Liv nyt: Once Upon a Time in Hollywood
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jää kyllä viidenneksi, edelle menee Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Django Unchained sekä Inglourious Basterds
Noista vain Django menee tämän edelle.
Minä pidän, parempi kuin Jackie Brown, joka on entinen Tarantino-lempparini.
Erinomainen elokuva. Tunnistettavasti Tarantinoa, mutta samalla freesi ja yllättävä.
5/5.
Tykkään noista elokuvista koska niissä näytetään huumeiden realismi.
Vierailija kirjoitti:
Katson jo toista kertaa tällä viikolla. Loistava leffa 🎬.
Sama plus kävin eka elokuvissa tsekkaan.
Täyttä rautaa. Visuaalisesti ja narratiivisesti erittäin hyvä leffa.
Katson nyt kolmatta kertaa, ja hyvin toimii edelleen.
Fantastinen leffa. Huippuohjaaja ja huippunäyttelijät suorittaa huipputasolla, eihän tosta voi kuin tykätä. Jännittävä ja hauska.
Todellisen leffanörtin rakkaudella tekemä leffa, jonka aiheena on leffojen tekeminen. Todella hyvä, 2 tuntia 40 minuuttia menee ohi ihan huomaamatta.
tylsä elokuva. Ei mitään juonea oikein ollu. Ajan tuhlausta vaan. Alkoi tuntua tylsältä melko pian.
Jäin miettimään koko tän leffantekemisen pointtia. Ensin ihmettelin miten ohjaaja on voinut tehdä näin törkeen tempun kolleegalleen Polanskille että hänen elämänsä suurimmasta tragediasta kirjottaa käsikirjoituksen, lisää lauseita jotka todennklöisesti omaa mielikuvitustaan, jopa Polanskin pilkkanapitämistä.
Sit kun leffa loppu, arvelin että elokuva oli jonkinsortin kunnianosoitus Polanskille sittenkin, koska siinähän nämä päähahmot (eikö kirjailija usien kirjoita kirjaa siitä kuka itse haluaisi olla) surmaa nuo Mansonin hipit ennen kun nen menee ja surmaa Polanskin vaimon ym. Eli näin ollen pelastaa Polanskin perheen. No, en tiedä.
Joka tapauksessa, Margot Robbie Sharon Tatena ei ollut onnistunut. Katselin tätä hahmoa ja ihmettelin että miten voi olla mahdollista ettei se hahmo tavoita sitä alkuperäistä Sharonia ollenkaan. Heillä on iso budjetti varmasti ollut, meikkitiimi ja kampaajat, ja siltikään en nähnyt Sharonia sitten pisaraakaan tuossa Margotin hahmossa. Sharonilla oli tupeerattu tukka, ja vahva silmämeikki, hän oli hoikka ja pitkä, siro. Margot päinvastainen. Tukka lattea, vahvarakenteinen vartalo, jne. Joku uupui olemuksesta kokonaan. Margot ei osannut oikein esittää Sharonia ollenkaan.
annan pisteitä 5/10. Tylsä. Mansonista on tehty useita leffoja.
Mun mielestä jää kyllä viidenneksi, edelle menee Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Django Unchained sekä Inglourious Basterds