Miehen steroidien käyttö huolestuttaa
Mies roinannut kolmisen vuotta nyt ja pelkään, että hän kuolee niihin. Jatkuvasti salilla, ampullit jääkaapin ovessa vaikka meillä on lapsia ja väittää vaan että kaikki on hallinnassa. Selkeästi addiktoitunut. Peitteli siis 2 ja puoli vuotta käyttöään, ja puoli vuotta sitten kertoi totuuden minulle.
Meillä on kolme lasta, eikä häntä näytä huolestuttavan yhtään! Lihakset on kivoja ja mies haluaa jatkuvasti seksiä, mutta se ei ole sen arvoista ja vaikka kuinka tästä huomauttelen miehelleni, niin hän ei kuuntele minua ollenkaan. Mitä tässä pitäisi tehdä? En voi aikuista ihmistä pakottaa lopettamaan, mutta en halua että lapset menettävät isäänsä. Apuja kaivataan...
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
MInä en stereoidigorillan kanssa olisi sekuntiakaan. Niistä ei yhtään tiedä, mitä raivokohtauksia saavat. Hui olkoon.
Ei se ihan noin mene. Ne roinaajat saavat raivareita jne, jotka niitä saisivat muutenkin esim. kännissä ollessaan. Ihmisen perusluonteesta se on kiinni.
Kuurituksista taas, että on ihan siitä kiinni kuinka suuria määriä roinaa vetelee. Jos vain määrät eivät ole suuria niin ei tarvitse hirveästi huolestuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku kuureista nyt mitään haittaa ole. Itse käyttänyt myös muutaman vuoden (olen 40v) ja voin sanoa, että en ole lopettamassa vaikka henki menisi. Mielummin 5 vuotta leijonana kuin 30 vuotta lampaana. Miehesi touhut sitä paitsi ei kuulu sulle pätkääkään. Olet vaan mustasukkainen kun miehesi vetää naisilta seksuaalista huomiota puoleensa.
Muista tuo sanomasi sitten myös taivaan porteilla :)
Lampaat nimittäin menevät taivaaseen, leijonat heitetään helvetin kuiluun...
2022 ja uskot kuoleman jälkeiseen elämään? Huhhuh mikä daiju!
Mihin sinä uskot?
Luultavasti Hulkin, protskupirtelön ja horkan pyhään kolminaisuuteen.
Vinkki, älä anna juoda yhtä saunaolutta enempää. Roinat ja alkoholi aiheuttaa yhteisvaikutuksena silmitöntä väkivaltaa.
Muista tuo sanomasi sitten myös taivaan porteilla :)
Lampaat nimittäin menevät taivaaseen, leijonat heitetään helvetin kuiluun...[/quote]
2022 ja uskot kuoleman jälkeiseen elämään? Huhhuh mikä daiju![/quote]
Sitä uskoo mihin vaan jos lapsena pahoinpidellään tarpeeksi "opetusmielessä".
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pallien kokoon oo vaikuttanu. Yhtä pieni pippeli siälä haarovälissä roikkuu..
Ap
No jos edes penis ei ole niistä mömmöistä kasvanut, niin mitäs iloa sulle tuosta on? Mies vaihtoon. Mies on laiska ja ajattelematon. Varmasti olisi voinut saada ampulleillaan siihenkin lisää kokoa, jos olisi vaikka jonkun painon kanssa reenaillut.
Vierailija kirjoitti:
Pikku kuureista nyt mitään haittaa ole. Itse käyttänyt myös muutaman vuoden (olen 40v) ja voin sanoa, että en ole lopettamassa vaikka henki menisi. Mielummin 5 vuotta leijonana kuin 30 vuotta lampaana. Miehesi touhut sitä paitsi ei kuulu sulle pätkääkään. Olet vaan mustasukkainen kun miehesi vetää naisilta seksuaalista huomiota puoleensa.
Ja henkihän sinulla meneekin.
Vierailija kirjoitti:
2/5 mutta tuntuu kyllä vähän pahalta että jotkut on oikeasti noin hukassa itsensä kanssa
Voit pyytää hän käymään säännöllisesti verikokeissa, joissa katsotaan kolesteroli, punasolut jne Näin vältytään pahimmilta ongelmilta.
En jatkaisi suhdetta tuollaisen kanssa, joka ei koe asiaa ongelmaksi eikä ajattele edes lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki, älä anna juoda yhtä saunaolutta enempää. Roinat ja alkoholi aiheuttaa yhteisvaikutuksena silmitöntä väkivaltaa.
Itse olin aspana ja tällainen roinaaja tuli asiakkaaksi. Yritti mm. lyödä minua (nainen 160cm) puhelimella ja riehui muutenkin..hiki vaan valui naamasta. Oli todella pelottava kokemus.
Kun kuulenkin asiasta en edes ekana ajattele sitä mitä ihminen itselleen tekee (nopeuttaa omaa kuolemaansa) vaan sitä mahdollista aggressiota.
Mutta.. jatkuvasti on uutisia nuorena kuolleista "kehonrakentajista".
Eikö perhe olisi tärkeämpi kuitenkin?
Ei voi kuin taivastella millaisten pässien kanssa tekin pariinnutte ja lisäännytte.
Vierailija kirjoitti:
Yksi olut ei kyllä vaikuta yli 90 kg miehen mielialaan yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin taivastella millaisten pässien kanssa tekin pariinnutte ja lisäännytte.
Ap:n mies on muuttunut pässiksi vasta pariutumisen ja lisääntymisen jälkeen. Ei voi kuin taivastella miksi kukaan uskoo kenenkään pariutuvan valmiiksi pässin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin aspana ja tällainen roinaaja tuli asiakkaaksi. Yritti mm. lyödä minua (nainen 160cm) puhelimella ja riehui muutenkin..hiki vaan valui naamasta. Oli todella pelottava kokemus.
Kun kuulenkin asiasta en edes ekana ajattele sitä mitä ihminen itselleen tekee (nopeuttaa omaa kuolemaansa) vaan sitä mahdollista aggressiota.
Mutta.. jatkuvasti on uutisia nuorena kuolleista "kehonrakentajista".
Eikö perhe olisi tärkeämpi kuitenkin?
Mistä tiedät tuntemattoman ihmisen olevan roinaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Yhden piikittelijän tunsin opiskeluvuosina, jonka muija hoiti piikitykset, kun ei itse kärsinyt laittaa. Kahden tuopin jälkeen se kaveri meni aina ihan täysin sekaisin, en edes itse uskoisi, jos en olisi nähnyt omin silmin ja ei montaa kiloa jäänyt vajaaksi 90 kg:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Yhden piikittelijän tunsin opiskeluvuosina, jonka muija hoiti piikitykset, kun ei itse kärsinyt laittaa. Kahden tuopin jälkeen se kaveri meni aina ihan täysin sekaisin, en edes itse uskoisi, jos en olisi nähnyt omin silmin ja ei montaa kiloa jäänyt vajaaksi 90 kg:stä.
Tämä on sinun mielikuvituksesi tuote.
Kannattaa katsoa You Tubesta videoita hakusanoilla roid rage. Niissä hormonipäät saavat silmittömiä raivareita ihan pikku syistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa You Tubesta videoita hakusanoilla roid rage. Niissä hormonipäät saavat silmittömiä raivareita ihan pikku syistä.
Joo sehän on hyvä lähde, kun video saattaa olla näytelty ja siinä esiintyvät ihmiset saattavat käyttää homroneita tai olla käyttämättä.
Napeista injektoitaviin siirtyminen on sinällänsä hyvä merkki (aineet saattavat olla parempia/järkevämpiä). Keskustele rauhallisesti miehesi kanssa siitä mitä hän käyttää, miten paljon, ja miten kuurien jaksotus ja palauttelut on hoidettu. Jos touhu on järkevää ja suunnitelmallista, niin kyseessä ei välttämättä ole niin iso ongelma kuin äkkisiltään luulisi. Roinaaminen on enemmän sääntö kuin poikkeus ulkonäöllään tienaavien (hollywood-näyttelijät ym.) miesten keskuudessa. Riskejä ja sivuvaikutuksia on mahdollista rajoittaa. Jos olet huolissasi, niin perustele huolesi asiallisesti hänelle.
Aina on tietysti myös mahdollista jättää se hormonisika.