Kumppani lähti nukkumaan, sain luvan katsoa telkkarista mitä haluan
No, halusin katsoa lempparini, The Orvillen. Ei kestänyt kauaa kun tuli jo haukkumaan "tuollaista paskaa", kävi parinkymmenen minuutin välein tupakalla, (minun ostamani, minulle ei jää kun juoksee jatkuvasti), ja käänsi kanavaa ennen kuin ehdin tuon yhden jakson katsoa loppuun.
Mikä tuollaista vaivaa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpolo.
Mikä sun lapsuudessa on pielessä?
Mihin sä tota miestä tarvitset?
Lapsuudessa oli väkivaltainen alkkisisä, heh, niinhän sitä sanotaan että periytyy...
Minä vain rakastuin, osaa olla välillä tosi hellä ja rakastavan oloinen. Mutta nyt tätä paskaa on joka päivä tähän samaan tyyliin. Vaikea päästää irti, kun muuten olisi niin "sopiva".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpolo.
Mihin sä tota miestä tarvitset?Lapsuudessa oli väkivaltainen alkkisisä, heh, niinhän sitä sanotaan että periytyy...
Minä vain rakastuin, osaa olla välillä tosi hellä ja rakastavan oloinen. Mutta nyt tätä paskaa on joka päivä tähän samaan tyyliin. Vaikea päästää irti, kun muuten olisi niin "sopiva".
Ilmeisesti lapsuudestasi johtuen sinun käsityksesi hellästä ja rakastavasta käytöksestä on valitettavasti melkoisen vääristynyt kun tuollaista kyykytystä siedät.
Tajuat kai että sinulla on ihan isäsi kaltainen kumppani joka ei ole sinua kohtaan yhtään sen parempi kuin isäsi on ollut.
Onko muillakin elämän osa-alueilla yhtä kuspää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpolo.
Mihin sä tota miestä tarvitset?Lapsuudessa oli väkivaltainen alkkisisä, heh, niinhän sitä sanotaan että periytyy...
Minä vain rakastuin, osaa olla välillä tosi hellä ja rakastavan oloinen. Mutta nyt tätä paskaa on joka päivä tähän samaan tyyliin. Vaikea päästää irti, kun muuten olisi niin "sopiva".Ilmeisesti lapsuudestasi johtuen sinun käsityksesi hellästä ja rakastavasta käytöksestä on valitettavasti melkoisen vääristynyt kun tuollaista kyykytystä siedät.
Niinhän ne tosiaan väittävät joskus, myös hoitaja silloin kun kävin exän pahoinpitelyn jälkeen. Mutta minulle käy joka suhteessa näin, joten en oikein usko parempaankaan.
Yksinkin on paha olla, olen ollut pitkään, ja tuntuu että suhteessa ollessa on sentään välillä jotain muuta kuin täydellistä yksinäisyyttä.
Mutta nyt olen tosiaan ruvennut miettimään että kumpaa saan tästä enemmän, iloa vai surua, ja näyttää kallistuvan voimakkaasti jälkimmäiseen viimeisen kuukauden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpolo.
Isäsi on alistanut äitiäsi ja koko perhettä ja sä olet oppinut äidiltäsi läheisriippuvuuden mallin. Odotat, että mies muuttuu taas mukavaksi kunhan vain mukaudut ja rakastat tarpeeksi. Mies manipuloi ja alistaa sua. Onko teillä fyysisiä riitoja?
Sä ainakin kävelet koko ajan hiilillä, normaalissa suhteessa ei tarvitse koko ajan pelätä koska tulee sanomista.
Mies on muuten sopiva, mutta paskaa on joka päivä? 🤦
Voi apua. Googlaa se läheisriippuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä tarkoitat? On kaikkien tykkäämä "kiva" mies, elämäntapatyötön tosin. Kiva se varmaan onkin, jos ei sen kanssa elä samassa taloudessa.
Haluaisin tietää miksi ne exät oikeasti lähtivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen ihminen tarvitsee toiselta luvan saadakseen katsella televisiota?
Minä näköjään tarvitsen. Ei tämä kyllä ensimmäinen suhde ole, jossa en saa määrätä kanavaa koskaan.
On kyllä pakko olla ihan mieletöntä seksiä tai pirusti rahaa tuolla tyypillä?
Ai, että tuon takia jäät. Turha sitä on sitten valitella, kun olet päätöksesi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä tarkoitat? On kaikkien tykkäämä "kiva" mies, elämäntapatyötön tosin. Kiva se varmaan onkin, jos ei sen kanssa elä samassa taloudessa.
Haluaisin tietää miksi ne exät oikeasti lähtivät.
Jos se noin tuskaista on, niin jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpolo.
Minä vain rakastuin, osaa olla välillä tosi hellä ja rakastavan oloinen. Mutta nyt tätä paskaa on joka päivä tähän samaan tyyliin. Vaikea päästää irti, kun muuten olisi niin "sopiva".Isäsi on alistanut äitiäsi ja koko perhettä ja sä olet oppinut äidiltäsi läheisriippuvuuden mallin. Odotat, että mies muuttuu taas mukavaksi kunhan vain mukaudut ja rakastat tarpeeksi. Mies manipuloi ja alistaa sua. Onko teillä fyysisiä riitoja?
Sä ainakin kävelet koko ajan hiilillä, normaalissa suhteessa ei tarvitse koko ajan pelätä koska tulee sanomista.
Mies on muuten sopiva, mutta paskaa on joka päivä? 🤦
Voi apua. Googlaa se läheisriippuvuus.
Aiemmin kävi päälle, on kantanut talvella yöllä pihalle, yms. pahempaakin, ei ole kuukausiin käynyt fyysisesti käsiksi. Mutta tosiaan pelkään ja varon etten sanoisi vastaan ja ärsyttäisi.
Voi luoja.
Tuohan on kamalaa 😯
Tulee paha mieli puolestasi kun olen ollut samanlaisessa tilanteessa täydellisen aivopestynä.
Voi tyttö-rakas, ei tuo ole rakkautta vaan se on riippuvuutta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3876335/laheisriippuvuudesta-eroon
Lueskele ap tätä ketjua kun pystyt. Siellä on paljon sun kaltaisia.
Ero tuskin onnistuu nyt, toivon että pääset eroon ennenkuin olet otsikoissa.
Ja hakeudu johonkin puhumaan. Sulla ei varmaan ole miehen lisäksi kauheasti kontakteja ja kavereita?
Missä sä asut? Selvitä lähin turvakoti.
Ota yhteyttä nollalinjaan.
Semmonen helmi siellä.
Miettisin, tarvitsetko lupaa katsoa ohjelmaa, josta SINÄ pidät?
Nyt on avutonta meininkiä. Minä katson omassa huoneessani just mitä haluan ja milloin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpolo.
Mulle oli aika iso ajatus samassa tilanteessa kun aloin miettimään että se "osaa VÄLILLÄ olla hellä ja rakastava, onhan meillä VÄLILLÄ kivaakin, onhan se VÄLILLÄ niin sopivakin", on se, miten normaaleissa suhteissa ollaan ja tunnetaan ihan koko ajan. Ne hyvät hetket, joita itse koki vain hetkittäin (eli silloin kun mies sen salli) on ihan normaalia ja jokapäiväistä kaikille muille.
Normaalin ei pitäisi olla sitä "välillä" vaan sen pitäisi olla nimenomaan sitä normaalia ja vallitsevaa olotilaa. Ymmärrätköhän yhtään?
Mulla on itsellä myös useampi väkivaltainen suhde taustalla ja niihin ajaudutaan aina uudestaan niin pitkään kunnes korjaa itsensä. Ole itsekäs ja korjaa itses, älä keskity mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpolo.
Niin mutta mihin sä miestä tarvitset?
Ainakaan se ei pidä sua tasavertaisena eikä rakasta tai arvosta yhtään, se käyttää sua hyväkseen, koska sä sallit sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen ihminen tarvitsee toiselta luvan saadakseen katsella televisiota?
Minä näköjään tarvitsen. Ei tämä kyllä ensimmäinen suhde ole, jossa en saa määrätä kanavaa koskaan.
On kyllä pakko olla ihan mieletöntä seksiä tai pirusti rahaa tuolla tyypillä?
Työtön, toimeentulotuella. Ei pysty seksiin kuin harvoin, herään usein siihen että viihdyttää itseään ja katsoo netistä... muita naisia.
Oksettavaa.
Voi tyttöpolo.
Mihin sä tota miestä tarvitset?