Minkä pituinen mies on lyhyt
Alle 175cm? Alle 170cm? Minkä pituinen on sinusta lyhyt mieheksi
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun painoindeksi on ?
Tämä kysymys siis numerolle 8.
Isoilla on isot. 180cm tuottaa järjestään 18cm sivusuuntaan. Ja naiset tykkää. Baari-illan jälkeen ihan mustelmilla, kun naiset kourineet alakertaa.
En edes huomaa alle 175cm miehiä.
158cm alkaa olemaan vähän lyhyempi mies, mutta jos on häntä pienempi nainen, naiselle mies voi olla "pitkä". Se on aina mihin vertaa.
Mies jonka pituus on välillä 175cm ja 180cm on lyhyt. Niitä joiden pituus jää alle 175cm:n, ei lasketa enää miehiksi.
Vierailija kirjoitti:
Alle 180 cm se on. 170 cm on jo pätkä ja siitä alas päin kääpiömies.
Naisilla taas yli 170cm ei ole suotavaa.
Aivan niin! -itte hitlerikö siellä?
Pituushullu on taas aktivoitunut! Oikeasti, miksi päivästä toiseen kyselet näitä "minkä pituinen mies on lyhyt" -kysymyksiä? Eivät ne mielipiteet muuta pituuttasi suuntaan eikä toiseen. Jos koet olevasi "lyhyt" ja se ahdistaa, muuta vaikka etelä-Eurooppaan jossa ihmiset ovat järjestään lyhyempiä kuin Suomessa eikä se tunnu heillä menoa haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
180 - normaali
185 - hyvän pituinen
190+ - pitkä175 - melko lyhyt
170 - lyhyt
165- - tosi lyhyt
Ja Huom, en tarkoita etteikö kaikkia noista voisi deittailla. Itse olen seurustellut pituudeltaan 165-195 cm miesten kanssa. Mutta silti 172 on mielestäni lyhyt. Riippunee myös perspektiivistä. Itse olen vähän keskivertoa pidempi nainen.
Alle 180 cm eivät ole miehiä lainkaan, vaan pikkupoikia. Yli 170 cm naiset sen sijaan ovat pelottavia koljatteja.
Omasta mielestäni alle 175 on lyhyt alle 60-vuotiailla miehillä. 175-185 normaali ja 185- jo pitkä. Olen itse 171 pitkä nainen ja en miellä itseäni pitkäksi vaan normaaliksi. Eli naisilla lyhyt alle 160. Normaali 160-175. Ja pitkä 175-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 - normaali
185 - hyvän pituinen
170 - lyhyt
165- - tosi lyhytJa Huom, en tarkoita etteikö kaikkia noista voisi deittailla. Itse olen seurustellut pituudeltaan 165-195 cm miesten kanssa. Mutta silti 172 on mielestäni lyhyt. Riippunee myös perspektiivistä. Itse olen vähän keskivertoa pidempi nainen.
Voi hyvänen aika tuota laatikkoon pistämisen intoa.
😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 - normaali
185 - hyvän pituinen
170 - lyhyt
165- - tosi lyhytJa Huom, en tarkoita etteikö kaikkia noista voisi deittailla. Itse olen seurustellut pituudeltaan 165-195 cm miesten kanssa. Mutta silti 172 on mielestäni lyhyt. Riippunee myös perspektiivistä. Itse olen vähän keskivertoa pidempi nainen.
Nooo, jospa sitten seuraavaksi kategorioit ne keskivertoa lyhyemmät ja pidemmät naiset- kun vauhdissa olet.
Ei 180cm ole mikäään normaali, paitsi jos nainen johon miestä verrataan on joku hevosen kokonen.
Mielestäni sellainen alle 165cm voisi olla jo lyhyt. Mielestäni 170cm on ihan normaali. 180cm on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni alle 175 on lyhyt alle 60-vuotiailla miehillä. 175-185 normaali ja 185- jo pitkä. Olen itse 171 pitkä nainen ja en miellä itseäni pitkäksi vaan normaaliksi. Eli naisilla lyhyt alle 160. Normaali 160-175. Ja pitkä 175-.
Miksi naisen normaalin eron pituus on 15cm mutta miesten ero on vain 10cm?
Kyllä 171cm on pitkä. Et sinä mikään normaali ole.
jos nenä on naisen tissien tasalla...
Tuohon lukuun on kai ynnätty myös kokoon painuneet vanhat miehet? Ainakin alle 30-vuotiaat miehet on nykyään huiman pitkiä (tai no, ainakin Helsingissä).