Kotitekoisia itsetyydytyskeinoja
Voisitteko kertoa millaisia keinoja teillä on tyydyttää, kun ei ole leluja saatavilla? Olisi kiva kokeilla teidän juttuja:)
Kommentit (12)
Oletko AP mies vai nainen? Tietysti yleisesti vinkkejä voinee antaa kummallekkin sukupuolelle mutta tiedon perusteella saisit ehkäpävarmemmin itsellesi käyttökelposia vinkkejä.
Millä tavalla tarkoitat sähköhammasharjaa? Sisään vai?
Itse ainakin klitoriksen päältä sivelen sillä sähköhammasharjab sileällä puolella:)
Martsanen kirjoitti:
Vibrana pöhelö
Kurkkuja vaan kasa kaupasta mukaan, edullista kun kesäsesonki.
Suihku, kurkku tai hk sininen ja liukkaria. Yleensä vaan omat sormet, tänään viimeksi takapihalla aurinkotuolissa alasti, aidan takana naapurin mies ajoi ruohonleikkurilla:) tulin aika äkkiä
Poika-iässä muistelen enemmän humpsutelleen tyynyä vasten. Asensin sen mun keskivartalon alle ja kikkelin kärki esille kalsarien reunasta. Lantionliikkeillä nussin itteni orgasmiin asti. Ja kyllä, mällit tuli siihen tyynylle. Mulla oli sitä varten oma speciaalityyny. Ja ei, ei ollut kyllä mitään fetissiä sitä tyynyä kohtaan. Ihan muita asioita päässä pyöri aktia tehdessä.
Joskus ei tarvinnut sitä tyynyäkään, vaan pelkkä patja riitti.
Nyt aikuisempana en enää tuota kikkaa käytä. Liian vaivalloinen verrattuna nyrkkiin. Samoin tietysti oikea seksin harrastaminen korvannut feikki sellaisen.
Tosin tyyny-taktiikalla muistan, että orgasmit oli aina parempia kuin pelkällä nyrkillä.
Muita apuvälineitä en ole koskaan käyttäny.
Martsanen kirjoitti:
Aikuisviihdesivustoilla on tullut videoita vastaan tästä ja "toothbrush" hakusanalla ainakin löytyy.
Vibraattorina näkyy käytettävän ja hyvin vaikuttaisi toimivan. Naiset voi toki kommentoida tästä
tarkemmin jos omakohtaisia käyttökokemuksia löytyy. :)
Toinen selkästi yleinen tekniikka naisilla on suihkun käyttö alapäähän.
Itse joskus makaan kylppärin lattialla ja asettaudun hanan alle niin että vesi osuu oikeaan paikkaan.
Älypuhelin ja terveet kädet.