Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä kun leikkaus pelottaa kamalasti??

Vierailija
24.08.2022 |

Minut siis nukutaan ja pelkään, että en herää tai jään koomaan tai että kuolen tai jotain kamalaa. Sairastan ahdisusta niin vaan pahentaa näitä tunteita. Olen ollut kerran leikkauksesta mutta siitä on jo vuosia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän saman kerrot siellä hoitopaikassa ja vaadit keskusteluapua.

Vierailija
2/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus saada rauhoittava esilääkitys, sitä käytetään paljon. Rohkeasti vain pyydöt, niin minäkin olen tehnyt. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolet tai jäät koomaan, eipähän ainakaan enää ahdista sitten.

Vierailija
4/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunrauha auttaa. Se on ainoa turva.

Googlaa Kuuntele seuroja srk.

Tosi paljon tsemppiä ja pikaista paranemista!

Vierailija
5/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus saada rauhoittava esilääkitys, sitä käytetään paljon. Rohkeasti vain pyydöt, niin minäkin olen tehnyt. Tsemppiä.

Tämä oikeasti auttaa 100%!

Vierailija
6/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole yhtään ihmistä, jota nukuttaminen ei huolestuta tai jännitä. Tunteesi on siis normaali. Leikkaus on kuitenkin varmaan välttämätön, joten yritä luottaa ammattilaisiin. He tietävät, mitä tekevät.

Vierailija
7/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös esilääkitys anneta aina ennen leikkausta? Tottakai leikkaus on riski, mutta kyllä potilas tutkitaan ennen leikkausta mahdollisten esteiden takia, verikokeet, EKG yms. Minulla leikattiin niskan välilevy , hiukan pelotti etukäteen, mutta päätin luottaa lääkäreihin.

Vierailija
8/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosi sitten leikkauksessa eikä kyllä yhtään jännittänyt enää leikkaussalissa. Anestesialääkäri ja hoitajat olivat jotenkin niin ihanan ystävällisiä, rentoja ja samalla ammattitaitoisia että huoletta jäin heidän käsiinsä.

Vierailija
9/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin muutama päivä sitten leikkauksessa. Sama kuin aiemmalla kirjoittajalla - salissa tuli heti tunne että olen niin hyvissä käsissä. Siellä oli rauhallinen ja huolehtivainen tunnelma.

Vierailija
10/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ajatuskin leikkauksesta niin paljon, etten varmaan pystyisi ikinä menemään, muuten kuin hengenhädässä ja hyvin vahvasti lääkittynä. On tietty olemassa normaalia jännitystä, mutta mulla on oikeasti paha ahdistushäiriö ja luultavasti joku fobiakin.

Tsemppiä sulle kuitenkin.

Vierailija
11/11 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän