Mun mitat 97-81-110, eli rinta-vyötärö-lantio, 162 pituus. Olen niin vihainen itselleni kun olen päästänyt itseni paisumaan.
Ei ihme että vaatteet kiristää, kun on vaan niin pullero.
Juu ja mukamas urheilija olen isoine lihaksineni.
Kommentit (16)
Käännä viha energiaksi ja toiminnaksi. Siitä se lähtee. Älä lamaannu. Olet hyvä tyyppi.
Liiku, touhua, karista pari ruoka-ainetta listoilta. Äläkä koko ajan mieti laihtumista, vaan toimintaa. Mitä kivaa aiot tänään tehdä ulkona, metsässä tai mökillä?
Se on positiivista jos tarttuu itseensä ennenkuin tulee vielä hankalampaa. Muutaman viikon isompi kuri niin se on siinä varmaan.
Öljyä itsesi ja tee tiktokvideo, jossa veivaat voimaantuneena paisunutta ruhoasi.
Se on jo parempaan päin kun tunnustaa itsellensä tilanteen ja haluaa pitää huolta terveydestä.
Komppaan nro 5 viestin kirjoittajaa!
Minusta ihan hyvät mitat, ei paha ollenkaan.
Pituus 170 ja mitat oli heinäkuun lopussa 100-100-110
Nyt ne on kahden viikon treeni ja ruokavaliomuutosten jälkeen 94-94-104
Suunta alaspäin
Vierailija kirjoitti:
Suunta alaspäin
Laita sun treeni ja ruokavalio tänne! huikee muutos
8 viikossa voi saada aikaan jo todella näkyvän muutoksen. Mieti, 8 viikkoa elämästä!
No, itsekin olen yrittänyt laihduttaa viittä kiloa viisi vuotta...
Vierailija kirjoitti:
8 viikossa voi saada aikaan jo todella näkyvän muutoksen. Mieti, 8 viikkoa elämästä!
No, itsekin olen yrittänyt laihduttaa viittä kiloa viisi vuotta...
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunta alaspäinLaita sun treeni ja ruokavalio tänne! huikee muutos
Se on ihan Fitfarmin Bikini Challenge. Sain ennen iltatähteä samalla metodilla -15kg/9kk ja tulos pysyi jopa raskauden yli. Lässähti vasta pari vuotta sitten kun elämä meni ihan vituralleen. Nyt taas draivilla eteenpäin
Jos mikään muu ei auta laihtumaan niin kokeile OZEMPIC 1 mg inj, liuos, esitäytetty kynä, piikki kerran viikossa (Vaatii reseptin). itsellä lähti noin 10 kg 6 kuussa.
Ei kai mitään lääkkeitä noin vaan kokeilla.
Mutta minustakin ihan hyvät mitat.
Siis mitä ihmettä? Sähän olet hoikka! Olisit ylpeä vartalostasi.
Onpa hoikka vatsa! Mun mitat on 110-100-110.
Ketä kiinnostaa?