Miehen steroidien käyttö huolestuttaa
Mies roinannut kolmisen vuotta nyt ja pelkään, että hän kuolee niihin. Jatkuvasti salilla, ampullit jääkaapin ovessa vaikka meillä on lapsia ja väittää vaan että kaikki on hallinnassa. Selkeästi addiktoitunut. Peitteli siis 2 ja puoli vuotta käyttöään, ja puoli vuotta sitten kertoi totuuden minulle.
Meillä on kolme lasta, eikä häntä näytä huolestuttavan yhtään! Lihakset on kivoja ja mies haluaa jatkuvasti seksiä, mutta se ei ole sen arvoista ja vaikka kuinka tästä huomauttelen miehelleni, niin hän ei kuuntele minua ollenkaan. Mitä tässä pitäisi tehdä? En voi aikuista ihmistä pakottaa lopettamaan, mutta en halua että lapset menettävät isäänsä. Apuja kaivataan...
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Pikku kuureista nyt mitään haittaa ole. Itse käyttänyt myös muutaman vuoden (olen 40v) ja voin sanoa, että en ole lopettamassa vaikka henki menisi. Mielummin 5 vuotta leijonana kuin 30 vuotta lampaana. Miehesi touhut sitä paitsi ei kuulu sulle pätkääkään. Olet vaan mustasukkainen kun miehesi vetää naisilta seksuaalista huomiota puoleensa.
Melkoinen suoritus että luit aloittajan viestin ajatuksella läpi ja jo seuraavalla minuutilla runoilit näinkin kattavan vastauksen.
Joku voisi luulla käsikirjoitetuksi miesvihanäytelmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki, älä anna juoda yhtä saunaolutta enempää. Roinat ja alkoholi aiheuttaa yhteisvaikutuksena silmitöntä väkivaltaa.
Itse olin aspana ja tällainen roinaaja tuli asiakkaaksi. Yritti mm. lyödä minua (nainen 160cm) puhelimella ja riehui muutenkin..hiki vaan valui naamasta. Oli todella pelottava kokemus.
Kun kuulenkin asiasta en edes ekana ajattele sitä mitä ihminen itselleen tekee (nopeuttaa omaa kuolemaansa) vaan sitä mahdollista aggressiota.
Mutta.. jatkuvasti on uutisia nuorena kuolleista "kehonrakentajista".
Eikö perhe olisi tärkeämpi kuitenkin?
Mistä tiedät tuntemattoman ihmisen olevan roinaaja?
Työkaveri sanoi. Lisäksi ulkomuodosta pystyi päättelemään. Oli vetänyt alkoakin.
Lisäksi katsonut tarpeeksi truecrimea.
Ja saat olla mitä mieltä vain. Itse en ottaisi roinaajaa.
Toivottavasti AP saa miehelleen puhuttua järkeä päähän. ( En usko,että naiset ylipäänsä pitävät roinaajista)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki, älä anna juoda yhtä saunaolutta enempää. Roinat ja alkoholi aiheuttaa yhteisvaikutuksena silmitöntä väkivaltaa.
Yksi olut ei kyllä vaikuta yli 90 kg miehen mielialaan yhtään mitenkään.
Niinhän sä luulet. Yhden piikittelijän tunsin opiskeluvuosina, jonka muija hoiti piikitykset, kun ei itse kärsinyt laittaa. Kahden tuopin jälkeen se kaveri meni aina ihan täysin sekaisin, en edes itse uskoisi, jos en olisi nähnyt omin silmin ja ei montaa kiloa jäänyt vajaaksi 90 kg:stä.
Tämä on sinun mielikuvituksesi tuote.
Jos sinulle tulee siitä parempi mieli, niin saat uskoa niin.
Jos tuollaisia ihmisiä olisi oikeasti olemassa urbaanilegendojen ulkopuolella niin niistä tiedettäisiin myös luotettavissa kehonrakennuslähteissä eikä vain av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin aspana ja tällainen roinaaja tuli asiakkaaksi. Yritti mm. lyödä minua (nainen 160cm) puhelimella ja riehui muutenkin..hiki vaan valui naamasta. Oli todella pelottava kokemus.
Kun kuulenkin asiasta en edes ekana ajattele sitä mitä ihminen itselleen tekee (nopeuttaa omaa kuolemaansa) vaan sitä mahdollista aggressiota.
Työkaveri sanoi. Lisäksi ulkomuodosta pystyi päättelemään. Oli vetänyt alkoakin.
Toivottavasti AP saa miehelleen puhuttua järkeä päähän. ( En usko,että naiset ylipäänsä pitävät roinaajista)
Eli se mies oli jokseenkin lihaksikas, koska se riittää nykyään siihen, että erottuu joukosta.
Pienempi paha tämä on kuin viina. Viina se vasta ongelma tässä maassa onkin ja sen voisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
MInä en stereoidigorillan kanssa olisi sekuntiakaan. Niistä ei yhtään tiedä, mitä raivokohtauksia saavat. Hui olkoon.
Aikuiset voivat lähteä lätkimään tai riskeerata itsensä ihan omavalintaisesti, mutta lapsia ei voi jättää ampulli-esimerkkien kasvatettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pallien kokoon oo vaikuttanu. Yhtä pieni pippeli siälä haarovälissä roikkuu..
Ap
Pippeli ja pallit ovat eri asia. Kivekset, eli pallit kutistuvat mikäli käytetään ulkopuolista testosteronia. Varren kokoon näillä aineilla ei ole mitään vaikutusta.
Myös alhaiset testotasot aiheuttavat kiukkuista käyttäytymistä, itse olen testosteronin korvaushoidossa ja olen rauhallisempi kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikku kuureista nyt mitään haittaa ole. Itse käyttänyt myös muutaman vuoden (olen 40v) ja voin sanoa, että en ole lopettamassa vaikka henki menisi. Mielummin 5 vuotta leijonana kuin 30 vuotta lampaana. Miehesi touhut sitä paitsi ei kuulu sulle pätkääkään. Olet vaan mustasukkainen kun miehesi vetää naisilta seksuaalista huomiota puoleensa.
No jos roinaaminen on tuttua hommaa, niin kyllä sinunkin pitäisi tietää että eivät nämä muskelimasat treenaa naisia varten. Porukalla katsovat kehonrakennuskisoja ja ai että kuinka alkaa pöksyissä vipattamaan muiden miesten kroppia katsellessa.
Kovin ihmiset taas kirjoittaa asiasta, josta eivät tiedä yhtään mitään. Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se mies oli jokseenkin lihaksikas, koska se riittää nykyään siihen, että erottuu joukosta.
Tästä on jo useampi vuosi. Ja ei, on lihaksikkaita ja sitten kaappeja. Kaappi veti epäilyt roinaan.
Tässä ketjussa nyt ei käsittääkseni ollut kyse kuitenkaan mistään ulkonäöstä vaan AP:n huolesta oman miehensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pallien kokoon oo vaikuttanu. Yhtä pieni pippeli siälä haarovälissä roikkuu..
Ap
Mua ei kiinnosta pallien koko pätkän vertaa, koska en ota niitä sisääni, en edes suuhun.
Yp
Itse käytän anabolisia, täysin laillisesti ja endokrinologin valvonnassa.
Jos roinaa, suosittelen käymään lääkärissä kertomassa asiasta rehellisesti jotta saa labralähetteen ja seurantaa.
Meinaan suurin riski tuossa lienee se, että veri paksuuntuu liikaa ja sitten tulee veritulppa ja se on sit morjens samantien tai halvaantuminen loppuiäksi.
M40
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän anabolisia, täysin laillisesti ja endokrinologin valvonnassa.
Jos roinaa, suosittelen käymään lääkärissä kertomassa asiasta rehellisesti jotta saa labralähetteen ja seurantaa.
Meinaan suurin riski tuossa lienee se, että veri paksuuntuu liikaa ja sitten tulee veritulppa ja se on sit morjens samantien tai halvaantuminen loppuiäksi.
M40
Vai oikein anabolisia.. olisiko kuitenkin ihan testosteronia.
Kokemuksia miten käy kun tarpeeksi pitkään roinannut ja libido laskee? Palautuuko se ikinä?
Kokemuksia roinaajista?
Jos sinulle tulee siitä parempi mieli, niin saat uskoa niin.