Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä maistuu irn bru?

Vierailija
22.08.2022 |

Tämä skottilimu siis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on skotti ja on tullut sitä juotua briteissä... Se on minusta ihan lapsuuden Hubba Bubba -purkan makuista.

Vierailija
2/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta maistuu miltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hubba bubba kuvaava!

Vierailija
4/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävältä. Ihan supermakealta, karkkimaiselta. On muuten loistava darralääke. Irn-Bru eli Iron Brew ja pari särkylääkettä ja johan lähtee darra. Tuossahan on myös kofeiiniakin mukana joten. piristää.

Vierailija
5/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomamaiselta eli äkkimakea hedelmäpurkka / appelsiinimarmeladi, mutta seassa on jotain pistävää makua myös, ilmeisesti kofeiinistä ja kiniinistä joita juoma sisältää. Selvästi aikuisten makuun lähinnä.

Vierailija
6/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii kokeilla prkle

Vierailija
7/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan saa nykyään K-marketeistakin. Olen Helsingissä Pihlajiston K-marketista ostanut joskus ja tykkään kyllä. Energiajuomaksi olen sen aina jotenkin mieltänyt ja makukin on vähän samantyyppinen kuin jossain hedelmä-Noccoissa. 

Vierailija
8/8 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotahan saa nykyään K-marketeistakin. Olen Helsingissä Pihlajiston K-marketista ostanut joskus ja tykkään kyllä. Energiajuomaksi olen sen aina jotenkin mieltänyt ja makukin on vähän samantyyppinen kuin jossain hedelmä-Noccoissa. 

Irn-brussa on saman verran kofeiinia kuin tavallisessa coca colassa, Skotlannissa taitaa olla myynnissä erikseen energiajuomaversio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi