Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan älytöntä tehdä taaperolle vetoketjullisia farkkuja! Oletteko samaa mieltä?

Vierailija
26.10.2006 |

Ihan järjetöntä. Vessassa käynti on vaikeaa. Ostan itse aina vain jos löydän kuminauhavyötäröiset farkut. Meillä lapset 4 ja 2 käyvät itse vessassa minulle siitä ilmoittamatta. Tämä ilo ei olisi mahdollinen vetoketjujen kanssa. MIKSI vetoketjullisia farkkuja tehdään????!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperoiden housuissa kun yleensä on joustoa vyötärönauhassa joka tapauksessa.

Vierailija
2/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis aina ostaa isompaa kokoa ja lyhentää mutta kun ei kasvavalle jaksais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana on kuminauha

oletko kokeillut onnistuuko niin?

Vierailija
4/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taskujen käyttötarkoitus on jäänyt mulle hämäräksi.

Vierailija
5/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pitäis aina ostaa isompaa kokoa ja lyhentää mutta kun ei kasvavalle jaksais

Minua taas ärsyttää poikien leveät housut. Yhdetkään ei pysy päällä ilman henkseleitä.

Vierailija
6/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän lassie-puvussa on povitasku, mitä sillä tekee?

Vierailija
7/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta farkut on paljon paremman näköiset, kun niissä on hyvä leikkaus, kivat taskut ja vetoketju sekä vyönlenkit.

Vyö on aivan välttämätön, ettei vaipattomalla lapsella farkut tipahda jalasta. Tyttäremme ei myöskään avaa vetskaria vessassa käydessään. Vetäsee vaan housut alas.

Mutta makuasioitahan nämä on, joten on hyvä, että markkinoilta löytyy monenlaisia pöksyjä ;)

Vierailija
8/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käy omatoimisesti vessassa. Mun mielestä vetoketjuttomat farkut on ihan kivat vauvalla, mutta ei enää isommalla.

Vierailija:

Ihan järjetöntä. Vessassa käynti on vaikeaa. Ostan itse aina vain jos löydän kuminauhavyötäröiset farkut. Meillä lapset 4 ja 2 käyvät itse vessassa minulle siitä ilmoittamatta. Tämä ilo ei olisi mahdollinen vetoketjujen kanssa. MIKSI vetoketjullisia farkkuja tehdään????!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi