Millaisia syysavokkaita olette ostamassa 40-50v naiset?
Kommentit (65)
Ei kai syksyllä kukan käytä avokkaita?
Syksyksi hankitaan nilkkurit.
Minulla on varmasti kahdeksat kävelykengät jo nyt, joten pärjään varmasti niillä. Kenkäni ovat yleensä Gaborin mustia kävelykenkiä, sellaisia perussiistejä, jalkaani ihan täydellisesti istuvia ja kestäviä kenkiä, hinnaltaan jotain 130-170 e.
Käsilaukkuja en oikeastaan harrasta ollenkaan, niitä löytyy vain muutama, joista yhtä käytän, jos käytän. Olen enemmänkin taskuja käyttävä nainen kuin laukkuihminen. N48
En käytä avokkaita ja vaikka käyttäisin, niin miksi nyt syksyksi ostaisin? Laukun tarvisin kyllä. N45
Ostin mustat Björn Borgin lenkkarit.
Mitä ne on. Kengät? En usko että käytän koskaan avokkaita.. Pitää googlettaa.. Juu ja ikäni on 50, enkä oikeesti tiedä. 😂
Lenkkareilla mennään koko syksy paitsi teatteriin vanhat korkkarit.
Nilkkureilla menen syksyn. Töissä mokkanahkaiset loaferit.
Joo en oo koskaan käyttänyt avokkaita (googletin), enkä käytä jatkossakaan.
Se 50v.
Avokkaat onkin oiken superkätevät sykyn sadekeleillä. Oliko tämä joku vitsi?
En osta syy savokkaita. Kirpparilta löysin kivan laukun.
Eikö teidän nilkkoja kolota avokkaissa? Ennemmin kuljen nilkkureissa.
Se päivä jos joskus koittaa että avokkaat ostan niin lyökää mua niillä päähän. Jos järki palaisi.
N47
Laukut ovat vuodesta toiseen samat, kun kerralla ostanut kunnolliset niin ei tarvi uusia. Nilkkureita, bootseja, tennareita ja muita kenkiä löytyy myös joka lähtöön, uusia ei tarvitse.
Syysavokkaat 😂 Muistakaa hankkia niihin avokassukat.
Mulla on yhdet, jo vuosia vanhat mustat avokkaat, joiden ainoa käyttöaihe on hautajaiset.
Miks tosta avokas-sanasta tulee tosi tätimäiset vibat.