Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~o~ ENSKATTARET keskiviikkoon ~o~

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä linkki eilisen pinoon...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8679863&p=2&tmode=1&smode…

Ekan kerran ekana täällä!! Aamu-uninen odottajamme teki enkat! =) Häh-häh-hää. Riemu on kummallista. Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä. On ihminen vaan omituinen kilpailija-apina kaikissa asioissa. :-P

Mä olen aikainen tipu tällä kertaa, koska ollaan ystäväni ja hänen 9-kuisen tyttärensä kanssa lähdössä tuossa 9.45 pyöräilemään kohti Kestovaippakauppaa, joka on varsinaisesti nettikauppa mutta avaa ovensa harvoin myös " livenä" täällä JKL:ssä. Sää ei ole kovin mairea, mä olen niin mukavuudenhaluinen, että kovasti kehtuuttaa lähteä... Mut jos hän niin mäkin. Vaikka olisinkin 8. kuulla raskaana!

Eilisistä parhaiten mieleen jäi nyt äkkiseltään muisteltuna Viipulin iloiset rakenneultrakuulumiset! Tuli niin elävästi mieleen oma käynti silloin 20+ jotain -viikoilla.

Pitänee palata vielä tänään paremmilla aivoilla. :-) Nyt Hesarin ja joulutorttujen pariin.

Aamuterkuin teidän

Ladie ja pikku-L, tasan viikoilla 34!

Vierailija
2/2 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla totta että mä olen todellakin unessa. No, tein sit vielä uuden pinon tuohon oikealla otsikolla...

:-P L + pikku-L, joka ei toivottavasti ole perinyt äitinsä kaikkia ominaisuuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla