Onko ihmiset oikeesti niin tyhmiä, että maksavat tästä "korurasiasta" 164€?
https://www.finnishdesignshop.fi/sisustus-koristeesineet-rasiat-cassett…
Jos maksaa, niin minä rupeen tekemään näitä ja myymään puoleen hintaan. Höylätty lauta maksaa n. 3€/m ja siitä saa ainakin 4-5kpl tehtyä näitä.
Kommentit (173)
Kaikilla ei ole aikaa tehdä ja osa ihmisistä on niin vieraantuneita luonnosta ja käsillä tekemisestä ja vielä niin rikkaita ettei tuo raha ole kuin taskuraha. Joku rikas ihminen ostaa, ei varmaan muuten olis myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksei kuvissa näytetä, miltä tuo näyttää sisältä?
Samaa ihmettelen. Rasia? Eikä näytetä kuinka pieni kolo siellä on. Mahtuuko sisään ehkä yhdet korvakorut vai ehkä jotain muutakin niiden lisäksi?
Ee keksisi sille mitään käyttöä.
Pitäkää vaan hulluna, mutta minusta varsinkin tuo tumma pähkinäpetsattu rasia on aivan ihana. Ja se vinous on tuossa juuri se viehättävä juttu! Mutta en toki osta, sillä olen köyhä ja varaa ensimmäiseenkään design tuotteeseen ei ole.
Ja tästä muuten näette kuvat sisältä: https://www.finnishdesignshop.fi/sisustus-koristeesineet-rasiat-cassett…
Ja kyllähän tuo kirjaa muistuttaa, kun selkä on pyöristetty.
Kaks laudanpätkää ja asennettu vinoon.
Onko tuo joku vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Tulipa taas muistutus siitä miten jun ttia porukkaa täällä on. Käsityö ei saa maksaa mitään ja oma 10 v lapsi on pro puuseppä. Ja oksaisesta mäntylankusta vääntää tyyliä puoli-ilmaisin. Maskun tekonahkainen mekanismituoli taitaa kotona olla se arvokkain tyyliesine.
Tuos ei ole käsityötä nimeksikään, jollakin jyrsijällä tehty minuutissa.
Haluisin nähdä sen palstalaisen joka tee tuon 1:1 laadultaan ellei ole jo ammattipuuseppä.
Vierailija kirjoitti:
Saarnia tuskin saat tohon hintaan etkä sitä ihan joka lautakaupastakaan löydä.
Ei ole kukaan sitä vaillakaan.
Missähän maassa nuo tuotteet on tehty?
Mulla menee aina maku, kun näkee jossain isolla tekstillä että "Finnish design" ja kun lukee tarkemmin, niin se tuote on kuitenkin tehty jossain Kiinassa, Bangladeshissa tai missä lie....
:D Täällähän kiristellään. Älkää pahoittako mieltänne asioista joita ei ole tehty teitä varten.
Osalla aikuisistakin tyylitaju on jäänyt lapsen tasolle, kuten tämä AP.
Tuollainen yksinkertaisen linjakas ja tyylikäs rasia ei kelpaa AP:lle, mikään ei estä häntäkään ostamasta tuollaisia mauttomia ja tyylittömiä lasten korurasioita.