Oletteko saanut soiton numerosta
0407563253 tai samantapaisesta? Suomalaisena numerona ainakin esiintyy. En haluaisi soittaa takaisin, kun fonecta tai kukasoitti eivät tunteneet omistajaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
On vähä samantyyppisestä numerosta tullut soittoja. Loppuosa muuttuu jos laittaa estoon.
Okei, kiitos.
Ap
Mulle on soitellut ville porista ja merja turengista. On salainen numero niin kysyin mistä oot numeron saanu. Selitti että erään lehtitilauksen kautta. Lehden tilauksen olen lopettanut n.10 vuotta sitten eikä nykyinen numeroni ollut vielä minulla. En ole koskaan mihinkään lehtit.numeroani laittanut. Jäi siis epäselväksi mistä numeron saivat.
Eikös ihmisten yhteystiedot ole kauppatavaraa? Joku instanssi ostaa ihmisten tietoja toiselta firmalta .
Ja taas, googlatkaa numero. Sieltä löytyy Kuka soitti -sivut.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ihmisten yhteystiedot ole kauppatavaraa? Joku instanssi ostaa ihmisten tietoja toiselta firmalta .
Voi olla. Vaihdoin liittymää mutta pidin vanhan numeron,kai sitten kauppasivat sen.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas, googlatkaa numero. Sieltä löytyy Kuka soitti -sivut.
Aloituksessa lukee: "En haluaisi soittaa takaisin, kun fonecta tai kukasoitti eivät tunteneet omistajaa."
On vähä samantyyppisestä numerosta tullut soittoja. Loppuosa muuttuu jos laittaa estoon.