Miehen steroidien käyttö huolestuttaa
Mies roinannut kolmisen vuotta nyt ja pelkään, että hän kuolee niihin. Jatkuvasti salilla, ampullit jääkaapin ovessa vaikka meillä on lapsia ja väittää vaan että kaikki on hallinnassa. Selkeästi addiktoitunut. Peitteli siis 2 ja puoli vuotta käyttöään, ja puoli vuotta sitten kertoi totuuden minulle.
Meillä on kolme lasta, eikä häntä näytä huolestuttavan yhtään! Lihakset on kivoja ja mies haluaa jatkuvasti seksiä, mutta se ei ole sen arvoista ja vaikka kuinka tästä huomauttelen miehelleni, niin hän ei kuuntele minua ollenkaan. Mitä tässä pitäisi tehdä? En voi aikuista ihmistä pakottaa lopettamaan, mutta en halua että lapset menettävät isäänsä. Apuja kaivataan...
Kommentit (55)
Avioerolla uhkailu? Oletko kokeillut? Miehen TÄYTYY ajatella yhteisiä lapsianne. Jättäisin mieheni epäröimättä jos alkaisi käyttämään jotain. Tuohan on sama kuin huumeongelma.
90-luvun lopussa varoiteltiin laittoimista steroideista, joissa oli hullunlehmäntaudin riski ja tartuntariskit. Mikä lie nykytilanne.
Ei sulla ole kontrollia toisen tekemisien suhteen
Et ihmetellyt ampulleja ovessa aiemmin?
Itselleni olisi ehdoton no no. Lisää lisäksi aggressiota.
Ei kyllä pallien kokoon oo vaikuttanu. Yhtä pieni pippeli siälä haarovälissä roikkuu..
Ap
Ex mieheni käytti steroideja vaikka ei tätä myöntänyt. 4kk seurustelun jälkeen alkoi saamaan raivokohtauksia näkyvästi. Jätin vuoden jälkeen kun pahoinpiteli minut.
Juokse kun vielä voit...
Jossain vaiheessa se kääntyy itseään vastaan, ja seksikin loppuu. Kannattaa varoitella ja ohjata mies lääkäriin kuulemaan faktoja.
Hm, mun lapsuudenystävä kertoi hiljan, että entinen sulhasena löytyi kuolleena työpaikaltaan, pumppu petti. 38 v, ehti käyttää parikymmentä vuotta. Jätti ilmeisesti tyttären.
Tyhmäähän se on, mutta minkäs teet. Ei narkkienkaan päätä käännetä, se kääntyy jos kääntyy, yleensä ei.
Vierailija kirjoitti:
Et ihmetellyt ampulleja ovessa aiemmin?
Itselleni olisi ehdoton no no. Lisää lisäksi aggressiota.
Hän käytti nappeja lähinnä siihen asti. Sitten siirtyi injektoitaviin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pikku kuureista nyt mitään haittaa ole. Itse käyttänyt myös muutaman vuoden (olen 40v) ja voin sanoa, että en ole lopettamassa vaikka henki menisi. Mielummin 5 vuotta leijonana kuin 30 vuotta lampaana. Miehesi touhut sitä paitsi ei kuulu sulle pätkääkään. Olet vaan mustasukkainen kun miehesi vetää naisilta seksuaalista huomiota puoleensa.
Muista tuo sanomasi sitten myös taivaan porteilla :)
Lampaat nimittäin menevät taivaaseen, leijonat heitetään helvetin kuiluun...
Ei kyllä ohrapirtelöllä liiku raudat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku kuureista nyt mitään haittaa ole. Itse käyttänyt myös muutaman vuoden (olen 40v) ja voin sanoa, että en ole lopettamassa vaikka henki menisi. Mielummin 5 vuotta leijonana kuin 30 vuotta lampaana. Miehesi touhut sitä paitsi ei kuulu sulle pätkääkään. Olet vaan mustasukkainen kun miehesi vetää naisilta seksuaalista huomiota puoleensa.
2022 ja uskot kuoleman jälkeiseen elämään? Huhhuh mikä daiju!
Jossain vaiheessa voi pettää pumppu, tulee ongelmia impulssikontrollin kanssa, libido heikkenee ajan myötä, kun ei enää jaksa/pysty roinaamaan roikkuu iho löysinä nahkapusseina alleissa jne.
MInä en stereoidigorillan kanssa olisi sekuntiakaan. Niistä ei yhtään tiedä, mitä raivokohtauksia saavat. Hui olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on edelleenkin avoin kysymys. 🙂
Naiset rakastavat jännittäviä ja lihaksikkaita miehiä. Kuulostaa siltä, että halut sabotoida miehesi tärkeän harrastuksen, koska saa katseita muilta naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Hm, mun lapsuudenystävä kertoi hiljan, että entinen sulhasena löytyi kuolleena työpaikaltaan, pumppu petti. 38 v, ehti käyttää parikymmentä vuotta. Jätti ilmeisesti tyttären.
Tyhmäähän se on, mutta minkäs teet. Ei narkkienkaan päätä käännetä, se kääntyy jos kääntyy, yleensä ei.
Tuo on totta. Samoin on kaikkien riippuvuuksien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä uskot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai uskon. Uskon avulla kun saavuttaa sellaista voimaa, mitä steroideja popsimalla ei koskaan voi saavuttaa.
Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä ja muista, että aina voi myös vaihtaa elämänsä suuntaa.