Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö nallekarhumaisista miehistä??

Vierailija
24.08.2022 |

PIDÄTKÖ?!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paljonkin. Haluan aina rotevan, mielummin vähän pyöreän mutta lihaksikkaan miehen. Sellainen mies, jonka kanssa on turvallinen olo.

Pienet ja hoikat miehet eivät vain vetoa minuun. Usein ovat luonteeltaan aivan ihania ja olen käynyt treffeillä mutta fyysisesti meillä ei ole natsannut.

Vierailija
22/35 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten naiset, ettette enää jatkossa uhriudu siitä miten alatyylisesti miehet teistä ja ulkonäöstänne kirjoittavat. Vai mitä?

Meillä on kuule aika pitkä velka kuitattavana, että saadaan kirjoitella, huudella ja sanoa piiiitkääään.

Sitä saa mitä tilaa. Ihan itse aiheutatte "naisvihan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkä, karvainen, matalaääninen, lihava mies. Pidän itsestäni.

Vierailija
24/35 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat helvettiin, niin naiset kuin miehetkin!

Olette ällöttäviä!

Vierailija
25/35 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakepit ei sytytä mutta ei myöskään iso etureppu. Roteva voi olla mutta ei mahakas. Pieni isukkimassu on ok.

Vierailija
26/35 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
27/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! En muista kiinnostukaan kuin rotevista, karvaisista miehistä. <3 Sellaisen kainalossa on ihanaa kölliä. Oma aviomieskin on tällainen komea nalle.

Vierailija
28/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallet on parhaita, tulee turvallinen olo. Hintelyys ei minun silmään ole miehekästä. Makuasioitahan nämä on.

Vierailija
29/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, vähän vatsakas mies Kuitenkin pitää pystyä käymään töissä, liikkua normaalisti pitkiäkin lenkkejä. Ei siis sohvaperuna joka vetää olutta illasta toiseen. Aijjai Nallekarhun halauksessa oisi ihanaa.

Vierailija
30/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoileva, karvaturpainen mätisäkki, joka ei edes pysty naimaan. Ei kiitos.

Vierailija
31/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, millä tavalla naiset puhuvat miesten kehoista.

Vierailija
32/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän.

Keski-ikäisen miehen jotenkin kuuluu luonnostaan olla isovatsainen ja parrakas, tämä on luonnollista. Tietysti jos on luonnostaan läpipasko, niin ei se liha vaan tartu, ja pysyy tikkuna läpi elämän.

2kymppinen nallekarhu ei oo luonnollinen, vaan oikeasti ylipaino-ongelmainen tietokonepelejä ja energiajuomaa ryystävä nuori, jolla ei ole asiat hyvin.

Vierailija
33/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten naiset, ettette enää jatkossa uhriudu siitä miten alatyylisesti miehet teistä ja ulkonäöstänne kirjoittavat. Vai mitä?

Meillä on kuule aika pitkä velka kuitattavana, että saadaan kirjoitella, huudella ja sanoa piiiitkääään.

Oikeen perinteistä feministiretoriikkaa. Tasa-arvosta huudellaan ja todellisuudessa kyse on kostosta.

Vierailija
34/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tämmönen nallemies. Puoliso ainakin tykkää. Olen tavannut pari hänen entistä kumppania ja naamaa lukuunottamatta on olleet kuin peilikuvia minusta.

Kiva kun meitä nallejakin rakastetaan :)

Vierailija
35/35 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän