Naapuria kiinnostaa ihan liikaa elämäni, vinkkejä?
Asun rivitalossa, seinänaapurissa kunnon kyylä pariskunta.
Ovat melko nuoria ulkonäöstä päätellen (ehkä noin 30 v, vähän yli tai alle sen) eli vanhuus ei selitä asiaa.
Käyttävät runsaasti alkoa ja kaikkea muuta, eli koitan vältellä noita.
Haukkuvat minua ollessaan riittävän sekaisin pihalla, niin kovaan ääneen että se kuuluu sisään asti.
Selvempinä kausina ihmettelevät menemisiäni, esim miksi se on alkanut käydä jossain, miksi se tulee taas taksilla jne jne.
Näitä juttuja kuullut siis kun puhuvat kovaa pihallaan, kun tuuletan.
Alkanut vtuttaa elämöinnin lisäksi tuo käyttäminen, mikä noita vaivaa?
Moni muu olisi kesällä jo soittanut poliisit (no osa muista naapureista soittelikin) moneen kertaan, jos olisi noidennseinänaapurina bileitä kuunnellut.
Pakka avautua johonkin, menee hermot:(
Kommentit (23)
Meillä kerrostalossa myös tällaisia jokunen naapuri. Kytätään ja keksitään. Oon kuullut kiertoteitse itsestäni yllättäviä asioita kun yksi kyylä utelee juttuja mitä toinen kyylä on väittänyt. :D
On aina mukavaa kun toiset tietää omat asiat paremmin kuin itse.
Ilmeisesti he siis puhuvat sinusta kovaan ääneen epämääräisiä asioita niin että sinä sen kuulet, mutta muuten eivät ota sinuun kontaktia esimerkiksi juttelemalla? Helpoiten asia valitettavasti hoituu sillä, että yrität olla kuuntelematta ja jätät heidät omaan arvoonsa. Jos taas haluat "kostaa" niin voithan itsekin alkaa puhumaan pihalla puhelimessa tyyliin "nukuin huonosti viime yönä kun naapurin juopoilla/narkeilla oli taas juhlat".
Kuin myös. Kannattaa mammat (vaikka tyhmiä olettekin) kuitenkin opiskella edes perusteet juridiikasta ennen kuin kirjoitatte mitä sylki suuhun tuo,