Iloa, valoa ja hauskuutta
Mistä sinä saat iloa, valoa ja hauskuutta elämääsi? Kerro!
Kommentit (45)
Taas uusi freudilainen sannalta. Asiat näyttävät nimittäin kirkkailta kun pupillit ovat laajentuneet.
En juuri mistään viime aikoina. On ollut ihan älyttömän raskasta ja vaikeaa. Yritän pakottaa itseni iloiseksi välillä mutta se ei ole sellaista oikeaa rentoa iloisuutta, mikä vaan tulee kun on iloinen oikeasti.
Joten en osaa antaa mitään vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Iloa, ihan siitä että yhä elän. Kun pienille lapsille puhutaan kauniisti. Muistelen iloisia tapahtumia elämän varrelta. Siskojen lapset oppii ja kasvaa. Omat rakkaat vanhemmat.
Valoa auringosta, kuusta ja kynttilälyhdystä ja näteistä valaisimista ja sisäisestä luottamuksesta.
Hauskuutta saa vaikka Markus Kuotesahon kertomista kokemuksista Patalappukurssillansa. Ihan ystävyydellä tämä. Omat kommellukset hauskuuttaa ja hauskempaa onkin, kun ymmärtää ettei täydellisyyttä ole olemassakaan.
Siis tämä Markus Kuotesaho? Hän järjestää myös patalappukursseja? On siinä kyllä monitoimimies, ei voi muuta todeta. Hattua nostan.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Transvestiitti-romukauppias-Markus-Kuotes…
Siitä kun saisin sekoilla pääministeri palkalla.
Viinasta huumeista ja huonoista kavereista.
No ei
Lampaista. Villaista turkkia on kiva rapsuttaa ja lammas seuraa määkien perässä ihan mihin tahansa.
Iloa minulle antaa joka päivä pieni hoidokki, intiaani poikavauva. Seuraan hänen kehitystä ja näen ,kuinka hän kamppailee joka päivä vaikean sairautensa kanssa. Ihanampaa ihmistä en tiedä!
Minulla on tunne ,että annan hänelle erityisiä voimia ! Ja hän antaa minulle rakkautta ! Koskee poskeen , "puhuu" ja nauraa sievästi!
Meidän hetket jäävät ihanina muistoina elämäni kirjaan!
Perhe, mökkeily, hyvä kirja, musiikki.
Lapseni, luonto, kiva sää, keveä askel, hyvät leffat, musiikki, kaikenlainen arjen kauneus ja huono huumori.
Lapsen kanssa leikkimisestä, miehen kanssa pitkistä keskusteluista ihan rauhassa, koiralenkit ja salilla käynti, ystävien kanssa kahvittelusta..
No tuota. Valoa varmaan vielä päiväsaikaan riittää, mutta kun näin syksyä kohti mennään, niin onhan se vähenemässä. Riemua nyt vielä vähemmän tiedossa. Ehkä nämä pienet ilonaiheet, kuten ystävien tapaaminen, ulkoilu, kiva elokuva tai kirja vapaa-ajalla.
Tästäpä tulee hyvä vinkkilista ihmiselle, joka kaipaa iloa, valoa ja hauskuutta, mutta etsii sitä aivan vääristä asioista eli päihteistä ja somehuomiosta.
Siitä kun Marinin eroa vaativaan adressiin kertyy vauhdilla nimiä. Eilisestä jo tullut yli 5000 nimeä.
Eniten saan tuota Jumalalta, kun hän täyttää sydämen ilolla ja rakkaudella. Lapset, liikunta luonnossa, hyvä ruoka ja mielenkiintoiset keskustelut ihmisten kanssa piristävät myös.
Lenkkeily metsässä aaawwhh
Endorfiinit jyllää 🥰
Mietoja alkoholijuomia, eikä koskaan krapulaa.
Tyynysota on hauskaa. Kun ne höyhenet leijailee ympäriinsä.
Minulla on aina hilpeää kun muistelen muutamaa satunnaista hoitoani. Lämmöllä heitä muistelen.
Eihän niistä suhteita tullut, mutta kyllä seksi tuo vain iloa elämään! Ja tälle nauramisen opin vasta nuoruuden ohitettuani.
Ei sitä suotta vitsailla muistoista joita kannattaa ainakin jokunen taskunpohjalle kerätä. Mitä ne nyt sitten kenelläkin on. Lapsettomana ne on mulla miesjuttuja enkä osaa hävetä tätä yhtään.
Ja yksi igorkin mahtuu aina joukkoon.