Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kuuntelee KAJ:ta? Eilisessä konsertissa pysäköivät jopa yksityisille pihoille

Vierailija
16.03.2025 |

Tuli paljon valituksia ja itsekin näin miten Vöyrillä eilen jätettiin auto jopa ihmisten yksityisille pihoille, jotkut eivät edes käyneet itse alueella vaan suoraan toisen pihatielle jättivät auton ja kävelivät sinne. Oli pihoja mistä asukkaat ei päässeet autolla poistumaan koska KAJ fanit tukkineet pihatiet.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä vanha liikerakennus missä pari asuinhuoneistoa nykyään, KAJ konsertissa käyneet tukkivat sen yksityisen pihan vaikkei se ole mikään pysäköintialue.

Vierailija
2/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko järjestelyissä vikaa tai sitten KAJ faneissa paljon porukkaa jotka luoja unohtanut siunata älyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUUUHEEETA!

Vierailija
4/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi järjestivät konsertin paikassa, jossa ei parkkipaikkoja? Tai edes kylttejä osoittamaan, missä mahtuu parkkeeraamaan?

Vierailija
5/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAUUUHEEETA!

No mieti itse jos asut maaseudulla ja sinulla tärkeä meno, et pääse autolla pihastasi pois ja maaseudulla auto ainoa vaihtoehto. Ei Vöyrill mitään busseja kulje.

Vierailija
6/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää úlisíjat joskus käymään böndellä niin tajuatte ettei siellä ole mitään liikennejärjestelyjä joukkotapahtumien varalta eikä liikennemerkkejä joiden perusteella erottaisi yksityisen ja yleisen alueen.

Vierailija
7/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi järjestivät konsertin paikassa, jossa ei parkkipaikkoja? Tai edes kylttejä osoittamaan, missä mahtuu parkkeeraamaan?

Näin itse miten jotkut ei edes käyneet katsomassa pysäköintialueilla vaan suoraan jättivät toisten pihalle auton. Sen ymmärtäisi jos pysäköintialeet täynnä mutta jotkut ei tosiaan edes käyneet pysäköintialueilla.

Vierailija
8/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää úlisíjat joskus käymään böndellä niin tajuatte ettei siellä ole mitään liikennejärjestelyjä joukkotapahtumien varalta eikä liikennemerkkejä joiden perusteella erottaisi yksityisen ja yleisen alueen.

Täällä ulisevat nimenomaan vöyriläiset maalaiset.

Persujuntit pysäköivät maastoon ja ihmisten pihoille.

Vierailija
9/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat parkkiongelmista tänne? Onko se Kajn vika? Vai oletko vain ikävä trolli?

Vierailija
10/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat parkkiongelmista tänne? Onko se Kajn vika? Vai oletko vain ikävä trolli?

Eihän tuossa KAJta syytellä vaan heidän fanejaa jotka ei ilmeisesti hirveän älykkäitä

Vierailija
11/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, kerran miljardissa vuodessa Vöyrillä tapahtuu yhtään mitään ja mielet on pahoittuneet pysäköinnistä. Ai että.

Vierailija
12/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko siellä faktuaalisesti joku? Vai mikä nyt on hätänä?

Vierailija
13/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Hanki vanteiden tasapainotus-painoja ja liimaa niitä väärinpysäköijien autojen vanteisiin. Eivät heti huomaa mitään ja saavat pitkään ihmetellä miksi auto tärisee :D

Vierailija
14/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maj-Brittin 5km pihatiellä oli kolme autoa parkissa tien sivussa. Harmitus oli kova, Maj-Britt toivoo huomiota ja sääliä, Einarkin puhisee ulkohommissakin. 

Vierailija
15/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää vöyriläiset, tämä ei tule toistumaan. 

Vierailija
16/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, kerran miljardissa vuodessa Vöyrillä tapahtuu yhtään mitään ja mielet on pahoittuneet pysäköinnistä. Ai että.

Onhan se nyt täysin älyvapaata minä minä minä ajattelua pysäköidä yksityisille pihoille. Ihmettelee onko tällaisialla ihan kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
17/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö parkkeeraussäännöt opeteta autokoulussa?

Vierailija
18/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaikki autot käynyt parkkibirgitta laputtamassa? Nimittäin jos olisi tapahtunut Tampereella, takuulla olisi.