Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen usean päivän kyläilylle perheeseen, jossa syödään kasvisruokaa

Vierailija
23.08.2022 |

Onko noloa, jos otan mukaani jonkun verran lihaa? Jonka tietty valmistaisin itse.

En tarvitse lihaa joka aterialle ja pidän kasvisruuasta, mutta usean päivän kyläilyllä tarvitsen sitä lihaakin välillä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takin taskut täyteen jauhelihaa, jota käyt välillä salaa napostelemassa.

Vierailija
22/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset sitä lihaa? Varsinkin jos tykkäät kasvisruoasta niin en nyt ymmärrä mihin silloin oikeasti tarvit lihaa. Siis sehän on eri asia jos haluaa lihaa, se on jokaisen oma valinta mutta jos kasvisruoka on koostettu oikein niin onhan siinäkin silloin joku proteiininlähde eli varsinaisesti silloin ei tarvi lihaa. Tarkoitatko nyt kuitenkin että haluat joillain ruoilla syödä myös lihaa? Kysyisin ensin sieltä perheeltä että mitä mieltä ovat esim. liharuokien valmistamisesta heidän keittiövälineillään ja miten suhtautuvat ylipäänsä siihen että heillä olisi kotona lihaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä jotenkin selviät. Jaxuhali.

Vierailija
24/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen muslimiperheeseen kylään, voinko ottaa kinkkua mukaan?

Menen allergiaperheeseen kylään, voinko ottaa koirani mukaan?

Menen juutalaiseen perheeseen kylään, voinko ottaa natsilipun mukaan?

Menen alkoholistiperheeseen kylään, voinko ottaa viinapullon mukaan?

Mieti vähän, ap.

Muslimiperheeseen voi ottaa kinkkua mukaan, en minäkään sitä jättänyt ostamatta kun kämppis oli muslimi.

Ja olen itse nykyään kasvissyöjä, en ollut vielä solussa asuessani.

On vähän eri asia ostaa itselleen ruokaa silloin jos ASUU toisen kanssa kuin että menee toisen kotiin tunkemaan väkisin jotain sellaista mitä hän ei hyväksy. Muslimit ja kasvissyöjät suhtautuvat sianlihaan niin kuin se olisi ulostetta.

Vierailija
25/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset sitä lihaa? Varsinkin jos tykkäät kasvisruoasta niin en nyt ymmärrä mihin silloin oikeasti tarvit lihaa. Siis sehän on eri asia jos haluaa lihaa, se on jokaisen oma valinta mutta jos kasvisruoka on koostettu oikein niin onhan siinäkin silloin joku proteiininlähde eli varsinaisesti silloin ei tarvi lihaa. Tarkoitatko nyt kuitenkin että haluat joillain ruoilla syödä myös lihaa? Kysyisin ensin sieltä perheeltä että mitä mieltä ovat esim. liharuokien valmistamisesta heidän keittiövälineillään ja miten suhtautuvat ylipäänsä siihen että heillä olisi kotona lihaa. 

Mä tarvitsen lihaa pysyäkseni hengissä.

-eri

Vierailija
26/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsen lihaa pysyäkseni hengissä.

-eri

Ihminen ei kyllä usean päivän kyläreissullakaan tarvitse lihaa pysyäkseen hengissä. Vai onko jokin sairaus, joka vaikuttaa noin.

Vierailija
27/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noudata orjallisesti mitään ruokavaliota, mutta olen kyllä syönyt paljonkin todella maukasta vegeruokaa.

Ihmeellisiä ennakkoluuloja joillakin, jos viikko ilman lihaa on kauhistus..

Vierailija
28/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi kylään mihinkään viemättä mukanani osaa ruoista tai lähtemällä isäntäperheen kanssa yhdessä kauppaan. Samalla voi isäntäperheeltä varmistaa, onko heille ok, että ostat itsellesi aterialle myös lihaa.

Vierailija
29/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa pizzaa.

Vierailija
30/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja vastauksia. Ap puhui lihasta, nää puhui makkarasta. Yksi jopa puhui isäntäperheestä, joka ei hyväksy lihaa.

Jatkakaa samaan tyyliin :)

Vierailija
31/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eI ONGELMAA, monet kestomakkarat säilyy viikkoja huoneenlämmössä. 

Vierailija
32/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eI ONGELMAA, monet kestomakkarat säilyy viikkoja huoneenlämmössä. 

Ap puhui lihasta.

Vierailija
33/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen huoneenlämmössä säilyvää salamia.

Vegehörhöiltä olen oppinut, että vieraan kuuluu edellyttää että isäntäväki ja kaikki vieraat mukautuvat heidän ruokaoikutteluunsa.

Joten: Unohda se salami. Huomauta silmät pyöreinä olevasi lihansyöjä ja vaadi heti aamiaispöytään kinkkua ja pekonia ja tietysti hyvää kalavalikoimaa. Ilmoita että illallisella pihvi saa olla "rare". jne jne.