Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätöntä miten omaan lihavuuteen herää vasta valokuvia näkemällä

Vierailija
23.08.2022 |

Peili ei tunnu kertovan mitään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsen itseni noin kerran kuukaudessa. Kauhukseni huomasin lihoneeni lomalla 2,5 kiloa! Ryhtiliike ruoan suhteen alkaa kyllä välittömästi, kun lomani loppuu. Tällä viikolla lisään jo liikuntaa, joka on nyt lomalla jäänyt selvästi vähemmälle.

Vierailija
2/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kertoo kyllä, prrkle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ruma luulee olevansa kaunis, vaikka peili ja valokuvat kertoo ihan muuta. Kumma juttu.

Vierailija
4/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se! Peilissäkin näkyy välillä lihava ja ruma vanha nainen ja välillä taas hoikka, nuorekas ja kaunis. Minä en ihan oikeasti tiedä, näkevätkö muut minut pahasti ylipainoisena vai sopivan kurvikkaana. Painan 76 kg ja olen 164 cm pitkä. Muodot ovat onnekseni asettuneet oikeisiin paikkoihin.

Vierailija
5/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä huomaan nämä 10 ylikiloa koko ajan!

Peilistä, ikkunan tai saunan oven heijastuksesta. Kinnaavista vaatteista, hengästymisestä ja närästyksestä. Näytän möhkäleeltä kun vielä kipeä selkä vetää ryhdin kumaraan

Vierailija
6/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä huomaan nämä 10 ylikiloa koko ajan!

Peilistä, ikkunan tai saunan oven heijastuksesta. Kinnaavista vaatteista, hengästymisestä ja närästyksestä. Näytän möhkäleeltä kun vielä kipeä selkä vetää ryhdin kumaraan

Mulla on ihraa, mutta on kyllä myös lihaksia eikä ole huono kunto. Ylikilot ja huono kunto eivät varsinaisesti liity toisiinsa.

Vierailija
7/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se! Peilissäkin näkyy välillä lihava ja ruma vanha nainen ja välillä taas hoikka, nuorekas ja kaunis. Minä en ihan oikeasti tiedä, näkevätkö muut minut pahasti ylipainoisena vai sopivan kurvikkaana. Painan 76 kg ja olen 164 cm pitkä. Muodot ovat onnekseni asettuneet oikeisiin paikkoihin.

Sama! En tiedä, miltä näytän. Lihava vai sopiva, vanha vai ikäisekseen nuoren oloinen. Huokaus. Aina kun joku teitittelee tai vaikuttaa yllättävän iästäni, sitä miettii että onko tässä vihje siitä, miltä näytän. En tiedä, olenko ruma vai kaunis. Enimmäkseen mielestäni melko huonon näköiset miehet kiinnostuvat, joten siitä kai voisi päätellä että en ole kovin kummoinen.

Mutta välillä katselee komeatkin.

Mutta kai komeallakin voi olla erityisen kiimainen päivä aina toisinaan.

Ei saa siitäkään paljon vinkkiä sitten!

Vierailija
8/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ruma luulee olevansa kaunis, vaikka peili ja valokuvat kertoo ihan muuta. Kumma juttu.

En tiedä...mä olen vessan peilistä katsottuna nuorehko, nätti nainen.

Olin kesällä sukujuhlissa ja kauhistus! Kun tajusin yhdessä valokuvassa taapertavan, isoperzeisen naisen olevan minä.

Näytin naamastakin siltä mikä oikeasti olen, viiskymppinen pullaposkinen ryppynaama😣

Vierailija
9/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kesällä sukujuhlissa ja kauhistus! Kun tajusin yhdessä valokuvassa taapertavan, isoperzeisen naisen olevan minä.

Näytin naamastakin siltä mikä oikeasti olen, viiskymppinen pullaposkinen ryppynaama😣

Hahah 😭😂 mutta ota huomioon että kaikki ei ole vaan valokuvauksellisia. Itse olen kauhean näköinen lähes kaikissa valokuvissa (paitsi niissä joissa olen valikoinut kuvakulmia huolellisesti ja asetellut ilmettä itse) mutta tiedän faktana, että varsinkin nuorena olin kaunis ja monet komeat miehet kiinnostuivat minusta.

Vierailija
10/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kotonani on useampi peili, myös kokovartalopeilejä, ja näytän niissä tosi hyvältä! Samoin työpaikan peilissä ja näyteikkunoiden heijastuksissa.

Mutta auta armias kun joudun valokuvaan. Yhtäkkiä nuorekas, ryhdikäs ja hoikka olento on poissa ja tilalla huonoryhtinen möhkäle juonteineen ja ryppyineen. En ymmärrä mistä tämä johtuu. Ystävät sanovat minua hoikaksi, mutta en tiedä näkevätkö he minut sellaisena kuin olen valokuvassa vai sellaisena kuin olen peilissä. Mysteeri.

Vierailija
11/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissä tulee valo oikeasta suunnasta kasvoille.

Minäkin olen kylppärissä kaunis.

Harmi, ettei kukaan ole näkemässä.

Vierailija
12/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse otetuissa kuvissa hottis ja sama jos otetaan kavereiden kanssa selfeitä, toki ilman mitään photoshoppeja. Mutta auta armias jos joku kuvaa mua liikkumassa/touhuamassa tms. Aivan kaamea mätisäkki! Miehiä kyllä toisaalta tulee ikkunoista ja ovista, että ei tässä tiedä mihin luottais

Vierailija
13/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kotonani on useampi peili, myös kokovartalopeilejä, ja näytän niissä tosi hyvältä! Samoin työpaikan peilissä ja näyteikkunoiden heijastuksissa.

Mutta auta armias kun joudun valokuvaan. Yhtäkkiä nuorekas, ryhdikäs ja hoikka olento on poissa ja tilalla huonoryhtinen möhkäle juonteineen ja ryppyineen. En ymmärrä mistä tämä johtuu. Ystävät sanovat minua hoikaksi, mutta en tiedä näkevätkö he minut sellaisena kuin olen valokuvassa vai sellaisena kuin olen peilissä. Mysteeri.

Oletko lyhyt?

Vierailija
14/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lyhyt?

Olen aika pitkä. 

Vierailija
15/15 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että peili on oikeassa. 

Ensinnäkin tämän näkee siitäkin, että kamera tekee jo kasvoista eri muotoiset riippuen siitä ottaako kuvan esim. vaakakuvana vai pystykuvana. Linssi siis vääristää. 

Toisekseen kamera antaa pysäytetyn kuvan. Sellaista emme normaalisti näe koskaan. Peilissä näemme elävän kuvan elävästä ihmisestä. Myös muille näymme elävinä emmekä luonnottomina pysäytyskuvina muuten kuin valokuvassa.

Kolmanneksi HALUAN USKOA SEN OLEVAN NÄIN!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän