on 48. Mies on eläkeikäinen kun lapset ovat teini-ikäisiä, sellaista perhe-elämääkö sinä niille lapsille haluat? Kun lapset täyttää 20 niin joudutte kersojen kanssa hankkimaan mahdollisesti jo isukille hoitopaikkaa kunnalta.

Haloo, oli puhe parista vuodesta. AP on silloin 30 ja mies 40....

Kyllä noi naisten "pari vuotta" tiedetään.. vitkutellaan vaan kun ei olla edes varmoja halutaanko niitä lapsia.

Eri

Vierailija
44/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sinä olet 38 ja valmis lapsiin niin mies on 48. Mies on eläkeikäinen kun lapset ovat teini-ikäisiä, sellaista perhe-elämääkö sinä niille lapsille haluat? Kun lapset täyttää 20 niin joudutte kersojen kanssa hankkimaan mahdollisesti jo isukille hoitopaikkaa kunnalta.

Pari vuotta venähtää äkkiä 10 vuodeksi ja sitten voikin olla että kun ap haluaa lapsia niin ukolla ei enää seisokaan eikä siittiöt liiku, se voi tapahtua jo parin vuoden kuluttua. Mitä kauemmin lykkäät sen enemmän ongelmia tiedossa.

Vierailija
45/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä mieheltä miksei tämä itse ole hankkinut lapsia 28-vuotiaana? Niin. Itse lykännyt lapsenhankintaa melkein nelikymppisensi, ja nyt vaatii että sinun pitäisi olla samalla sekunnilla valmis kun hänelle passaisi.

Jotkut miehetw kuvittelee, että he voivat lykätä lapsen hankintaa ties minne asti, ja ottaa sitten nuoremman naisen, joka synnyttää heille kivan pikku perheen heti kun itselle sopisi parhairen. Sitten yllätytään kun nuoremmallakin naisella on oma tahto. Pidä pääsi.

Vierailija
46/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti suurempaa joukkoa miehiä ahdistaa kun nainen haluaa lapsia.

Vierailija
47/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia nuo neljääkymppiä lähestyvät miehet on, jos ei ole lapsia ennestään ja niitä haluaa... Erikoista, että on noinkin paljon nuoremman naisen saanut.

Tulihan tää täältä, jouduitko ap itse kirjoittamaan?

En ole ap, mutta faktahan tuo on.

Vierailija
48/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on menovaihe niin annahan ehdoksi, että pitää pystyä oleen 9 kk ilman mitään omin päin päätettyjä menoja ennen kuin voi edes ajatella lapsen hankintaa.

Ja kannattaa sopia etukäteen sekin, että mies noudattaa raskaus- ja pikkulapsiajan niitä samoja rajoituksia ja ohjeita mitä naisen pitää noudattaa. Voi olla, että ei kauheasti nappaa.

Miksi noudattaisi? Eihän se mies ole raskaana.

Meinaatko että miehen pitää myös ilmoittaa töihin että nyt kun nainen on raskaana niin minäkään en saa kuulemma nostella mitään raskasta?

Noin niin kuin tsemppauksen ja yhteishengen luomisen vuoksi. Ei tupakkaa, ei alkoholia, ei tuorejuustoja, ei graavikalaa, ei sushia, ei homejuustoja vaan runsaasti kasviksia ja terveellistä ruokaa ja liikuntaa. Se on kuule tooosi kiva oksentaa pää pöntössä, kun toinen huikkaa heipat lähtiessään taas poikien saunailtaan ja Peran kanssa kalalle. Raskaus väsyttää, niin raskaana oleva lepää ja se tuleva isukki hoitaa kotityöt. Varmaan ymmärsit.

Vierailija
49/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppä mieheltä miksei tämä itse ole hankkinut lapsia 28-vuotiaana? Niin. Itse lykännyt lapsenhankintaa melkein nelikymppisensi, ja nyt vaatii että sinun pitäisi olla samalla sekunnilla valmis kun hänelle passaisi.

Jotkut miehetw kuvittelee, että he voivat lykätä lapsen hankintaa ties minne asti, ja ottaa sitten nuoremman naisen, joka synnyttää heille kivan pikku perheen heti kun itselle sopisi parhairen. Sitten yllätytään kun nuoremmallakin naisella on oma tahto. Pidä pääsi.

Kun mies oli 28, saman ikäiset naiset oli hurvittelemassa sen 10% miesten kanssa. Hänelle ei siis löytynyt perheestä kiinnostunutta naista.

Vierailija
50/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noi naisten "pari vuotta" tiedetään.. vitkutellaan vaan kun ei olla edes varmoja halutaanko niitä lapsia.

Eri

Miehetkö ei tätä tee? Voi kyllä tekee... Sitten herätään nelikymppisenä, että NYT haluan.

Vierailija
51/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kompromisseja. Nyt kuulostaa siltä että kumpikaan ei halua joustaa, joten ei voi toimia.

Vierailija
52/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vieras ajatus minulle. Olen ihan nuoresta ajatellut, että lapsia voi tulla nopeastikin parisuhteessa.

Mitä se kahdenkeskinen aika on?

Mitä pitää miettiä?

Elämää se ap on. Maailma on valmis. Hyvin harvat asiat elämässä ovat niin tärkeitä, että ei voi siirtää. Työt, opiskelut jne ovat siirrettävissä.

Vierailija
53/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies oli 28, saman ikäiset naiset oli hurvittelemassa sen 10% miesten kanssa. Hänelle ei siis löytynyt perheestä kiinnostunutta naista.

Kah, päivän incel pelmahti taas paikalle olemaan yleisuhri kaikkien miesten puolesta.

Vierailija
54/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika äläkä enää kirjoita miehistä tänne.

Kiitos!

Vierailija
55/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo sen verran vanha, että alkaa ikäkriisi pukata päälle. Jos et todellakaan vielä halua, niin tee se hänelle selväksi ja hän tehkööt oman päätöksensä, että haluaako jatkaa suhdettanne vai etsiikö naisen, joka haluaa niitä lapsia nyt heti. Teillä on kyllä ikäeroakin aika paljon ja varmasti tuollaisilla ikäeroilla hyvin yleinenkin ongelma...

Mies tietää kantani ja olen ollut suorasanainen tästä. Se, ymmärtääkö mies sitä etten ole vielä valmis en tiedä. Mies on siis tietoinen ja ilman muuta vapaa lähtemäänkin, jos näin näkee parhaaksi.

Tuntuu pahalta, että sinänsä ihanasta asiasta kun vauva on tullut vaan riitaa jo nyt. Aikarajoja, painostusta, syyllistämistä (koska kaikilla muillakin) ja mykkäkouluja. Kyllä muakin se lapsi kiinnostaa, mutta haluan pohjalle tasapainoisen ja vakaan suhteen, missä asiat keskustellaan ja sovitaa yhdessä.

-ap-

Ihanaa kun annat oikein miehelle luvan lähteä parisuhteesta jos hänestä tuntuu siltä. Olet armollinen!

Kenenkään ei tarvitse antaa tai saada lupaa toiselta parisuhteesta lähtemiseen. Jos tulevaisuuden toiveet ei osu yksiin eikä niistä saa sovittua, niin ero on ihan hyvä asia.

Vierailija
56/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kah, päivän incel pelmahti taas paikalle olemaan yleisuhri kaikkien miesten puolesta.

Kah, puhuvatko palstnartut omista puolisoistaan taas tässäkin ketjussa?

Vierailija
57/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta venähtää äkkiä 10 vuodeksi ja sitten voikin olla että kun ap haluaa lapsia niin ukolla ei enää seisokaan eikä siittiöt liiku, se voi tapahtua jo parin vuoden kuluttua. Mitä kauemmin lykkäät sen enemmän ongelmia tiedossa.

30+ naisilla ei enää kostu joka tekee yhdynnöistä harvinaisia, lisäksi monirakkulaoireyhtymä tekee useimpien raskautumisesta todella haastavaa.

Linkkiä terveyslähteeseen?

-kostuva 35vuotias

Vierailija
58/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tunnu oikealta, sitten pitää vaihtaa. Kyllä se on se varmuus, kun toisen kohtaa.

Vierailija
59/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on jo sen verran vanha, että alkaa ikäkriisi pukata päälle. Jos et todellakaan vielä halua, niin tee se hänelle selväksi ja hän tehkööt oman päätöksensä, että haluaako jatkaa suhdettanne vai etsiikö naisen, joka haluaa niitä lapsia nyt heti. Teillä on kyllä ikäeroakin aika paljon ja varmasti tuollaisilla ikäeroilla hyvin yleinenkin ongelma...

Mies tietää kantani ja olen ollut suorasanainen tästä. Se, ymmärtääkö mies sitä etten ole vielä valmis en tiedä. Mies on siis tietoinen ja ilman muuta vapaa lähtemäänkin, jos näin näkee parhaaksi.

Tuntuu pahalta, että sinänsä ihanasta asiasta kun vauva on tullut vaan riitaa jo nyt. Aikarajoja, painostusta, syyllistämistä (koska kaikilla muillakin) ja mykkäkouluja. Kyllä muakin se lapsi kiinnostaa, mutta haluan pohjalle tasapainoisen ja vakaan suhteen, missä asiat keskustellaan ja sovitaa yhdessä.

-ap-

Ihanaa kun annat oikein miehelle luvan lähteä parisuhteesta jos hänestä tuntuu siltä. Olet armollinen!

Kenenkään ei tarvitse antaa tai saada lupaa toiselta parisuhteesta lähtemiseen. Jos tulevaisuuden toiveet ei osu yksiin eikä niistä saa sovittua, niin ero on ihan hyvä asia.

Nyt ap kertoo kuinka mies on vapaa lähtemään. Se on luvan antamista.

Vierailija
60/193 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen suostumista, selvitä, haluaako mies todella lapsia. Vai onko haluamisen taustalla perheellisyyden statuksen hankkiminen. Lapsia haluava toivoo pääsevänsä hoitamaan lapsia, statuksen perässä oleva kuvittelee sinun hoitavan kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän