Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markettien ja rautakauppojen tavaroiden hyödyntäminen alistusleikeissä

Vierailija
24.08.2022 |

Moi,

Mitä kaikkia rautakauppojen ja markettien tavaroita olette keksineet hyötykäyttää alistusleikeissä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin tästä jo mainitsinkin, Puuilo myy poniratsastukseen kompaktin kokoisia piiskoja, löytyy pinkkiä ja sinistä.

Vierailija
2/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut sidonta hommiin pikamallin kevyt kuormaliinoja. Näppärä kun vaa pyöräyttää esim. kädet nippuun ja toinen pää mihin nyt haluaa. Ei maksa paljoa ja on monen mittaista/väristä. On myös tavan narua mutta ei oo niin nopea kuin liina. Liinasta on myös nopea tehdä suukapula kun pujottaa vaikka puutarhaletkun läpi sen liinan ja kiristää remmin takaraivoon. Joskus nuorempana kun ei ollu rahaa ostaa oikeita tuotteita niin tuli kyllä viriteltyä kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistusleikkeihin en ole käyttänyt, mutta venetarvikeosastolta olen ostanut kaksi erikokoista rst-rengasta penisrenkaiksi. Hintaa on reilusti alle puolet siitä mitä samanlaiset maksaa seksivälinekaupoissa.

Vierailija
4/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toki kannattaa huomioida, että rautakaupan ja markettien tuotteita ei välttämättä ole tarkoitettu ihoa tai limakalvoja vasten käytettäviksi, toisin kuin oikeat seksitarvikkeet - joissa tosin on myöskin käytetty materiaaleja, joita ei kannata iholle ja limakalvoille laittaa. RST ja muut pinnoittamattomat metallit, silikoni, lasi ja elintarvikekelpoiset materiaalit ovat yleensä ihan ok, mutta kumissa, muovissa, maaleissa, lakoissa puunsuojissa ja sellaisissa voi olla sellaisia aineita, että on syytä käyttää kondomia niiden päällä tai muuten suojata iho ja limakalvot.

Vierailija
5/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilteman minipuristimet on hyviä kasseihin, nänneihin ym, antaa paljon terävämmän puristuksen kuin pyykkipojat, mutta ei liian lujaa kuitenkaan

Vierailija
6/8 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tehnyt itse miehelle ns. Sateenvarjoa, johon saa laitettua painoja kiveksien kiusaamiseen?

Vierailija
7/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut lukkopihtejä käytettyä kasseissa roikkumassa. Saa samalla puristuksen ja painon.

Ensin napsauttaa kiinni pihdit suht löysällä ja päässä olevasta mutterista säätää sopivan kireyden

Vierailija
8/8 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on tullut lukkopihtejä käytettyä kasseissa roikkumassa. Saa samalla puristuksen ja painon.

Ensin napsauttaa kiinni pihdit suht löysällä ja päässä olevasta mutterista säätää sopivan kireyden

Melko kova juttu, meillä on käytetty pyykkipoikia ja-tyttöjä, niissä ei ole kireyden säätöä :)