Naiset, kertokaa/perustelkaa millä tavalla penis voi "hieroa emätintä oikeista kohdista"?
Sitä kapulaahan ei voi reikään työntää kuin yhdellä tavalla, pituussuuntaan. Ei voi pelata poikittaisella mailalla eikä peniksellä voi tökkiä emättimen seiniä sivusuunnassa. Käytännössä kalu menee ja liukuu edestakaisin pildessä.
Itse miehenä näkisin, että jos näin on, niin nainen itse vääntäytyy sellaiseen kulmaan jossa tuntuu hyvältä. Hankala miehen on tietää miltä naisesta tuntuu. Eli miehen tehtävä on jumputtaa edestakaisin ja nainen sitten valitsee sopivat kulmat jotta hänestä tuntuu hyvältä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että penis on juuri oikean kokoinen itselle. Eri kokoiset ja malliset penikset tuntuvat erilaisilta eivätkä kaikki penikset tunnu yhtä nautinnollisilta omassa pimpassa kuin jotkut muut.
Esim itselläni on aivan ehdoton, että penis osuu emättimen pohjaan ja hieroo sitä. Eli toisin sanoen liian lyhyt
penis ei itselle sovi. Toisaalta osa naisista tarvitsee paksua penistä, jotta se osuu taas sillä tavalla hyviin kohtiin.
Mun miehellä on omasta mielestä pieni (14 cm pitkä ja 11 cm ympärys) ja se tuntuu TAIVAALLISEN hyvältä. En ole kuitenkaan itse omasta mielestä missään nimessä tiukka, joten minulle on suuri mysteeri, miksi minusta juuri pieni penis tuntuu parhaalta.
Minulla sama, mutta luulen tietäväni myös vastauksen. Itselläni on äärimmäisen herkkä g-piste, mutta vastaavasti en pidä lainkaan, jos penis osuu vaginan perälle enkä myöskään siitä ahdistavasta täyteyden tunteesta, joka tulee paksusta. Näin ollen pieni sopii itselle parhaiten. Ja tämän olen siis ihan kantapään kautta itsellekin yllätyksenä oppinut, koska nuorempana todellakin haaveilin isoista.
Koittakaa naiset, vastata kuten tämä yksi mies haluaa. Muutenhan teidät haukutaan pystyyn.
Vain peniskeskeiset vastaukset sallittuja tälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että penis on juuri oikean kokoinen itselle. Eri kokoiset ja malliset penikset tuntuvat erilaisilta eivätkä kaikki penikset tunnu yhtä nautinnollisilta omassa pimpassa kuin jotkut muut.
Esim itselläni on aivan ehdoton, että penis osuu emättimen pohjaan ja hieroo sitä. Eli toisin sanoen liian lyhyt
penis ei itselle sovi. Toisaalta osa naisista tarvitsee paksua penistä, jotta se osuu taas sillä tavalla hyviin kohtiin.
Mun miehellä on omasta mielestä pieni (14 cm pitkä ja 11 cm ympärys) ja se tuntuu TAIVAALLISEN hyvältä. En ole kuitenkaan itse omasta mielestä missään nimessä tiukka, joten minulle on suuri mysteeri, miksi minusta juuri pieni penis tuntuu parhaalta.
Minulla sama, mutta luulen tietäväni myös vastauksen. Itselläni on äärimmäisen herkkä g-piste, mutta vastaavasti en pidä lainkaan, jos penis osuu vaginan perälle enkä myöskään siitä ahdistavasta täyteyden tunteesta, joka tulee paksusta. Näin ollen pieni sopii itselle parhaiten. Ja tämän olen siis ihan kantapään kautta itsellekin yllätyksenä oppinut, koska nuorempana todellakin haaveilin isoista.
Siitähän on ollut jossain artikkelikon, että monikaan nainen ei kehtaa edes ystävilleen tunnustaa tykkäävänsä pienestä. Monen naisen kokemuksella voin todeta että makuja on paljon erilaisia ja parasta olisi löytää itselle sopiva vastine, eikä automaattisesti sitä suurinta. Sama se on myös miehillä, että se tiukin pillu ei välttämättä ole paras, mikäli joutuu varomaan tai esileikkien pituus alkaa rajoittaa seksin harrastamista. Seksi on yhteensopivien vehkeiden, yhteneväisten tapojen ja mieltymysten kanssa moninkertaisesti nautittavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän on ollut jossain artikkelikon, että monikaan nainen ei kehtaa edes ystävilleen tunnustaa tykkäävänsä pienestä. Monen naisen kokemuksella voin todeta että makuja on paljon erilaisia ja parasta olisi löytää itselle sopiva vastine, eikä automaattisesti sitä suurinta. Sama se on myös miehillä, että se tiukin pillu ei välttämättä ole paras, mikäli joutuu varomaan tai esileikkien pituus alkaa rajoittaa seksin harrastamista. Seksi on yhteensopivien vehkeiden, yhteneväisten tapojen ja mieltymysten kanssa moninkertaisesti nautittavampaa.
