Mikset mene töihin, työtön?
Juuri katsoin mollia ja siellä oli tuhansia ja tuhansia työpaikkoja auki. Mikset hae?
Kommentit (124)
Moni työtön hakee, mutta samoihin paikkoihin hakee hirveästi väkeä. Ja alle 2000 euron kk palkalla raskasta lähteä muuttamaan toiselle puolelle Suomea.
Siksi kun en halua. Enkä muuten vie sun veroeuroja työttömyyskorvaukseen kun en ole sellaista vailla. Elän säästöillä.
ei ole kyse työhaluista vaan palkanmaksuhaluista
Ei sinne töihin vain mennä. Olin itsekin työttömänä.ja mollikin varsin tuttu. Hakemisen vähyydestä ei voinut puhua mutta silti töiden saaminen oli työn takana. Edes siivoamaan en kokemattomana päässyt tai muuallekaan ilman kokemusta/koulutusta. Onneksi sitten sain alani paikan .
Menisin jos joku palkkaisi sellaisella palkalla jolla perhe elää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun en halua. Enkä muuten vie sun veroeuroja työttömyyskorvaukseen kun en ole sellaista vailla. Elän säästöillä.
Minä olen töissä, pidän tunnin tauot, saikutan paljon, olen siis lusmu isoilla verorahoilla.
Olen yrittänyt mennä töihin monta kertaa, mutta aina he ovat heittäneet minut ulos työpaikalta, eivätkä edes palkkaa maksaneet siitä ajasta kun siellä ehdin olla.
Puhuivat että pitäisi HAKEA ensin...Kumma juttu...
Miksi menisin töihin, kun siinä menee hyvää palstailuaikaa hukkaan?
Koska jokaiseen hakemaani paikkaan on 50-200 muutakin hakijaa. On taas jäänyt tuo tilastopuoli trollilta katsomatta.
Saako teille vaan tulla töihin? Ja palkkaakin maksetaan? Anna äkkiä työpaikan tiedot.
Pärjään ihan hyvin ilman töitäkin. 25 vuotta työelämässä oli minulla ihan riittävä panostus.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Enköhän tässä eläkkeeseen asti pärjää ihan hyvin. Onneks on ollut fiksu niin voi tälleen "downshiftata".
Juissi ei oo vaan enää puristamisen arvoista.
Sitäpaitsi eihän monet meistä osaa saati tajua virallisesti juurikaan mitään muutenkaan kun ei ole diplomia saati nivaskaa kortteja.
Tämmöstä on enemmistö halunnut, joten turha se on valittaa joutilaille.
Mikset syö lääkkeitäsi ap? Aina samoja aloituksia, samoilla sanoilla ja aina vain aikaisemmin.
Työnteko ahdistaa niin paljon, ja ihana vapaus koitti, kun irtisanouduin. En kaipaa sitä työn tuomaa stressiä yhtään.
Tän palstan Tradenomi on täysi pelle.
Tyhmä kysymys.
Se sana työtön ,kertoo miksei mene.
Samasta syystä kun Sanna ei lopeta känniörveltämistä, eli ei vain onnistu. Itse tosin sentään yritän.
Vierailija kirjoitti:
Tän palstan Tradenomi on täysi pelle.
Niin on.
Ymmärrän hyvin, miksei juuri HÄN saa oikeita töitä.
Ei ole minulle sopivaa työkykyni perusteella.