Menen usean päivän kyläilylle perheeseen, jossa syödään kasvisruokaa
Onko noloa, jos otan mukaani jonkun verran lihaa? Jonka tietty valmistaisin itse.
En tarvitse lihaa joka aterialle ja pidän kasvisruuasta, mutta usean päivän kyläilyllä tarvitsen sitä lihaakin välillä.
Kommentit (33)
Otat Beef Jerkyä mukaan ja nakertelet sitä.
Syö peiton alla salaa makkaraa. Älä unohda sinappia.
On se vähän noloa, mutta ota vaan, jos tarvitset sitä. Sinun olisi jo korkea aika päästä itseäsi rajoittavasta häpeästä ja noloudentunteesta eroon.
Miksi menet heille kylään, jos vihaat heitä noin paljon?
Mitäs menet? Toki voit käydä ulkona syömässä tai ottaa omat eväät. Vai oletko vain uusavuton?
Vierailija kirjoitti:
Syö peiton alla salaa makkaraa. Älä unohda sinappia.
Jos olet makkaran kanssa peiton alla, sua luullaan pervoksi. Oli sitten sinappia tai ei.
Jännä kuinka niin monet palstalaiset tekevät usean päivän yökylävisiittejä ja aina sattuu isännäksi vegaani- tai vähintään vegeperhe.
Tai vastaavasti omaan kotiin saapuu moneksi päiväksi paljon päänvaivaa aiheuttava iso perhekunta, jonka kaikki jäsenet ovat pahasti ruoka-allergisia.
On se jännä.
Menen muslimiperheeseen kylään, voinko ottaa kinkkua mukaan?
Menen allergiaperheeseen kylään, voinko ottaa koirani mukaan?
Menen juutalaiseen perheeseen kylään, voinko ottaa natsilipun mukaan?
Menen alkoholistiperheeseen kylään, voinko ottaa viinapullon mukaan?
Mieti vähän, ap.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka niin monet palstalaiset tekevät usean päivän yökylävisiittejä ja aina sattuu isännäksi vegaani- tai vähintään vegeperhe.
Tai vastaavasti omaan kotiin saapuu moneksi päiväksi paljon päänvaivaa aiheuttava iso perhekunta, jonka kaikki jäsenet ovat pahasti ruoka-allergisia.
On se jännä.
Nää on näitä nykyagraari-Suomen ongelmia. 40 vuotta sitten ei olisi ollut mitään ongelmaa syödä tai tarjota kasvisruokaa ihan missä tahansa Suomessa.
Et tarvitse usean päivän kyläilyllä lihaa mihinkään. On todella epäkohteliasta tuoda omia eväitä, jos on tarjouduttu tekemään sulle ruuat, joita sä voit syödä.
Miten tää vegehullu jaksaa joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Mieti vähän, ap.
Aika huonoja vertauksia. Ensinnäkin näistä allergia on sairaus, ei valinta. Alkoholismi on myös sairaus. Muslimiperheeseen voi ottaa kinkkua mukaan, en minäkään sitä jättänyt ostamatta kun kämppis oli muslimi.
Ja natslippu on lähinnä hyvin mautonta, hieman eri asia.
Ja olen itse nykyään kasvissyöjä, en ollut vielä solussa asuessani.
Minä olen armoitettu lihansyöjä, mutta en sentään omia eväitä mukaan ottaisi ellei ne kasvisruuat ihan järkyttävän huonoja tiedetysti olisi.
M56
Omat makkarat mukaan vaan. Tai sitten voit tehä kuten vegaanit ja alat räyhäämään miksei sulle ole kokattu ruokavaliosi mukaisia ruokia, syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Mieti vähän, ap.
Menen lihansyöjille kylään, voinko ottaa omat salaatit mukaan?
VTT ET ON NOLOOOOO
Kyläillessä sydään sitä mitä tarjotaan. Jos on ihan mahdotonta syödä sitä kasvista niin käyt sitten salaa nakkikiskalla tai kebabilla.
Suppareissa on HK-blöö tarjouksessa, 2 pakettia 4€. Siitä riittää sulle uunimakkara per päivä.
Meinaatko siis olla 4 seinän sisällä koko vierailun? Mikset mene joku päivä yksin tai talon väen kanssa ulos syömään, jossa kaikki saa tilata mitä haluaa.?