Mitä haluaisit osata, mutta et opettele?
Kommentit (39)
Tää on siitä kiva, että melkein jokainen voi sanoa, että jee, ton mä osaan mitä noi haluis osata :)
Vierailija kirjoitti:
Tää on siitä kiva, että melkein jokainen voi sanoa, että jee, ton mä osaan mitä noi haluis osata :)
Päiväunet :P
Uida, seisoo käsillä, spagaatti, kävellä kunnon koroilla, meditoida.
Päiväuniin voi koklata painopeittoa. Tuommonen unen ja valveen rajamaillakin käynti virkistää kummasti. Onnistuu itsellä tosin vain univelkaisena. Päivälepo makuuasennossa kyllä rentouttaa ilman untakin. Ikkuna auki ja valot pois / peitto silmille.
Neuloa (paitoja). Virkata osaan, mutta neulominen, meh 😬.
Englannin kielen taito, kirjallinen on jotensakin hanskassa, mutta keskusteluihin tarvitsisi treeniä. Aika moni pitää itsestäänselvyytenä tuota taitoa, mutta oman kiinnostuksen sai jo ala-asteen opettaja hyvin nitistettyä. Toinen "taito" voisi olla tuo aikaisin nukkumaan meneminen, jotenkin sitä vaan alkaa iltaa kohden aina virkistyä ja lopulta yöunet jää vähiin, näin on mennyt jo vuosia, joten tuskin ilman unilääkettä onnistuukaan.
3D-mallinnusta. Pää pursuaa ideoista, mutta ei vain viitsi opetella.
Vierailija kirjoitti:
3D-mallinnusta. Pää pursuaa ideoista, mutta ei vain viitsi opetella.
Aloita 2D vektorigrafiikasta, helpompi omaksua ja siinä on jo pääpiirteissään kaikki mitä 3D grafiikkaan tarvit. Vain yksi vektori ja 3D hahmotus sitten mukaan.
Haluaisin oppia puutöitä. Olisi aivan mahtavaa rakennella itse vaikka pieniä huonekaluja.
Haluaisin osata hakkeroida, olisin sellainen hyvishakkeroija
Vierailija kirjoitti:
Soittaa pianoa ja lukea nuotteja kunnolla.
Ei ole ollut aikaa eikä kanttia mennä aikuisena pianotunneille.
Sama. Osaan perussoinnut mutta siihen se jääkin. Jos vaikka tänä syksynä ottaisin viimeinkin asiakseni itseopiskella.
Haluaisin osata soittaa bassoa, mutta kitarassakin on tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin osata hakkeroida, olisin sellainen hyvishakkeroija
Kali Linux tulille ja eikun pahantekoon.
Espanjaa
Hallita tietokoneen käytön kunnolla