Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin työnantajalle, että mua ei vittuakaan kiinnosta tulevat työtehtävät.

Vierailija
19.05.2010 |

Tänään olis ollut asian tiimoilta ilman palkkaa suunnittelupalaveri. Ilmoitin työnantajalle, etten tule ja teen ne tehtävät mitä käsketään, suunnittelu ei kiinnosta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi, sen jälkeen ei ole paljon työteko kiinnostanut, kun lyhennän lainaa kelalle 40€/kk. Pankille olisin joutunut maksamaan korkoineen 200€/kk. ap

Vierailija
22/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tätä samaa paskaa. Mikään ei kelpaa, mikään ei oo hyvin. MINÄ joudun kärsimään MUIDEN tekosista. Maailma pyörii MINUN ympärilläni...

Oikeasti, miten aikuinen ihminen voi olla tällä tasolla?

Et tiedä mitää elämästä et oo kärsiny tarpeeks. Ap on ja sä et o. Ap tietää elämsätä enemmä ku sä ja sä et tiedä mitää sun ptiäis ottaa mallia ap:sta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tätä samaa paskaa. Mikään ei kelpaa, mikään ei oo hyvin. MINÄ joudun kärsimään MUIDEN tekosista. Maailma pyörii MINUN ympärilläni...

Sä et o ikinä joutunu kärsimää humanistin kyyneltä Et tiedä mitää elämästä et oo kärsiny tarpeeks. Ap on ja sä et o. Ap tietää elämsätä enemmä ku sä ja sä et tiedä mitää sun ptiäis ottaa mallia ap:sta

sun hengentuotostas, mutta sen voin sanoa, että olen kyllä humanisti...vaikka en ymmärrä, miten se mihinkään liittyy.

Vierailija
24/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tahdoit vain vittuilla. Humanistin tapa ilkeillä on hyvin paljastava. Jäit kiinni!

Sä et o ikinä joutunu kärsimää humanistin kyyneltä Et tiedä mitää elämästä et oo kärsiny tarpeeks. Ap on ja sä et o. Ap tietää elämsätä enemmä ku sä ja sä et tiedä mitää sun ptiäis ottaa mallia ap:sta

sun hengentuotostas, mutta sen voin sanoa, että olen kyllä humanisti...vaikka en ymmärrä, miten se mihinkään liittyy.

Vierailija
25/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kommentista oli humaanius kaukana.

Vierailija
26/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkykyiset ihmiset mitään tukia tartte vaan työtä, johon tarttua.

Nälkä on hyvä konsultti, heti naapurien jälkeen etevä.

Vierailija
27/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla ja esimies soitti käymään töissä. Totesin, että tulen, jos maksatte palkan. Kuulemma ei käy. Vastasin, että voi voi, enpä sitten saavu sinne.

Vierailija
28/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on 2 lasta elätettävänä, mutta jos työttömyyskorvaus lakkautetaan, niin sossuhan niitäkin elättää.

Ja en mää ole koskaan ihan terve väittänyt olevani, ainakaan mieleltäni. Eläkepaperit haluaisin ennenkuin 40 täytän, niin sais lojua loppuikänsä.

Vierailija
29/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset? ootko jo päässyt niistä eroon viimein?

Vierailija
30/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi kutsua itseä humanistiksi tuollaisten kirjoitusten jälkeen!

Vierailija
31/40 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän ne kirjoilla mun luona. Ollaan muutettu samalle kadulle kakaroiden isän kanssa ja nyt on helppo pihan läpi kävelemällä heivata kakarat isän omistusasunnolle hoitoon kun jään itse meidän luhtitalon alakerran vuokra-asunnon terassille ottamaan siideriä.

Helppoa, kun välimatkaa on nyt 200m.

Vierailija
32/40 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi kutsua itseä humanistiksi tuollaisten kirjoitusten jälkeen!

Mua hävettäisi olla humanisti. Mutta ei siitä sen enempää.

Vierailija
33/40 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkykyiset ihmiset mitään tukia tartte vaan työtä, johon tarttua. Nälkä on hyvä konsultti, heti naapurien jälkeen etevä.

että varastaminen on helpompaa kuin työpaikan saaminen nykyisin.

Jos ei työttömyyskorvauksia maksettaisi, varkaiden määrä lisääntyisi räjähdysmäisesti.

Vierailija
34/40 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

dddd

Vierailija
35/40 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvää esimiesainesta ja ansaitsisit palkankorotuksenkin.

Eipä tuo ole suomessa edes vitsi...

Vierailija
36/40 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei etänä. Tai jos lähettävät sulle tiedot.

Vierailija
37/40 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkotyöhön palkatta joutaa tuollaiset narisevat kommarit.

Vierailija
38/40 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enkä ole 8 vuoteen töitä hakenut. Minäkin saan 600€ työttömyyskorvausta, mutta jos menen sinne paskaduuniin, nousevat tulot just sen verran että asumistuki putoaa, eli en hyödy työstä yhtään mitään. 
Enkä aio mitään töitä hakea, kunhan pääsen eroon tuosta paskapaikasta. Ens vuoden otan rennosti, tammikuussa loppuu työt kun elokuussa pitää sinne raahautua.

Voisikohan sitä opetella, tutkia, suunnitella jotain kun on työtä vailla. Ideana olisi sitten myöhemmin muuttaa opit ja suunnitelmat rahaksi.

Vierailija
39/40 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä kun tähän yläpeukkuja tullut kuinka idiootteja ootte. 

Vierailija
40/40 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meidän yritykseen ei tule ikinä ketään sinun kaltaistasi töihin. Tuossa on juuri niitä jotka pilaavat kaiken ilmapiirin ja saa työnantajan päivistä painajaista, ihan pelkällä läsnäololla.

meidän firmassa kaikki tuollaiset on palkattu pomoiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän