Miehet, jotka vihjaillen kysyy "mitä päällä"??????
Siis luuleko miehet oikeasti, että naiset hengailisivat kotonaan pitsipöksyt jalassa ja satiini/pitsi yöpaidat/aamutakit päällä stay-up sukissa????
Kommentit (14)
Se on vaan yksi keinovalikoiman palikka saada vongattua valokuvia. :D
Tätä minäkin joskus Ihmettelin kun seikkailin tinderissä ym. Oletan että eivät halua kuulla että olen pukeutunut virttyneeseen mikki hiiri-yöpaitaan. Ääliöitä. Todennäköisesti eivät ole kauheasti naisten kanssa olleet tekemisissä irl.
Jos ei ole tarkoitus harrastaa puhelinseksiä (missä vaiheessa fantasiat astuu kuvaan), tuo on ihan älytön kysymys. Vastaan yleensä ihan rehellisesti että collegehousut ja t-paita (tai helteellä shortsit ja t-paita).
Vastaan aina totuudenmukaisesti eli: Pierukollarit ja star wars yöpaita tms. Joskus tulee vain pelkkä hymiö vastaukseksi tai sitten "ääh älä viitti" - tyylisiä pettyneitä reaktioita :D
Ja miksei naiset voisi joskus lähteä siihen "leikkiin" mukaan ja flirttailla? Ei aina tarvitse nipottaa, löysätkää pipoa ja elämä on hauskempaa
No kyllähän nuo kollarit ja t-paita on seksikkäämpää naisella kotiympäristössä kuin stay upit ja satiinihepeneet. Siihen vielä päälle villasukat, niin ai että!
-M30
Mitä päällä? Itse tässä alottelen työpäivä bokserit ja t-paita päälä.
Vastaan aina että turkishaalarit. Tulevana talvena tosin pitää ehkä paikkansakin.
On radio päällä. On oikea vastaus. Toimiiaina!
Vierailija kirjoitti:
Ja miksei naiset voisi joskus lähteä siihen "leikkiin" mukaan ja flirttailla? Ei aina tarvitse nipottaa, löysätkää pipoa ja elämä on hauskempaa
Lähdenkin mukaan, jos mies on fiksu ja kiva. Ällöttäville vastaan esim. "raappahousut ja supikoirakarvareuhka". Sinä taidat kuulua jälkimmäiseen mieslajiin.
Ällöttää kun joku tuntematon tinderukko yrittää ohjata keskustelua heti pikkutuhmiin. Mä lähden mieluummin treffeille ja selvitän onko meillä kemiaa laisinkaan. Tosin tuollaisten idareiden kanssa en lähde minnekään.
Jospa ne siellä seksisivustoilla niin aattelee.