Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoden 2022 silmälasimuoti on kyllä järkyttävää :D

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot jättilasit voi olla kivat, jos oikeasti sopivat kantajalleen, mutta se on tosi harvinaista, ei ainakaan tuosta jutusta löytynyt sellaisia.

Vierailija
22/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot lasit eivät ole pelkästään muotikysymys. Isoilla laseilla näkökenttä on laajempi ja esimerkiksi moniteholasit melkein vaativatkin jo isot linssit. Mun mielestä tuossa oli monia kivojakin laseja esim. nuo Petran 70-luvun tyyliset. Aurinkolaseista silmälaseiksi muutetuista en pitänyt, jotenkin todella kolhot ja noiden ihmisten kasvoista ei näe mitään muuta kuin kehykset.

Linssit ovat aina niin lähellä silmiä, että niiden koko ei näkökenttään vaikuta. Kyllä tämä on ihan muotikysymys.

Monitehoissa vaikuttaa. Ei niitä näköalueita saa mahtumaan pieneen linssiaukkoon. Lisäksi monitehoihin tulee aina reuna-alueita, joista ei näe oikein minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellanrengaslaseilla  käyttäjä tavoittelee enemmän itsensä näkyvyyttä kuin parempaa näkemistä. Esimerkkejä riittää. Mitä mustempi poka sitä itsetunnottomampi.

Vierailija
24/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuolla muutamat ihan kivannäköisetkin, mutta jotkut noista olisi tarvinneet vielä viime vuosituhannella tv-luvan.

Vierailija
25/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti ei yleensä tarkoita, että olisi hyvännäköistä.

Vierailija
26/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ok lasit noista ovat ne kullanväriset.

Vierailija
27/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jutussa edes väitetty, että nuo olisivat muotia tai edes vuodelta 2022.

Vierailija
28/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tykännyt aina vähän "näyttävämmistä" eli mun mielestä monet noista on oikein hyvännäköisiä. Useimmiten mulla on ollut vihreäpokaisia, leveäaisaisia. Tällä hetkellä on toiset musta-ruskeat ja toiset vihreät, ja aurinkolaseina ruskeat. Mä en esim käytä koruja niin noi pokat saa sitten olla vähän näkyvämmät. 

Vierailija
29/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurannut huvittuneena nuorempien naisten viime vuosien muotia, joka on niin ehtaa kasaria. Sittemmin tuota tyyliä pidettiin täysin mauttomana ja junttina.

Näin se menee kaikessa muodissa. Välillä hot, välillä not. Rohkein vetää omaa linjaansa vuosikymmenestä toiseen ja trendeistä välittämättä. Välillä on super trendikäs, välillä naurettavan nolo.

Vierailija
30/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun otsikon mukaan jutussa olevat lasit olisivat tämän hetken tyylikkäimpiä laseja. olisi kiva tietää että millä perusteella nuo olisivat tämän hetken tyylikkäintä muotia. olisi ainakin kaksi tapaa selvittää asia. juttuun laitetaan tunnettuja laseja käyttäviä henkilöitä. toinen tapa olisi että tekee soittokierroksen silmälasiketjuihin ja kysyy asiasta.

Vierailija
31/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitajuiselle tyylikkäälle ihmiselle sopii näyttävät silmälasit. Joillakin hiirulaisella näyttävät lasit eivät tue kokonaistyyliä.

Vierailija
32/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse juuri käyttää. Lukulaseja ehkä tässä kun vanhenee. Lasit on muutenkin aina tiellä, huurussa, rasvassa..

Vierailija
33/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellanrengaslaseilla  käyttäjä tavoittelee enemmän itsensä näkyvyyttä kuin parempaa näkemistä. Esimerkkejä riittää. Mitä mustempi poka sitä itsetunnottomampi.

Pötyä.

Vierailija
34/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvästi onnellisessa asemassa kun en edes tiennyt että on olemassa jotain sellaista kuin vuosittain vaihtuva silmälasimuoti.

Kuvien perusteella näyttää täsmälleen samalta kuin kaikki muukin muutaman kuukauden kestävä pintamuoti.

Eli niin karmealta ja epäkäytännölliseltä että sellaista käyttää vain muutama trendipetteri ja nekin vain sen hetken että saavat otettua kuvat instaan.

Vierailija
35/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot lasit eivät ole pelkästään muotikysymys. Isoilla laseilla näkökenttä on laajempi ja esimerkiksi moniteholasit melkein vaativatkin jo isot linssit. Mun mielestä tuossa oli monia kivojakin laseja esim. nuo Petran 70-luvun tyyliset. Aurinkolaseista silmälaseiksi muutetuista en pitänyt, jotenkin todella kolhot ja noiden ihmisten kasvoista ei näe mitään muuta kuin kehykset.

Mulla on monitehot, mutta ei ne kyllä vaadi puolen naaman kokoisia lautasia. Nuo ylisuuret lasit on ihan järkyttäviä, kun pahimmassa tapauksessa ottavat vielä poskipäihin kiinni ja sitten on linssit lähmässä.

Vierailija
36/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli enemmän aurinkolasejen.

Noh,itse en ole juuri ikinä seurannut "muotia" vaan hommannut mikä omasta mielestäni sopivaa.

Muuten pidän kyllä "me naisia" ihan kurana.

Vierailija
37/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylitajuiselle tyylikkäälle ihmiselle sopii näyttävät silmälasit.

Näin siis noiden omissa kuvitelmissa.

Muissa ihmisissä ilmestys herättää lähinnä sellaisia ajatuksia kuin "Mitä vi**ua tuo wannabee-Elton John tällä kertaa on naamaansa työntänyt"

Vierailija
38/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malli enemmän aurinkolasejen.

Noh,itse en ole juuri ikinä seurannut "muotia" vaan hommannut mikä omasta mielestäni sopivaa.

Muuten pidän kyllä "me naisia" ihan kurana.

Aurinkolasejen?

Vierailija
39/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin matalien, leveiden ja paksusankaisten jälkeen ei mikään enää järkytä. Ne olivat aivan hirveitä.

Vierailija
40/47 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot lasit naarmuuntuvat helpommin, koska on enemmän pinta-alaa johon jokin voi osua pahasti. Puhdistaminen myös hankalampaa kokonsa takia. Muistaakseni myös optiset epätarkkuudet korostuvat. Hyvällä lähinäöllä varustettu ihminen eli yleensä likinäköinen kokee ne hankalaksi, koska lasit joutuu nostamaan pois silmiltä, jos haluaa nähdä hyvin lähelle.