Seksikkäin alusasusetti naisella
Jos nainen haluaisi yllättää minut seksikkäillä alusvaatteilla, niin kevyesti kiihottavimmat ovat mustat sukkanauhaliivit ja niihin sopivat rintsikat ja pikkuhousut. Korsetti myös toimii aina sekä ihan sekin jos hameen alta löytyy stay-upit.
Mites naisena näet ja koet tällaiset alusvaatteet? Ihan turhake vai ainoastaan siksi että mies tykkää?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman vinoilua kysyn, että osaavatko (siis toivottavasti vastaavat) naiset heittäytyä hepenöitymään normaalien rajojen (henkkamaukan pitsipöksyt) yli? tuntuuko se ikävältä ja vastakaikukin toki voi olla yllättynyt (ei negatiivista, mutta reagointi on yllättyvä). Uskallatteko lähteä visualisoimaan itseänne.
Itse olen katsonut miesten tuhmia vaatetuksia mies kun olen. En löydä sopivaa, mutta pukeutuisin, jos nainen pitäisi. Treenaan ja ihan hyvässä kunnossa pidän itseäni. Keskusteluissa se puku, pieni sänki ja "mies vie johonkin rajaan asti" on toive. Itse pitäisin siitä että nainen rikkoisi niitä rajoja ja haluaisi itsestään kaiken ja minulta myös.
Minä ainakin jännitän miehen reaktiota ja sen vuoksi pukeudun vähemmän kuin haluaisin. Minulle on syntynyt käsitys, ettei mieheni erityisesti kiihotu tai arvosta panostuksiani, joten on korkea kynnys kokeilla uutta. Nolostuttaa ne kerrat, kun olen hommannut jotain seksiasusteita (läpikuultavia ohuita alusasuja, vetskaribody) ja mies ei reagoi oikein mitenkään. Kysyessäkään ei oikein osaa sanoa, mitä haluaisi tällä saralla, mutta kuitenkin minulla on tunne, että hän voisi jostain tykätä ja on sanonutkin että sinällään kiva. Olen myös useamman kerran pyytänyt, että ostaisi minulle jotain, niin olisi ainakin varmasti hänelle mieluisia juttuja.
Naisena minun halut lähtee siitä, että koen miehen haluavan ja himoavan minua, ja sitten se kontrasti on liikaa, että näen vaivaa ja en huomaa hänestä mitään reaktiota. Sitten minun oma kiihotus laskee. Mies taas varmaankin asitii tämän ja sen seurauksena hänellä on kova paine osoittaa, että tykkää ja sitten se vie tilanteesta jollain tapaa rentouden ja lataa hänelle paineita.
Mutta vinkkinä kaikille miehille (ja naisille), jos nautitte että kumppani panostaa ja pukeutuu, niin osoittakaa hänelle kaikin tavoin, miten sytyttävää se on, kun hän sen tekee. Ja muistele sitä vielä jälkeenpäin. Muutoin tulkinta on mitä luultavimmin, että ei kannata yrittää jatkossa panostaa.
Ikävä että tällaisessakin asiassa viestinnän vaikeus vie hauskuuden ja ilon. : (
t. mies jonka nainen kyllä huomaa kuinka paljon nautin nostaa sukkiin verhotut säärensä olkapäilleni
Mulla on siis kassikaupalla seksikkäitä alusasuja, ja myös muita apuvälineitä.
Mutta, mutta ei tule kehuja. Munaa saan sen 2 minuuttia takaapäin. Itse saan samalla hoitaa klitan hieromisen. Esileikistä ei tietoakaan.
En enää viitsi noihin asuihin panostaa, ottaa enemmän aikaa laittautua niihin entäpä saan munaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siis kassikaupalla seksikkäitä alusasuja, ja myös muita apuvälineitä.
Mutta, mutta ei tule kehuja. Munaa saan sen 2 minuuttia takaapäin. Itse saan samalla hoitaa klitan hieromisen. Esileikistä ei tietoakaan.
En enää viitsi noihin asuihin panostaa, ottaa enemmän aikaa laittautua niihin entäpä saan munaa.
Avointa suhdetta ehdotan miehelleni pari kertaa kuukaudessa. En ole mustasukkanen, mutta molemmille samat oikeudet. Ei vaan miehelle kuinka onkin ollut läpi historian.
Tämä on jo kidusta.
Sellaiset stringit joissa on aukko vaginassa ja rintaliiveissä keskellä reikä joista nännit näkyy, eli alushousut ja rintaliivit olisivat vain erittäin vähän peittävää lankaa.
Vaimoni on tylsä ja aina skippaa tän vaiheen... on vaan alasti... höh
Minä ainakin jännitän miehen reaktiota ja sen vuoksi pukeudun vähemmän kuin haluaisin. Minulle on syntynyt käsitys, ettei mieheni erityisesti kiihotu tai arvosta panostuksiani, joten on korkea kynnys kokeilla uutta. Nolostuttaa ne kerrat, kun olen hommannut jotain seksiasusteita (läpikuultavia ohuita alusasuja, vetskaribody) ja mies ei reagoi oikein mitenkään. Kysyessäkään ei oikein osaa sanoa, mitä haluaisi tällä saralla, mutta kuitenkin minulla on tunne, että hän voisi jostain tykätä ja on sanonutkin että sinällään kiva. Olen myös useamman kerran pyytänyt, että ostaisi minulle jotain, niin olisi ainakin varmasti hänelle mieluisia juttuja.
Naisena minun halut lähtee siitä, että koen miehen haluavan ja himoavan minua, ja sitten se kontrasti on liikaa, että näen vaivaa ja en huomaa hänestä mitään reaktiota. Sitten minun oma kiihotus laskee. Mies taas varmaankin asitii tämän ja sen seurauksena hänellä on kova paine osoittaa, että tykkää ja sitten se vie tilanteesta jollain tapaa rentouden ja lataa hänelle paineita.
Mutta vinkkinä kaikille miehille (ja naisille), jos nautitte että kumppani panostaa ja pukeutuu, niin osoittakaa hänelle kaikin tavoin, miten sytyttävää se on, kun hän sen tekee. Ja muistele sitä vielä jälkeenpäin. Muutoin tulkinta on mitä luultavimmin, että ei kannata yrittää jatkossa panostaa.