Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja deittikulttuuri

Vierailija
26.08.2022 |

Olen nyt kokeillut tinderia muutaman kuukauden ja treffeillä käynyt kahdesti ja saanut kahdet oharit(!?)

Suoraan sanottuna ihmetyttää miten vaikeaa treffeille pääseminen onkaan! Ajattelin että olisi mukavaa kokeilla tavata vaikka ihan vain vaivattomasti kahvikupposen merkeissä tai jotain muuta todella simppeliä, mutta ei...ilmeisesti kaikki etsivät vain seksiseuraa, josta on biossani maininta etten hae ensisijaisesti sellaista.
Niin ja koska tämä tulee varmasti esiin jos keskustelua aiheesta syntyy, niin olen hoikka ja moni on kehunut ulkonäköäni, joten en usko että tällä tasolla olisi kyse siitä että olisin niin epäviehättävä että kaikki johtuisi siitä.

Kommentit (232)

Vierailija
141/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ihmiset voisivat edes olla sen verran rehellisiä muille ja itselleen, että osaisivat kertoa hakevansa kertakäyttöä/fwb/parisuhdetta. Tai ainakin sen verran, ettei Tinderiin mennä, kun itse on avioliitossa tai parisuhteessa (ellei kyse ole molempien puolisoiden tiedossa olevasta avoimesta suhteesta, mitä se ei yleensä ole). 

Lapsen naiiviutta tuo tuollainen. Lopulta aika harva nainen haluaa erityisemmin irtoseksiä, ehkä joskus/toisinaan kokeilumielessä. Miehistä taas huomattavasti suurempi osa sitä haluaa tai enemmänkin haluaisi.

Tuosta syystä miehen on syytä oppia lirkuttelun jaloa taitoa, mikä usein moninkertaistaa irtoseksipyrkimyksiä. Toinen reitti on syntyä Rautavaaraksi tai Loiriksi ja luontaisesta vain valkata jonon parhaimmisto. Mutta kun jo se lirkuttelun taitokin on useimmilta aivan liikaa vaadittu, niin ihmisolento alhaisen perusolemuksensa mukaisesti siirtyy niin jumalattoman herkästi keplottelun tielle. Eikä tuolle naisetkaan ole immuneeja, joskin vähän parempia. Mutta turha ylpistyä liikoja kun se kompensoituu keskinkertaisuutena.

Vierailija
142/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ihmiset voisivat edes olla sen verran rehellisiä muille ja itselleen, että osaisivat kertoa hakevansa kertakäyttöä/fwb/parisuhdetta. Tai ainakin sen verran, ettei Tinderiin mennä, kun itse on avioliitossa tai parisuhteessa (ellei kyse ole molempien puolisoiden tiedossa olevasta avoimesta suhteesta, mitä se ei yleensä ole). 

Lapsen naiiviutta tuo tuollainen. Lopulta aika harva nainen haluaa erityisemmin irtoseksiä, ehkä joskus/toisinaan kokeilumielessä. Miehistä taas huomattavasti suurempi osa sitä haluaa tai enemmänkin haluaisi.

Tuosta syystä miehen on syytä oppia lirkuttelun jaloa taitoa, mikä usein moninkertaistaa irtoseksipyrkimyksiä. Toinen reitti on syntyä Rautavaaraksi tai Loiriksi ja luontaisesta vain valkata jonon parhaimmisto. Mutta kun jo se lirkuttelun taitokin on useimmilta aivan liikaa vaadittu, niin ihmisolento alhaisen perusolemuksensa mukaisesti siirtyy niin jumalattoman herkästi keplottelun tielle. Eikä tuolle naisetkaan ole immuneeja, joskin vähän parempia. Mutta turha ylpistyä liikoja kun se kompensoituu keskinkertaisuutena.

Siitä huolimatta naiset sitä irtoseksiä harrastavat, jos muuta ei ole. Yleensä naisilla on vain seksiä varten kavereita, eikä irtosuhteita tämän vuoksi tarvitse haalia. Valtaosalla suomalaisista sinkkumiehistä ei ole kumpaakaan. Se ei johdu siitä, etteivät naiset harrasta irtosuhteita/kevytsuhteita, vaan siitä, että naisilla on seksiin pohjautuviin suhteisiin huomattavasti kovemmat pinnalliset kriteerit, mitä parisuhteisiin. Niinpä "muutamalla" miehellä riittää iso määrä naisia tyydytettäväksi. Nämä miehet kyllä tunnistaa ulkoisin perustein baarissa ja yöelämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä viddu siinä seksissä on vikana? Jos oon ollut 20 vuotta ilman seksiä niin voihan sitä ottaa erän vaakamamboa ja katsoa siinä samalla onko kemiaa.

Win-Win tilanne kaikille.

M44

Seksissä ei ole mitään vikaa, mutta ainakin itse aika usein itse olen jäänyt puolitiehen, kun mies laukeaa liian nopeasti, ei osaa tai pahimmassa tapauksessa ei viitsi nähdä mitään vaivaa, että nainenkin saisi siitä jotain. Sitten kun sellainen ihanuus, joka osaa homman erityisen hyvin, niin siitä on syytä pitää kaksin käsin kiinni.

N

Niin, sellainen mies joka todella osaa hommansa sängyssä, on harvinainen ja arvokas löytö. Ongelmana noissa miehissä vaan on se että niillä kyllä naisia riittää.

No minä olen sellainen mies joka osaa hommansa sängyssä. Tykkään esileikeistä, oon hyvä antaa naiselle suuseksiä ja teen sitä oikein mielelläni, pitkään ja usein. Filosofiani on että nainen saan tulla ensin. Panemisessa en tule 3. minutissa vaan yleensä puolen tunnin kohdalla, joskus vasta tunnin jälkeen. Ongelma vain se, että olen ulkonäöltäni keskivertoa ja 171cm "pitkä". Arvaa pääsenkö usein tinderistä treffeille asti?

Voiherramunvereni ajatustakin, että pitäisi jaksaa jopa tunti yhdyntää. Tai puoli tuntia. Kun itse on saanut sen orkun nimenomaan siinä suuseksissä ja haluaisi, että mieskin saisi ja voitaisiin yhdessä nauttia jälkihehkusta. Sitten toinen painaisikin eri asennoissa pää punaisena puoli tuntia.

Trust me: tuo ei ole toimiva mainospuhe, päinvastoin.

Veit sanat suustani.

Vierailija
144/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla valitellaan usein että ''miehet haluavat vain seksiä, eivät suhdetta''.

Mutta todellisuudessa esimerkiksi työpaikallani olevista miehistä melkein kaikki ovat pitkissä suhteissa tai naimisissa, ja samalla tavalla myös vapaa-ajan tuttavapiirissäni lähes kaikki miehet ovat pitkissä ja vakavissa seurustelusuhteissa tai naimisissa.

Eli vallitseva todellisuus on täysin ristiriidassa tuon "miehet haluavat vain seksiä, eivät suhdetta'' väitteen kanssa.

Veikkaan että nämä naiset jotka asiasta täällä valittavat, ovat yksinkertaisesti vain niin uskomattoman matalatasoisia, että kukaan mies ei heidän kanssaan suhteeseen halua.

Vierailija
145/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla valitellaan usein että ''miehet haluavat vain seksiä, eivät suhdetta''.

Mutta todellisuudessa esimerkiksi työpaikallani olevista miehistä melkein kaikki ovat pitkissä suhteissa tai naimisissa, ja samalla tavalla myös vapaa-ajan tuttavapiirissäni lähes kaikki miehet ovat pitkissä ja vakavissa seurustelusuhteissa tai naimisissa.

Eli vallitseva todellisuus on täysin ristiriidassa tuon "miehet haluavat vain seksiä, eivät suhdetta'' väitteen kanssa.

Veikkaan että nämä naiset jotka asiasta täällä valittavat, ovat yksinkertaisesti vain niin uskomattoman matalatasoisia, että kukaan mies ei heidän kanssaan suhteeseen halua.

Kyllä se näin on ainakin omassa ikäluokassani (35). Ihan älyttömän harvoin tulee esimerkiksi työelämässä vastaan työkavereita, jotka eivät olisi ihan sitoutuneessa perinteisessä parisuhteessa. Joitain lapsettomia joskus näkyy, mutta hekin ovat parisuhteessa. Maaseudulla näkee aika paljon miehiä, jotka eivät ole parisuhteessa, mihin on melko luonnollinen syy, ettei maaseudulla ole naisia. Mutta kaupungeissa tulee tosi vähän sinkkuja vastaan, miehissä tai naisissa.

Vierailija
146/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne samat vaimoistaan juttelevat miehet ovat tinderissä ja esittävät siellä sinkkua. Todellakin etsivät vain seksiä. Siksi sinkkunaisille tulee vastaan paljon näitä pelkän seksin perässä olevia.

Vierailija
147/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näin on ainakin omassa ikäluokassani (35). Ihan älyttömän harvoin tulee esimerkiksi työelämässä vastaan työkavereita, jotka eivät olisi ihan sitoutuneessa perinteisessä parisuhteessa. Joitain lapsettomia joskus näkyy, mutta hekin ovat parisuhteessa. Maaseudulla näkee aika paljon miehiä, jotka eivät ole parisuhteessa, mihin on melko luonnollinen syy, ettei maaseudulla ole naisia. Mutta kaupungeissa tulee tosi vähän sinkkuja vastaan, miehissä tai naisissa.

Juu, olin mäkin vielä 35-vuotiaana naimisissa ja pari lasta. Nyt 37v eronnut sinkku. Kyllä se voi teille itsellennekin tapahtua. Mut kiva, että saatte nostettua itseänne jalustalle. (Ja ei, en ole deittiappeissä, vaikka sinkku olenkin)

Vierailija
148/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa nämä tasojankutukset.

Olisi mielenkiintoisempaa kuulla välillä jotain muitakin pohdintoja miksi nykyään deittailu on niin hankalaa?

Itse en edes ole tinderissä enkä netin deittisivuilla. Oikeassa elämässä tutustun miehiin, jotka hetken tapailun jälkeen ghostaavat. Voi olla, että minussa on vikaa. Olen kyllä aika hitaasti etenevä. Haluan tutustua ja elää omaakin elämääni. Olen lapseton kolmekymppinen nainen.

Tuo ghostaaminen vain tuntuu pahalta. Haluaisin, että minulle sanottaisiin vaikka joku tekosyy mielummin kuin että viestiini tai puheluni ei vastata. Tajuan myös vihjeen siitä, jos vastaus on lyhyt, kestää kauan vastata eikä mies kysy minulta mitään. Silloin ymmärrän jättää rauhaan. Annan tilaa toiselle. Ei jokapäivä tarvitse pitää yhteyttä. Tietysti paras olisi sanoa ihan suoraan että ei enää halua jatkaa tapailua. Eikä siitä pidä suuttua.

Mutta ne yllättävät ghostaamiset ovat olleet sellaisia että edellisellä tapaamisella on ollut hyvä fiilis molemmilla. Ja sen jälkeen kun yritän ottaa yhteyttä ei tule mitään vastausta. Sitten vielä laitan viestin, että puhuttaisiinko missä mennään. Ja juttu jää siihen, koska enempää en vain kehtaa alkaa ahdistelemaan.

Taitaa tuo ghostaaminen olla opittu tinderistä.

Toivoisin oikeasti, että ette tekisi sitä. Onhan se vähän noloakin jos kohtaa myöhemmin jossain sattumalta.

Jos oli aidosti kivaa molemmilla ja sitten juttu loppuu yllättäen nopeasti se johtuu siitä että joku toinen alkoi kiinnostaa enemmän. Se on hyvin yleistä, kun uusia mätsejä tulee kirjaimellisesti kuin liukuhihnalta.

Mitä kovempitasoista kumppania hakee, sitä todennäköisempää että juttu loppuu jossain vaiheessa. Toisaalta ei tee mieli laskea rimaa jos on ollut edes lyhyitä suhteita tasokkaiden kumppanien kanssa.

Vierailija
149/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun viimeisin tinderkokemus oli niin järkyttävä, etten jaksa enää uskoa mihinkään. naimisissa oleva mies joka siis esiintyi vapaana ja mukavana etsien normaalia treffiseuraa. Sanoi vaan että täässä on ollut vähän säätöä ja en ole valmis muuttamaan yhteen. Mutta muuten siis ok. Kesti pitkään chattailua ennen kuin aloin epäilemään. Profiiliteksti oli siis erittäin mukava ja järkevä. MIIISSÄÄÄN vaiheessa ei vilahtaneet lyhenteet kuten fwb, bdsm, ons.

Selvisi lopuksi, että haluaa vain "ilmaista seksiä".  Tottakai kun saman ikäiset samalta paikkakunnalta, niin tinderöinnin päätyttyä sain kuulla, että on muuten naimisissa edelleen. Esiintyi siis "lempinimellään", vähän sillai että Ville vaan, kavereiden kesken. Ennen kun heitin ulkoavaruuten sanoin, että tiedän muuten kuka olet.

Ei siinä mitään, olisin voinut olla kiinnostunutkin seksisuhteesta - ongelma on vaan se että kun ensin aloittaa jutellen kaikesta muusta ja tuntuu että, jes nyt on hyvä ja fiksu tyyppi. Sit on vaikea ikään kuin muuttaa suuntaa, koska ajatusmaailma on lähtenyt toiseen suuntaan ja eräänlainen tinderkaveruus on jo syntynyt. Ei sit voi enää yhtäkkiä sanoa, että mä haluun että tuut hotelliin paikkakunnalle X panemaan. Naiselle jonka oikean suhteen hakua on ensin ollut ymmärtävinään.

Nämä varatut miehet ovat kyllä ihan huikeita tuossa peen jauhamisessa. Työkaveri oli tuollaisen pellen nostanut Tinderistä ja mies oli onnistunut huijaamaan häntä. Harmi vaan, että paljastui mun kotikadun varressa asuvaksi perheenisäksi, jonka tunnistin heti kun työkaveri näytti kuvaa.

Tein feikkiprofiilin Tinderiin ja olen nyt viikon verran jallittanut tuota ukkoa. En tiedä vielä mitä teen, mutta huvittavaahan tuo on seurata kuinka uskomatonta soopaa valehtelee.

Tää on jotenkin pelottavan yleistä, että varatut miehet tuolla esittää sinkkua. Yhdellä tunnistamallani oli lapsetkin mainittu profiilissa. Varmaan lasten varjolla selittää naisille, miksi ei voi aina nähdä ja ehkä miksi tapaamiset parempi järjestää naisen luona. Vaimonsa on tosi mukava ja nätti ja tekevät yhdessä kaikkea. Ei siis varmasti mene mitenkään huonosti (eivätkä ole sen henkisiä, että uskoisin avoimeksi suhteeksi, myyntipäällikkö mies varmaankin vain pettäjä).

Miehellä ei tarvitse mennä parisuhteessa huonosti ja silti mies kokeilee mielellään muita naisia. Yleinen harhaluulo pettämisessä on se, että parisuhteen pitäisi olla huono tai jopa niin, ettei ole tunteita vastapuolta kohtaan. Ei pidä paikkaansa.

Niin, ehkä se harhaluulo kumpuaa siitä, kun nämä miehet selittävät niille kolmansille pyörille, että suhde vaimon kanssa on ihan kuollut ja kamalaa ja että yhdessä ollaan vain lasten takia. He siis viljelevät tuota käsitystä.

Vierailija
150/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, olin mäkin vielä 35-vuotiaana naimisissa ja pari lasta. Nyt 37v eronnut sinkku. Kyllä se voi teille itsellennekin tapahtua. Mut kiva, että saatte nostettua itseänne jalustalle. (Ja ei, en ole deittiappeissä, vaikka sinkku olenkin)

Vastasit viestiini ja siis olen itsekin ihan sinkku ja 35 v. Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että ylivoimaisesti suurin osa on parisuhteessa. Minä vain en ole ja siihen on varmasti syynsä, miksi en ole. Koska jos minä olisin hyvää parisuhdemateriaalia, niin varmasti joku minut olisi löytänyt. Mutta ympärillä olevat ihmiset ovat löytäneet parisuhteen ja löytävät senkin jälkeen, kun eroavat. Useimmat Tinderistä, vaikka vaikeaa sitä välillä on kuvitella.

Vierailija
151/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne samat vaimoistaan juttelevat miehet ovat tinderissä ja esittävät siellä sinkkua. Todellakin etsivät vain seksiä. Siksi sinkkunaisille tulee vastaan paljon näitä pelkän seksin perässä olevia.

Se on hyvin jännää että melkein kaikilla sosiaalisen piirini naisilla on mies. Kumma että he ovat onnistuneet saamaan itselleen vakavan suhteen ja kumppanin, samalla kun sinä vedät vuodesta toiseen tuota naurettavaa "Wööö wäää, miehet haluavat vain seksiä 😭" linjaa.

Sillä välin kun sinä uliset ja haaskaat elämääsi tuohon skeidaan, normaalit naiset tapaavat miehiä, seurustelevat, hankkivat perheen jne. Elävät elämäänsä. Jostain syystä tämä ei kuitenkaan sinulta onnistu.

Vierailija
152/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, mistähän säkin joidenkin työkaverimiesten sitoutuneisuuden tiedät. Esim. kaverillani on suhde yhden ison firman talousosastolla työskentelevän perheellisen miehen kanssa. Varmaan tosi kunnollisen oloinen tyyppi työkaverina. Vaimo ei tiedä suhteesta (kaverini on painostanut miestä kertomaan ja mies puhuu vaimon jättämisestä - yllättäen ei ole tapahtunut kuitenkaan). Ja joo, olen kyllä sanonut kaverilleni, ettei uskoisi moista soopaa, mutta taitaa olla rakastunut.

Vierailija
153/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, mistähän säkin joidenkin työkaverimiesten sitoutuneisuuden tiedät. Esim. kaverillani on suhde yhden ison firman talousosastolla työskentelevän perheellisen miehen kanssa. Varmaan tosi kunnollisen oloinen tyyppi työkaverina. Vaimo ei tiedä suhteesta (kaverini on painostanut miestä kertomaan ja mies puhuu vaimon jättämisestä - yllättäen ei ole tapahtunut kuitenkaan). Ja joo, olen kyllä sanonut kaverilleni, ettei uskoisi moista soopaa, mutta taitaa olla rakastunut.

Lisään vielä, että tapasivat tinderin kautta, siis kaverini ja tuo varattu mies.

Vierailija
154/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin oman puolisoni Tinderistä, mutta kyllä silti on sanottava etten pidä itsestäänselvyytenä sitä, että näin käy. Siellä oli kaikenlaista sekamelskaa, kunnes vain sattui löytymään ihminen jonka kanssa klikkasi poikkeuksellisen hyvin, ja ei mennyt kauan kun aloitimme parisuhteen ja vuoden seurusteltuamme muutimme yhteen.

Ikinä ei tiedä että mitkä ovat kenenkin motiivit Tinderissä, eikä profiilista voi aina kauheasti päätellä mitään. Uskon monien olevan siellä vain pitämässä hauskaa ilkeällä tavalla, kun ovat turhautuneita elämään.

Vai oikein puolison. Harvoin tuommoiset "kannoin tavarani sen luo" -suhteet kestää. Ties vaikka pyörisitte kohta taas Tinderissä.

Vierailija
155/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvin jännää että melkein kaikilla sosiaalisen piirini naisilla on mies. Kumma että he ovat onnistuneet saamaan itselleen vakavan suhteen ja kumppanin, samalla kun sinä vedät vuodesta toiseen tuota naurettavaa "Wööö wäää, miehet haluavat vain seksiä 😭" linjaa.

Sillä välin kun sinä uliset ja haaskaat elämääsi tuohon skeidaan, normaalit naiset tapaavat miehiä, seurustelevat, hankkivat perheen jne. Elävät elämäänsä. Jostain syystä tämä ei kuitenkaan sinulta onnistu.

Mitäh? Olen 37v ja ollut 23-vuotiaasta asti varattu, naimisissakin. On lapsia ja erosin pari vuotta sitten. Hetken olin tinderissä, näin siellä useiden puolituttujen varattujen miesten profiileita (en kuitenkaan käräyttänyt heistä ketään, koska en niin hyvin tunne, että viitsisin puuttua), jaksoin muutamat kipinättömät treffit, yhden ilmeisesti pelimiehen kanssa tapailin muutaman kuukauden. Totesin, ettei ole mun juttu. Ei mulla muutenkaan ole oikein aikaa miesjutuille, koska vaativa työ ja lapset.

Mikä saa sinut reagoimaan noin voimakkaasti? Onko sulla jotenkin tarve pönkittää valintaasi olla parisuhteessa, vai mistä kysymys?

Vierailija
156/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä viddu siinä seksissä on vikana? Jos oon ollut 20 vuotta ilman seksiä niin voihan sitä ottaa erän vaakamamboa ja katsoa siinä samalla onko kemiaa.

M44

Seksissä ei ole mitään vikaa, mutta ainakin itse aika usein itse olen jäänyt puolitiehen, kun mies laukeaa liian nopeasti, ei osaa tai pahimmassa tapauksessa ei viitsi nähdä mitään vaivaa, että nainenkin saisi siitä jotain. Sitten kun sellainen ihanuus, joka osaa homman erityisen hyvin, niin siitä on syytä pitää kaksin käsin kiinni.

N

Niin, sellainen mies joka todella osaa hommansa sängyssä, on harvinainen ja arvokas löytö. Ongelmana noissa miehissä vaan on se että niillä kyllä naisia riittää.

No minä olen sellainen mies joka osaa hommansa sängyssä. Tykkään esileikeistä, oon hyvä antaa naiselle suuseksiä ja teen sitä oikein mielelläni, pitkään ja usein. Filosofiani on että nainen saan tulla ensin. Panemisessa en tule 3. minutissa vaan yleensä puolen tunnin kohdalla, joskus vasta tunnin jälkeen. Ongelma vain se, että olen ulkonäöltäni keskivertoa ja 171cm "pitkä". Arvaa pääsenkö usein tinderistä treffeille asti?

Keskiverto mies laukeaa yhdynnän aloittamisen jälkeen n. 7 min ja nainen 9 min kuluttua. Puolen tunnin tai jopa tunnin jyystäminen ei ole normaalia, eikä kukaan nainenkaan sellaista halua. Siinä oikeasti tulee paikat kipeäksi. Onko sinulla haasteita laukeamisen kanssa? Katsotko paljon pornoa?

Hyvä ja pitkä seksisessio ei käsitä mitään maratonipenetraatiota. Siihen sisältyy paljon muutakin. Paljon koskettelua, erilaisilla tavoille toiselle nautinnon antamista, asentojen vaihtelua ja lepoa ja lähekkäin oloa ennen uutta kierrosta jne. 

Itselläni on ollut kerran mies, joka oli saanut itsensä pornolla tuollaiseksi tunnottomaksi jyystäjäksi ja mikään ei ole ollut yhtä ahdistavaa ja ankeaa, kuin seksi hänen kanssaan.

Nimenomaan siihen puoleen tuntiin on kuulunutkin koskettelua, erilaisilla tavoille toiselle nautinnon antamista ja asentojen vaihtelua. Ja kuulunut myös se että naiset on saanut sinä aikana montakin orkua. Missä vaiheessa kirjoitin että se 30min olisi vain jyystämistä samassa tahdissa? Ihme oletuksia ihmisillä. 

Useiden orgasmien saaminen on niin harvinaista, että jos sinulle sattuu paljonkin sellaisia naisia niin voit olla varma, että feikkaavat. Ja yleisin syy feikkaamiseen on se, että mieskin tulisi ja yhdyntä loppuisi.

Vierailija
157/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

N

Keskiverto mies laukeaa yhdynnän aloittamisen jälkeen n. 7 min ja nainen 9 min kuluttua. Puolen tunnin tai jopa tunnin jyystäminen ei ole normaalia, eikä kukaan nainenkaan sellaista halua. Siinä oikeasti tulee paikat kipeäksi. Onko sinulla haasteita laukeamisen kanssa? Katsotko paljon pornoa?

Hyvä ja pitkä seksisessio ei käsitä mitään maratonipenetraatiota. Siihen sisältyy paljon muutakin. Paljon koskettelua, erilaisilla tavoille toiselle nautinnon antamista, asentojen vaihtelua ja lepoa ja lähekkäin oloa ennen uutta kierrosta jne. 

Itselläni on ollut kerran mies, joka oli saanut itsensä pornolla tuollaiseksi tunnottomaksi jyystäjäksi ja mikään ei ole ollut yhtä ahdistavaa ja ankeaa, kuin seksi hänen kanssaan.

Voi helvetti, 10 minuuttia aikaa ja siihen pitäs mahduttaa erilaisilla tavoilla nautinnon antamista, asentojen vaihtelua lepoa ja lähekkäin oloa hahhahah. T. Maratonpenetroija, enkä ole valitusta kuullut, päinvastoin, kehuja vain.

Sano vielä, että naiset saavat kanssasi aina useita orkkuja (jostain syystä suhteesi eivät kuitenkaan kestä tai heidän seksihalunsa hiipuu nopeasti, kun suhde alkaa vakiintua 😉)

Vierailija
158/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän tänne ennenkin laittanut ja laitan vieläkin, koska vastaus on selkeä. Tutkimuksen mukaan noin 15% miehistä kerää 80% naisten matcheista Tinderissä.

Minulla on tästä pari hyvää esimerkkiä kaveripiiristä. Toinen on kiltti keskinkertaisen näköinen silmälasipäinen kaveri ja aika lyhyt mieheksi, jotain hieman alle 170cm. Tulee hyvin taloudellisesti toimeen.

Toinen kaveri on huithapeli, joka laittaa Tinderiin edustavia kuvia, niin että vähän timmi kroppa näkyy ja kitarakin on kädessä. Hänellä on poskettoman paljon matcheja ja sanoi, ettei hän kerkeä suurinta osaa noteerata. Käy vain panemassa parhaat päältä.

Naiset menee vain noiden chadien kanssa treffeille ja valittaa sitten, että miehet on vain seksin perässä ja tekee ohareita jne. Ihan meemiä koko touhu.

Lähde pois noista inselipiireistä. Se auttaa sinua kaikkein eniten. Ei ne piirit, ne vain ruokkivat pahoinvointiasi.

Ei se auta saamaan enemmän matcheja tinderissä.

Mikä sitten auttaisi? Huom. kannattaa miettiä vain asioita, joihin voi itse vaikuttaa.

Sellaiset asiat mihin itse ei voi vaikuttaa kun pituus esim. Naisille deittailu on helpompaa kun ei tarvitse kuin olla hoikka.

Luulisi, että parisuhteeseen vaaditaan muutakin kuin hoikka nainen. Vähäänpä miehet tyytyvät.

Se hoikkuus on vaan älyttömän ratkaisevaa siinä, että parisuhteesta tulee parisuhde, eikä kaverisuhde. Hoikkuus on lähtökohta miehille siinä, missä naiset vaativat mieheltä pituutta ja vanhuuteen asti päässä pysyviä hiuksia (eli täydellinen hiusraja)

Ei ssssstna, taas tää hiusrajatyyppi. :D :D

Enpä ole yhdestäkään deitistä KOSKAAN katsonut hiusrajaa.

Paitsi yhdellä huomasin siellä harmaita.

Toinen on kaljuuntunut päälaelta. Ei ole este eikä hidaste.

On kai niillä ollut sit täydellinen hiusraja.

Vierailija
159/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

N

Nimenomaan siihen puoleen tuntiin on kuulunutkin koskettelua, erilaisilla tavoille toiselle nautinnon antamista ja asentojen vaihtelua. Ja kuulunut myös se että naiset on saanut sinä aikana montakin orkua. Missä vaiheessa kirjoitin että se 30min olisi vain jyystämistä samassa tahdissa? Ihme oletuksia ihmisillä. 

Kirjoitit kirjaimellisesti, että panemisessa tulet puolen tunnin kohdalla, joskus vasta tunnin. 

Vierailija
160/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

N

Voi helvetti, 10 minuuttia aikaa ja siihen pitäs mahduttaa erilaisilla tavoilla nautinnon antamista, asentojen vaihtelua lepoa ja lähekkäin oloa hahhahah. T. Maratonpenetroija, enkä ole valitusta kuullut, päinvastoin, kehuja vain.

Sano vielä, että naiset saavat kanssasi aina useita orkkuja (jostain syystä suhteesi eivät kuitenkaan kestä tai heidän seksihalunsa hiipuu nopeasti, kun suhde alkaa vakiintua 😉)

Joku saa, joku ei, useita. Jostain syystä jokainen panemani nainen on halunnut parisuhdetta kanssani, ennemmin tai myöhemmin. Perinteinen reikäargumentti lähti heti käyttöön: "etpäs saa reikää, lällälää".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan