Millaisia syysavokkaita olette ostamassa 40-50v naiset?
Kommentit (65)
Keski-ikäiset tädit on täällä olevinaan taas niin nuorekkaita, etteivät muka edes tiedä, mitkä on avokkaat. Lol.
Aion olla räväkkö ja laittaa tasapohjaiset vaaleanvihreät muovitussukat violetilla kukalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syysavokkaat 😂 Muistakaa hankkia niihin avokassukat.
Joo, kaveri käyttää niitä myös sandaaleissa ja miehensäkin. Jos on aivan pakko tunkea se sukka niin ostakaa sellaiset, joita ei näy sieltä välistä.
Ja siis kesäisiä loafereita sekä purjehduskenkiä kuuluu käyttää ilman sukkaa.
Hyi, todella epähygieenista 🤢
Mikä on avokas? Kuulostaa karmealle..
Käytän syksyisin lähinnä jompiakumpia DrMartensin maihareistani tai Vagabondin mustia nahkaisia hieman pidempivartisia paksupohjaisia kenkiäni. Ja kuivalla syyssäällä käy myös parit tennarini, mustat tai valkoiset nahkaiset tai Puman vihreätä mokkanahkaa olevat.
Mulla on loppuvuoden liinat kiinni kaikenlaisen kuluttamisen suhteen. Katellaa avokkaita sitten kun rahaa riittää muuhunkin kuin makkaraan ja kaurapuuroon.
Avokkaat, käytössä yli 20v sitten.
En minäkään tiedä mikä on avokas. Korkokenkiä mulla on kyllä, mutta en mä niitä syksyisin (enkä talvisin, yllättäen) pidä Suomen surkeilla ilmoilla. Käsilaukkua en käytä kuin juhlissa, reppu on paljon kätevämpi.
Eli vastaukseni on, en osta.
N41v
En voisi kuvitellakaan käyttäväni muita kuin pj-kenkiä.
En käytä avokkaita koskaan. Syksyllä kuljen Niken lenkkareissa tai kumisaappaissa töihin, ja iltamenoihin laitan mustat nilkkurit.
Ja en osta käsilaukkuakaan. Töissä on reppu, ja muuten pienempi laukku.
Tämä loppukesä ehkä menee avokkailla. Kuka niitä syksyllä käyttää? Kauhea nimi muuten.
Heti tuli mieleen jotku Pirjo tädin linttaan astutut ballerinatyyppiset räväkät kesäkengät ja siihen joku värikäs laukku, jossa on värikkäät kantokahvat sekä tietysti iloinen virkattu kukkakoriste.
Vierailija kirjoitti:
Gabor ja Rieker=tätimerkit
Tädin jalat tykkää.
Siis mitä eroa on avokkailla ja korkokengillä? Entä syys-, kesä- tai kesäavokkailla? Ei tämä täti ymmärrä ei.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan käyttäväni muita kuin pj-kenkiä.
Tietämätön pellon laidalta kysyy, mitkä/millaiset ovat pj-kengät?
Entäs olkalaukun ja käsilaukun ero? Oon niin pihalla 😂
Mulla on muistaakseni 24 paria kenkiä eikä yksiäkään avokkaita. Ne ei sovi jaloilleni, aina hiertää tai lonksuu.
Kaikkia ihania saapikkaita ja nilkkureita mulla jo on, mutta mukavuudenhaluisena kuljen aina kuitenkin lenkkareissa (ei juoksu-).
Joo, kaveri käyttää niitä myös sandaaleissa ja miehensäkin. Jos on aivan pakko tunkea se sukka niin ostakaa sellaiset, joita ei näy sieltä välistä.
Ja siis kesäisiä loafereita sekä purjehduskenkiä kuuluu käyttää ilman sukkaa.