Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mä se hoidan mainos

Vierailija
24.08.2022 |

Kyllä mä sen hoidan! sanoo mies mainoksessa. Seksikäs vaimo näyttää apealta, eikä tunnu tukevan miestään vaikeuksien keskellä. Illalla nainen sen sijaan turvautuu pikavippilainaan selvittääkseen ongelman.

Ei näin. Unohtakaa pikavipit. Ne tuppaavat tuomaan vain kärsimystä lopulta parisuhteeseen. Elämässä on joskus vaikeuksia, se on hyvä hyväksyä osana tätä elämää. Näin on kaikilla. Ei kannata pikavipeillä koittaa päästä vaikeuksista oikeassa elämässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Ja tökkii se "entäs se saunaremontti". Laittaa auton kuntoon, mut minä tahon saunan laitettua myös..

Vierailija
2/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE on kamala mainos! Haluan kaiken, otan siis 40 000 euron lainan ja eikös siinä ole korko kivasti jossain 10% paikkeilla + joka kuukausi maksettava lainanmaksukulu. Se on äkkiä 70 000 e maksettavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, mulle kaikki heti nyt! Miesparka yrittää hartiapankilla hoitaa mutta on kai liian hidasta.

Vierailija
4/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin turvautumaan kaikenmaailman vippeihin että sain pidettyä puolisoni guccissa ja balenciagassa.

Tämäkään ei riittänyt vaan lopulta hän lähti miehen mukaan, jolla oli urheiluauto ja kallis kello ja päihdeongelma.

Noh, jäi mulla sentään jotain käteen. Muistot ja velat. Ei tartte miettiä teenkö töitä vai oonko vapaalla seuraavat 12v.

Niko

Vierailija
5/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oppihan siitäkin. Että ei enää.. Nimim. saman käynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä