Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vedenkestävä ripsiväri Maybelline colossal leviää (uusittu koostumus?)

Vierailija
24.08.2022 |

Oon käyttänyt monta vuotta Maybellinen colossal ripsaria (se missä keltainen hylsy) vedenkestävänä ja yhtäkkiä se leviää silmien alle ihan kunnolla. Että ärsyttää! Ostin jonkun lämpimällä vedellä poispestävän tilalle, mutta tämä on muuten huonompi, vaikka pysyykin tosi hyvin. Muutos tapahtui jo jotain vuosi sitten, tietenkin silloin kun ostin tarjouksesta kaksi ripsaria. Miten Maybellineen muuten edes saa yhteyttä? Haluaisin kysyä tästä, mutta email palautui takas. Onko kellään yhteystietoja näille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhyy

Vierailija
2/4 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaute siihen liikkeeseen mistä ostit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Lancomen waterproofeja.

Vierailija
4/4 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kyseinen merkki vuosikymeniä ,jossa vihreä korkki hylsy pinkki.Nevoi kokina oleva tytäreni ystävä. Tiedättekin keitöt ovat kosteita kun kokaa ruakia ymm.Kokina. Sinä ei taida edes lukea veden pitävä. Usein valitetaan ripsiväri huonontunut. Kun omien silmien luomet ovat iän myötä tippuneet ja tarvitsevat edes yläluomie leikkaus. Niin tein minäkin ,Mutta tilanne korjaantui kun säästin rahat yksityisen plk.Ylä luomi leikkaus Itä-Keskus. Samalla vuosia kestänyt päänsärkyni loppui.Kun ei tarvinnut nostella yläluomia,itse tiedostamatta asiaa.Laiduin pienessä ajassa 20kg. Silloin myös iho alkaa roikkuu kuin yläluomet.Nuorena iho palatu tavalaan,Vanhempana se jää roikumaan myös silmien luomet,kuin koko kehon iho..