Lollers. Eihän ole normaalia että mistään seksiin liittyvästä puhuttaisiin kavereiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että naisten pillut ovat niinkin uniikkeja että kaikille vähän eri paikat tuntuu hyviltä. Käsittääkseni ihmiskehot osat ovat aika standardoituja.
Ei todellakaan ole standardoituja. Naisilla on eri pituiset emättimet eli tarvitsevat eri kokoista penistä ja lisäksi klitoriksen sisäiset osat ovat eri tavoin eri naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun pitäisi käyttää penistäni, jotta naiseni voisi saada kohdunkaukaorgasmin?
Osua kohdunsuulle, eli ns perille asti. Jos sulla on lyhyt niin et välttämättä yllä. Tosin riippuu naisesta, esim mun kohdunsuu on synnytysten jälkeen niin alhaalla että oma mies yltää perille, ennen ei yltänyt. Asennollakin on merkitystä, joissain asennoissa pääsee syvemmälle. Ai niin, ja se vaihtelee hieman myös kuukautiskierron mukaan miten ylhäällä kohdunsuu on, ovulaation aikaan alempana.
Taitaa käytännössä olla niin, että kohdunkaulaorgasmeista pystyvät nauttimaan lähinnä kokeneet (yleensä synnyttäneet) naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun pitäisi käyttää penistäni, jotta naiseni voisi saada kohdunkaukaorgasmin?
Osua kohdunsuulle, eli ns perille asti. Jos sulla on lyhyt niin et välttämättä yllä. Tosin riippuu naisesta, esim mun kohdunsuu on synnytysten jälkeen niin alhaalla että oma mies yltää perille, ennen ei yltänyt. Asennollakin on merkitystä, joissain asennoissa pääsee syvemmälle. Ai niin, ja se vaihtelee hieman myös kuukautiskierron mukaan miten ylhäällä kohdunsuu on, ovulaation aikaan alempana.
Taitaa käytännössä olla niin, että kohdunkaulaorgasmeista pystyvät nauttimaan lähinnä kokeneet (yleensä synnyttäneet) naiset.
Ei pidä kyllä tämäkään paikkaansa. Liittyy anatomisiin eroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat pitää paikkansa, eli on anatomisia eroja ja yleensä synnyttäneellä naisella on kohdunsuu alempana kuin ennen raskautta/synnytystä.
Mistä ne naiset tulevat, jotka täällä sanovat, etteivät vaan saa pelkällä yhdynnällä.
Se vaan kielletään sitkeesti.
Miten perustelet saavasi jollakin tavalla? Perustele itse miten saat tai et saa, ap orgasmisi. Ihan kreisiä!
Nämä naiset, joilla on "tunnoton emätin" voi olla vain vääränkokoinen kumpppani....
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne naiset tulevat, jotka täällä sanovat, etteivät vaan saa pelkällä yhdynnällä.
Se vaan kielletään sitkeesti.
Sieltä vaikuttaisi tulevan aika moni 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat pitää paikkansa, eli on anatomisia eroja ja yleensä synnyttäneellä naisella on kohdunsuu alempana kuin ennen raskautta/synnytystä.
Arvelisin, että enemmistö naisista kokee, että sukupuolielämä on parantunut synnytysten jälkeen.
Minulla ainakin paikat on nyt herkemmät ja nautin todella yhdynnöistä nykyisin aivan eri tavalla.
Se on pienestä kiinni, mistä kulmasta se tulee. Esim. perinteinen lähetyssaarnaaja ei tunnu missään. Ei missään (mies päällä ja vatsat vastakkain). Mutta heti jos mies nousee polvilleen ja nostan lantiotani ilmaan, niin alkaa tuntua!! Siihen vielä miehen sormet hommiin, niin laukean.
Se ei saa jyystää takaseinämää vaan pitää osua etuseinämään klitorikseen sisältäpäin.
Miehen soremt on paras orgasmitakuu. Uskokaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni nautti heti alusta lähtien 18v täyttyään. Kaluni ylettänyt aina painamaan pillunperää ja vatsanpohjaa,,siellä hieromalla laukaistiin kohdunkaulan orgasmit. Synnytykset eivät onneksi muuttaneet mitään, mutta ikä 55v jälkeen vei kyvyn pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kielen voittanutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kielen voittanutta.
Jos puhutaan parhaista ja kokonaisvaltaisimmista orgasmeista, niin ne olen saanut ihan peniksellä, kunhan on ollut oikeanlainen penis ja omistaja. Esileikillä on myös merkitystä, mut ei aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kielen voittanutta.
Jos puhutaan parhaista ja kokonaisvaltaisimmista orgasmeista, niin ne olen saanut ihan peniksellä, kunhan on ollut oikeanlainen penis ja omistaja. Esileikillä on myös merkitystä, mut ei aina.
Jep! Mulla parhaimmat tulee kombolla penis + omat sormet. Että mitenhän oli se miehen sormien paras orgasmitakuu? 🤭
Ja jos naisella on kierukka niin langat sattuu terskaan. Vittumaista.