Pidätkö nallekarhumaisista miehistä??
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten naiset, ettette enää jatkossa uhriudu siitä miten alatyylisesti miehet teistä ja ulkonäöstänne kirjoittavat. Vai mitä?
Meillä on kuule aika pitkä velka kuitattavana, että saadaan kirjoitella, huudella ja sanoa piiiitkääään.
Sitä saa mitä tilaa. Ihan itse aiheutatte "naisvihan".
Minä olen pitkä, karvainen, matalaääninen, lihava mies. Pidän itsestäni.
Lihavat helvettiin, niin naiset kuin miehetkin!
Olette ällöttäviä!
Kukkakepit ei sytytä mutta ei myöskään iso etureppu. Roteva voi olla mutta ei mahakas. Pieni isukkimassu on ok.
Kyllä! En muista kiinnostukaan kuin rotevista, karvaisista miehistä. <3 Sellaisen kainalossa on ihanaa kölliä. Oma aviomieskin on tällainen komea nalle.
Nallet on parhaita, tulee turvallinen olo. Hintelyys ei minun silmään ole miehekästä. Makuasioitahan nämä on.
Pitkä, vähän vatsakas mies Kuitenkin pitää pystyä käymään töissä, liikkua normaalisti pitkiäkin lenkkejä. Ei siis sohvaperuna joka vetää olutta illasta toiseen. Aijjai Nallekarhun halauksessa oisi ihanaa.
Hikoileva, karvaturpainen mätisäkki, joka ei edes pysty naimaan. Ei kiitos.
Kauheaa, millä tavalla naiset puhuvat miesten kehoista.
Kyllä pidän.
Keski-ikäisen miehen jotenkin kuuluu luonnostaan olla isovatsainen ja parrakas, tämä on luonnollista. Tietysti jos on luonnostaan läpipasko, niin ei se liha vaan tartu, ja pysyy tikkuna läpi elämän.
2kymppinen nallekarhu ei oo luonnollinen, vaan oikeasti ylipaino-ongelmainen tietokonepelejä ja energiajuomaa ryystävä nuori, jolla ei ole asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten naiset, ettette enää jatkossa uhriudu siitä miten alatyylisesti miehet teistä ja ulkonäöstänne kirjoittavat. Vai mitä?
Meillä on kuule aika pitkä velka kuitattavana, että saadaan kirjoitella, huudella ja sanoa piiiitkääään.
Oikeen perinteistä feministiretoriikkaa. Tasa-arvosta huudellaan ja todellisuudessa kyse on kostosta.
Mä olen tämmönen nallemies. Puoliso ainakin tykkää. Olen tavannut pari hänen entistä kumppania ja naamaa lukuunottamatta on olleet kuin peilikuvia minusta.
Kiva kun meitä nallejakin rakastetaan :)
Pidän paljonkin. Haluan aina rotevan, mielummin vähän pyöreän mutta lihaksikkaan miehen. Sellainen mies, jonka kanssa on turvallinen olo.
Pienet ja hoikat miehet eivät vain vetoa minuun. Usein ovat luonteeltaan aivan ihania ja olen käynyt treffeillä mutta fyysisesti meillä ei ole natsannut.